Benetton-nuket

Aloittaja Adalia, joulukuu 30, 2012, 19:14:24

« edellinen - seuraava »

Adalia

Benetton Ken ja Kira ysäriltä, Moscow ja Beijing (roudasin italialaisesta lelukaupasta!) ja Capri. Ysäri Barbie on lapsuuteni nukkejen joukossa.



Onkos näitä myyty vain Benettonin myymälöissä?

Life in plastic
It's fantastic!

Vivi

#1
Tuubi-Benettoneja (eli 2000-luvulla myytyjä) sai vaan Benettonin myymälöistä. Nina diilasi miulle Helsingistä muutaman ja 4 kpl ostin Riihimäen Benetton-myymälästä. Taisin mie muutaman tilata Englannistakin... En nyt muista tarkkaan.  :cuteno: Aiemmista en osaa sanoa, mutta yhtä hyvään hintaan nekin taitaa olla nykyään kaupan kuin nuo tuubisisarensakin...  ::)
If it makes you happy...

Satumaa

Mää sain tuon Kenin lapsena paikallisesta lelu/käsityöliikkeestä. Myi muistaakseni leluja jotka oli siinä kuvastossa mitä ilmestyi 90-luvulla. Olikos se nyt Suuri Lelukirja tai joku...
sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa

#3
 :Look_Up: Suuri Lelukirja tais olla kyllä lapsuusaikani pahin villaaja. :cuteyes: Vieläkin on niitä tallessa.

Benettoneja multa löytyy tuosta 1990 -vuoden sarjasta Kira NRFB, lähes kaikissa vaatteissaan oleva Barbie ja muutamissa vaatekappaleissaan oleva Christie. Tuo sarja on kyllä niin ihana, haluisin ne kaikki. :cuteyes:

Uudesta Benetton sarjasta löytyy Helsinki Barbie. Tahtoisin myös noita uusia Benettoneja lisää, mutta ovat hurjan kalliita.

Edit. Nyt olis muuten eBayssa Helsinki Barbie hurjan halvalla, jos joku tarttee. $9,99 ja postitkin vain $19,99: http://www.ebay.com/itm/NEW-2005-UNITED-COLORS-OF-BENETTON-FASHION-FEVER-CHRISTMAS-HELSINKI-BARBIE-DOLL-/261147352956?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item3ccd985f7c

Jasmiina2

Benetton nuket on kyllä kivoja. Itseltäni ei löydy kuin muutama, mutta kiva olisi saada lisää.  :cuteyes: Tässä Teresa kokeilee jonkin aikaa sitten ostettua mekkoa.


Adalia

Kiitos Jasmiina2:n, mullakin on tuo Teresa  :deal: Löytyi superhalvalla Australiasta Evilbayn kautta :D

Christie ja Kira ovat Hampurin Convention-löytöjä, Kentsu lahtelaiselta kirpparilta ja Barbie (lapsena oli samanlainen) ehkä huutonetistä. Nyt on koko sarja ja kauppakin näille  :shock:



Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Upea poppoo kun kaikki ovat koossa :aplause:

Letizia

Benetton Marina oli yksi lapsuuden haaveista, joita en koskaan saanut. Serkulla oli, ja hänen siskollaan Christie, ja niillä ahkerasti leikittiin, mutta silti kaiveli niin pirhanasti kun ei ollut omaa. Tämä yksilö kuitenkin on kaverini vanha nukke (ei lapsuudenkaverin vaan yliopistoaikaisen), jonka hän antoi minulle kuultuaan traagisen tarinani. Kiltisti tehty! :)

Marinalla oli muhkea, leikeissä pystyynnoussut ysäriotsis, jonka suoristin kuumalla vedellä ja leikkasin siistiksi. Hiusten pituudetkin vaativat huomattavasti selvittelyä. Kerran kun oli flunssaisena joutoaikaa, harjasin tukkaa sellaiset 6 tuntia. o__O

Mulla ei ole ollut oikein kameraa käytössä kahteen vuoteen, mutta tämä on toinen kuva uudella kamerallani. Ensimmäinen esitti ikkunaverhoa ja tuolinjalkaa.


Jasmiina2

Harjausurakka kannatti. Marinasta tuli oikein sievä  :cuteyes:

Adalia

Tosi hyvännäköinen otsis - modernisoi nukkea :)
Life in plastic
It's fantastic!

Ivla

Marinasta tuli todella kaunis uudella kampauksella, kuin eri nukke  :smiley: Ja mahtava kaveri kun antoi nuken  ^^

Alice

Ihana Marina! Mä sain Benetton Christien silloin aikoinaan lahjaksi ja se on onneksi vieläkin tallessa.

Louhi

Minä sain Benetton Christien 12-vuotislahjaksi. Se on vieläkin vitriinissä hyväkuntoisena ja melkein kaikki vaatteet ja asusteet tallessa.

Letizia

Marina kiittää kehuista. :> Kampaus kyllä nuorensi sellaiset 10 vuotta. Sillä on alkuperäisistä vaatteistaan olemassa hame, toppi ja takki. Muistan, että lapsena tykkäsin tosi paljon siitä keltaisesta karvajakusta, mutta nyt oikeestaan... en. :D Onhan se aika päheä kyllä.

Letizia

#14
Tai ehkä keltainen takki oli päheämpi kuin muistinkaan! Yritin räpsiä kaikenlaista, ja tässä Marina kompastuu tuoliin on lentokentällä vastassa serkkuaan Stinaa, joka palasi Perusta tutkimasta dinosauruksia. ;) Kirkkaankeltainen on hyvä huomioväri ihmisjoukossa.

Peruvian Barbiella Benetton Moscow'n asu 2000-luvun sarjasta. (Reppu sekä kainalossa oleva anorakki ovat Momokon.) Tuo asu on Christien takin ohella suosikkejani kaikista Benetton-nukkien vaatteista, vaikka eipä minulla omana olekaan muita kuin nämä tässä.









Tukanlaiton jälkeen olen jotenkin uudestaan ihastunut tuohon lapsuuden suosikkiin. Tykkään sen punaisista poskista. :)

// Typo.... päheämpi, ei missään nimessä "pahempi".