Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Marianne

Mun Perry-ukkeli tuli juuri ovelle asti. :D Otan kuvia Backstage Ambitionin eli Benin kanssa. Perry on selvästi tummempi, mutta en osaa sanoa onko Natalian sävyä, kun en omista yhtään Nataliaa.  :whaddado:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

Ok, auttas jos on yhtään Pierreä tai Franciscoa...  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

#17
Mulla on molempia, ja Perry on selvästi keltaisempi ihonsävyltään kuin ne. Nää kuvat on tietty kellertäviä myös, joten näissä ei hirveästi näy ihonsävyt. Vertasin kuitenkin Beniin...





Perryllä on kapeampi nenä!  :shock: Selvästi on käynyt kirurgin juttusilla. Muuten kasvomuotti on ihan sama kuin Backstage Ambitionilla ja Draculalla. Lähin ihonsävy mikä mun kokoelmasta löytyy Perryä vastaamaan on Leading Man Lukaksella. Mutta sekin on vähän punakampi kuin tämä. ;)

Koetan ottaa parempia kuvia huomenna päivänvalossa.

Itse asiassa tarkemmin katsoessa huomaan Perryn suussakin jotain eroa. Suu on vähemmän raollaan, eikä se johdu pelkästään päälle länttäistystä huuliväristä. Ihan kuin olis uusi kasvomuotti mutta tehty vanhan mukaan.  :ohmy:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

Ok, kiitos Aurora!  :smiley: Hmm... herra alkaa kertoilemaan tarinaansa...  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Leidit uusissa koruissa. Enkeleitä vai demoneita? :morals:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama

Linnaglamuuria a la Tanja

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalmina

Tanja tyylikkäänä! Hienosti sopii karva olkapäälle

Mariza

Kaunis mekko tosiaan Tanjalla, vaikka tyrmääviä ovat kyllä kaikki muutkin leidit täällä! Kuuluvatko nuo höyhenet pukuun alunperin, vai oletko itse keksinyt lisätä, Siáma?



Meillä Vera(RZ Dania) koki muodonmuutoksen, näkyvimmin ehkä hiusten osalta! Lainailee jotain saksalaista armeijatakkia kunnes omansa on valmis. :smiley:
If I spread my wings and take to the sky, the point where I fall is freedom I guess.

Siama

Vera näyttää hyvältä! Ihana lakki!

Ajattelin, että tuo sulkakoriste ( AG:n pääkoriste ) näyttäisi dramaattiselta tuossa hiassa =)
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Siama - joulukuu 12, 2012, 20:22:10
Vera näyttää hyvältä! Ihana lakki!

Ajattelin, että tuo sulkakoriste ( AG:n pääkoriste ) näyttäisi dramaattiselta tuossa hiassa =)

Siamalla on kyllä silmää noille tyyli jutuille...  :peukku:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Mariza

Lainaus käyttäjältä: Siama - joulukuu 12, 2012, 20:22:10
Vera näyttää hyvältä! Ihana lakki!

Ajattelin, että tuo sulkakoriste ( AG:n pääkoriste ) näyttäisi dramaattiselta tuossa hiassa =)

Kiitos! :hug:

No ajattelit sitten oikein, sopii hyvin ja tuo tosiaan dramatiikkaa pukuun ja toimii katseenvangitsijana. :D
If I spread my wings and take to the sky, the point where I fall is freedom I guess.

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Marianne

Samaa mieltä, että Siamalla on silmää asusteille.  :peukku:

Marizan Veralla on hieno uusi tukka.  :hbeat: Onko rootattu vai peruukki?


Mulle tuli nyt viimeinkin nämä Lead Singles -kaksoset. Johan niitä piti jo odotellakin, kun pysyivät Californiassa reilut pari viikkoa postituksen jälkeen.  :blaah: Nyt on ihan huonoin mahdollinen aika lähettää postia... No, onneksi tulivat perille! Ne on aika ihanat kaksoset.  :wub:




Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jasmiina2

#29
Kaivelin esiin vähän vanhoja FR kuvia  :photo:

Brighter Side & Dark Narcissus Kyori



Brighter Side kävi vähän matkustelemassa Kambodzassa.



Deceptively Yours Kyori



Pinkkeilijät