Vintage-vaatteet ja asut

Aloittaja Adalia, maaliskuu 18, 2014, 15:08:44

« edellinen - seuraava »

Xara

Kiitos vinkeistä. Hyvä tietää, että noita ei kannata Suomessa edes yrittää myydä. En kuitenkaan ihan pilkkahintaan niistä vaatteista raaski luopua. Täällä varmaan on vintagekeräilijöitä aika harvalukuinen joukko.  :smiley:

tokkopahka

Ei niinkään se määrä kuin se haluttomuus maksaa sen verran mitä se oikeasti maksaa  :D
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Hunajasieni

Ainahan sä voit kattoa niille hinnat ja pistää tänne ensin ja jos et saa sitä mitä pyydät niin sitten laittaa ebayhin? Nimim. eihän sitä koskaan tiedä?  :smiley:
Tai onhan siellä se ketju johon niitä voi linkata että myyntiin ebayhin ja linkki sitten sinne. ^_^

Kaisa


Maija

Hei,
Onko kukaan kinnostunut 60-luvulla ostetuista Barbien vaatteista ?
Niissä ei ole mitään merkkiä, mutta samanlaisia vaatteita on oikean Barbien vaateluettelossa.
Oliko ennen tapana valmistaa niistä noinkin tarkkoja kopioita ?

Minulle on sama ovatko oikeita vai ei, mutta olen valmis niistä luopumaan jos joku on kiinnostunut.

Olisin laittanut tähän kuvan mukaan, mutta miten se liitetään ?

avotuli

Hei Maija,


kuvia voi liittää täältä löytyvin ohjein:
http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=3382.0


Esittelyysi jo vastasin, että on useita laadukkaita valmistajia 60-luvulta, joilla ei lappuja ollut, tai paperiset ovat lähteneet pois. Mm Petralla on saman kaltaisia, silloisen muodin mukaisia vaatteita. Niitä oli ilmeisesti paremmin saanniasa täällä, koska mulla on nitä äitipuolen perintönä enemmän kuin B vaatetta.


Kiinnostusta ostoon löytyy varmasti. Kirppis aukeaa viiden viestin jälkeen.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Maija

Kiitos vastauksesta, tuo Petra oli minulle ihan uusi asia, mutta nyt nettiä selattuani huomaan, että nukkeni on nimenomaan tuo Petra eli jokin Barbien saksalainen klooni. Minulla ei ole mitään mielikuvaa siitä kun tuon nuken lapsena joulupaketista avasin. Jos olisin osannut lukea, niin luultavasti olisin antanut nukelle tuon Petra nimen. Siihen aikaan puhuttiin kavereiden kesken kuitenkin vain barbeista.