Muodonmuutoksia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:33:07

« edellinen - seuraava »

HelloDolly

Kiitos Täti M, varmasti on spämmäilyä vielä luvassa, sen verran olen tähän nukkeen rakastunut.  :blush:

Oon niin samaa mieltä sun kanssa siitä, että Auroran muokkaukset on todellakin omaa luokkaansa!  :cuteyes:  Hienoa omata tuollainen taito, ollapa itselläkin!

Laita vaan kuvia siitä omasta miesnukestasi, olisi kiva nähdä millainen komistus sulla on siellä!

whitney

Siis wow, upea komistus Auroran käsissä syntynyt. Kyllä sinun HelloDollly nyt kelpaa  :cuteyes:

HelloDolly

Jep, niin kelpaa!  :cuteyes:  :D  :Look_Up:

Täti Monika

 :Look_Up: Juu postaan kuvia, mutta tarkoitus ois samalla vähän tarinaa siihen ympärille kyhätä, siksi viivästynyt kuvaaminenkin. ( Mulla vain harvoilla nukeilla jotain stooria, nimeä tai persoonaa, mutta Auroran komistukselle ne tuli kyllä heti  :hbeat: :cuteyes: )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Rana

Tuli maalailtua Bratz neitonen kun kummini halusi sellaisen annettavaksi nelivuotiaalle lapsenlapselleen. Oli netissä nähnyt näitä pikkutytömmän näköisiksi maalattuja nukkeja. Ja olen kai joskus erehtynyt mainitsee että oon pari naamaa maalannut. Kummi ei tosin oo niitä nähnyt. Taisi odottaa jotain muuta kun eipä tämä sitten ilmeisesti mieluinen ollu kuitenkaan. Noh en jaksa vääntää enää kun ei tästä kukaan maksakaan. Suostu ottaa tän takasin kuitenkin, että kai se nelivuotiaalle kelpaa  :blaah:



Mutta enpä ole tämän nätimpää naamaa koskaan maalannut, niin kävipähän tämä harjoittelusta. Tuli jopa silmistä lähes samankokoiset. Saan sit seuraavaksi omiani maalata  :cuteyes:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Hunajasieni

En oo meikannu suunnilleen neljään vuoteen, ja viime sunnuntaina sain vihdoin blokin katkaistua! Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen, vaikka siihen menikin tuntikaupalla aikaa. (Uskon että tatsi on vähän hakusessa niin kesti pitkään.)
Nukke on Pullip Fair-värinen Mio-kit. Eli sillä ei varsinaisesti ollut meikkiä naamassa aiemmin, mutta oletan että tänne nämä kuvat passaa. :chuckle:

Peruukki ei ole vielä lopullinen, silmät on kitin mukana tulleet johon laitoin värit.













Kiitos kun vilkaisit ja toivottavasti tykkäsit!  ^^

Rana

Todella ihana neiti Hunajasienellä. Nuo rusetit luomissa on minut valloittava idea  :hbeat: Söpö surumieli tyttönen. Tulee vastustanaton halu halata ja lohduttaa.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Kaisa


Milo

Upeaaaaa! Lisää kuvia pliis.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Jasmiina2

Kivat nuo silmäluomien rusetit  :cuteyes:

Hunajasieni

Kiitos paljon kommenteista kaikille! :hbeat: :hug: Olin jo valmiiksi vähän epävarma taidoistani, jostain syystä olen saanut sellaista ajatusta päähäni että jälki olisi jotenkin huonoa. Toisaalta varmaan myös pitkä väli toi epävarmuutta, pelkoa että se ei enää ehkä sujuisikaan.
Lisäkuvia en heti uskalla luvata, noita kuvattavia kun on niin paljon! (Pari kuvaa tosin on vielä jotka voisin laittaa.)
Ja kiva että rusetit on ollut tykätyt (muuallakin ollut :D ), olen halunnut "leikitellä" Pullippien liikkuvilla silmäluomilla enempi jo kauan, niin oli kiva vihdoin päästä niitä toteuttamaan.  :aplause:

Rana

Viimein on nämä miun pojat valmiit  :waves:


Lukján Psikhoz psykoterapeutti ja Frank Kruvikeeraja automekaanikko. Lukjánin pääkky on Create a Monster luurangon ja kroppa Skelitan. Siksi pojua vaivaa hienoinen sävyero. Frank on ensimmäisen aallon Frankie. Molemmilta on rintoja hiottu pois tuon maalailun lisäksi. Niin ja vaatteet olen väsännyt... se oli kamalaa  :-\ Liian pientä hommaa...
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Ivla

Hunajasienen Pullipin surumielinen ilme on juurikin omaan makuuni. Rakastan surumielisiä nukkeja :hbeat: Ja onnea, Rana, todellisista täyscustomeista! Etenkin Lukjánin kasvot ovat upeat :aplause:

Adalmina

Komeita muokkauksia!  :smiley: Pääkallo on ihan huikea!

Milo

Ihan mielettömät muokkaukset Ranalla. Wow!  :aplause:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.