- Lähikuvia -

Aloittaja Siama, joulukuu 31, 2012, 05:21:23

« edellinen - seuraava »

HelloDolly


HelloDolly


Adalmina

Hello Dollyllä aina niin ihana it Poppy!
Olet saanut jostain metsästettyä dark swan Elisen!  :shock: Upea on sekin, onnittelut!  :aplause:

HelloDolly

Kiitos Adalmina! It Girl on asustellut täällä jo muutaman kuukauden ja Dark Swankin  :hbeat: jo pari kuukautta, en vaan ole ehtinyt yhtään kuvata niitä, noikin otokset on isännän ottamat...mä oon vaan kuvaillu noita myytäviä viime aikoina, varsinkin kun monen vuoden haaveen, Graalin maljan (Elise) sai hommattua, niin pakko luopua vähemmän tärkeistä, että pysyy talous tasapainossa.  :D Onneksi löytyi Euroopasta, ettei tarvinnu tulleja maksaa.

Marianne

Onneksi olkoon Dark Swanista, HelloDolly!  :peukku: Se on mun mielestä upein Elise heti Blue Bloodin jälkeen. Hankin Dark Swanin jo heti kun se ilmestyi, ja silti maksoin jotain 300 euroa siitä. En uskalla edes kuvitella, mitä se nykyään maksaa.  :chuckle: Harmi kun Integrity ei enää käytä sitä airbrushing-tekniikkaa luomiväriä tehdessä. Kaikilla uusilla Eliseillä ja muilla nukeilla on ikävät rajat luomivärissä.  :eieieiei:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

HelloDolly

#110
Kiitos Aurora! On muuten sun kuvat täällä foorumilla ensimmäiset mitkä oon Dark Swanista nähnyt ja heti ihastuin ihan täpöllä (villauspisteet sinne!  :cuteyes: ), joten kauan olen kyseisestä nukesta haaveillut...

HelloDolly


Alice

Vau, Elise on kyllä tosi upea! Onko Erin saanut punaisen raidan hiuksiinsa vai oliko sillä alunperinkin se? Kivan näköinen!

Milia C

 :Look_Up: Se on minun lisäys
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Alice

Hyvin sopii tyyliin tuo raita  :peukku:

HelloDolly

Kiitos, Alice!  :smiley:

Jep, Erinin punainen raita on Milian laittama, samoin käsivarren perhostatska.  :cuteyes:

Adalmina

Out of this world Poppy

Jasmiina2

Onpa tosi kaunis talvinen Poppy.  :Look_Up: Tässä on Dominique ennemminkin syksyn kuin talven väreissä.


kuuma92

FR Aristocratic Agnes      :hbeat:


HelloDolly

Ihana Agnes  :hbeat: niin haaveilevan oloisena! ^