Mod Era

Aloittaja Ninni-doll, marraskuu 24, 2012, 20:37:28

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Tähän ketjuun sitten näitä söpöläisiä! Aloittelen kohta itse

Ninni-doll

#1
2 Living Barbieta ja 2 TNT:tä


3 PJ:tä. TNT, Talking ja Live Action

Adalia

Tunnetteko näitä?



Life in plastic
It's fantastic!

Täti Monika

Taitavat olla "Funtime Barbieita" molemmat, en osaa sanoa tarkkaa tuotantovuotta mutta pahasti ei menne pieleen jos sanon 1974- 76  :blush:
Hyväkuntoiset hiukset tuolla ylemmällä nukella muuten  :hbeat:
Sitten on vielä mahdollisuus että ovat "Partytime Barbieita" samoilta ajoilta. Noita Partytime Barbieita on kyllä ollut monia erilaisia : superstar- kasvoilla, ripsillä ja ilman ja myyntiasuissa on ollut myös paljon variaatioita.
Itsellä ei ole Fun- eikä Partytime nukkeja (eikun onhan mulla Ken!), ovat olleet kyllä toivelistalla jo kaauuan  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalia

Kiitos Täti  ^^

Laitan Barbie-listalleni molemmilla nimillä nämä.
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Kyllä minustakin Funtime Barbieilta näyttää. Onko tuo eka Saksasta? Minullakin on toivelistalla, myös Sweet 16 Barbie. Jotenkin nuo 70-luvun puolivälin kasvot on niin ihanat, kun niillä on vähän sellainen hömppä ilme  :tongue:
Mulla on vaan pari Barbieta 70-luvun puolivälistä, Quick Curl ja Ballerina (ja se äsken tunnistettu Cara. Rakastan eniten Mod nukkeja mutta kyllä nämäkim on ihania  :hbeat:

Adalia

Joo, Ninni, toi eka on Saksasta, sieltä Seevetalin Barbie Conventionista. Alempi on se kirppislöytö kotikulmilta :D
Life in plastic
It's fantastic!

Täti Monika

Pari "kävelevää" mod- neitoa vuosimallia 1971: Walk Lively Barbie& Steffie







...ja saman sarjan Ken:



Näiden mukanahan tuli erilliset "kävelytelineet", joihin nuken asettamalla sitä pystyi liikuttelemaan pitkin lattiaa. Ihan hauskat, mutta sen sanoisin miinuspuolena että ei näillä nukeilla vissiin muuten oikein voi leikkiä  :gonna-cry: Itse olisin varmaan lapsena ollut tosi pettynyt näin "tylsään" nukkeen ja veikkaan että lapsena olisin murjonut väkisin istumaan jne.  :blush:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ninni-doll

Tuosta Steffien asusta oon unelmoinut, mutta siitä pyydetään älyttömiä summia ebayssa

Täti Monika

Näitä Mattelin "käveleviä" nukkeja ( kuten myös niitä puhuvia ja busy- sarjaa ) on säästynyt jälkipolville varmaan suhteessa paljon vähemmän kuin monia muita vintageja koska ovat olleet niin herkkiä rikkoontumaan, siksi varmaan nuo aika kovatkin hintapyynnöt, myös pelkistä asuista. Onneksi joskus löytyy edullisemminkin  :smiley:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ninni-doll

Toivottavasti löytyy!!!
Tässä ihanaiset PJ:t



Ovat mielestäni niin eri näköisiä kaikki kasvoistaan vaikka joku voisi muuta väittääkin!  :D


2 Live Actionia, Talking ja TNT PJ

Ninni-doll

#11
Ja tässä Dramatic New Living Barbie ja kaksi Living Barbieta 70-luvun Best Buy-mekoissa ja yhdellä Silver Polish-haalari



Live Action Barbie ja Living Skipper (vielä vailla alkuperäisiä asujaan)


Jennijee

Söpösiä! :cuteyes: Onko PJ:llä sama kasvomuotti kuin Midgellä?

Ninni-doll

On juu! Jännä juttu, kun en oikeen pidä Midgestä, mutta PJ sitten on niin söpö  :D

Ninni-doll

Taas opin uutta näistä  :aplause: Vasta tänään selvisi, että Dramatic New Living Barbiet katsovat sivulle ja Living Barbiet suoraan eteen päin  :hbeat: