TV- ja elokuvatähdet nukkeina

Aloittaja Täti Monika, maaliskuu 10, 2014, 10:44:13

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

Huomasin, että täällä teemakuvissa ei ollut vielä näille "tähtinukeille" omaa ketjuaan. Asia tuli ajankohtaiseksi, kun eilen järjestelin vähän nukkehyllyäni ja siellä käteen osui Clark Gable- nukke. Olen joskus vuosia sitten ottanut siitä yhden kuvan, mutta se on jäänyt vanhan läppärin uumeniin. Piti sitten ottaa uusi kuva tästä komistuksesta, jota itse pidän yhtenä Mattelin täysosumista, mitä näköisnukkeihin tulee  :cuteyes:



Clark Gable on Mattelin "Timeless Treasures"- sarjaa ja julkaisuvuosi tällä nukella on 2001.

Nyt kaikki muutkin kuvaamaan hyllyistä löytyviä julkimoita ja kuvia tähän ketjuun niin saadaan vähän glamouria ja tähtiloistetta arjen keskelle  ;)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Satumaa

#1
Jatketaampa Lizillä.  :smiley: (Sorry huono kuva, kun on muovin takana...)

Mun mielestä kanssa aika tunnistettavan näköinen!  :peukku:

sometimes being invisible has it's advantage

Täti Monika

 :Look_Up: Elizabeth Taylor Kleopatrana on kyllä kiistatta yksi Mattelin jättionnistumisista. On ollut mulla vuosia hankintalistalla, mutta aina kun oon ollut ryhmittyneenä huutamaan, niin hinta on karannut itselle liian korkeaksi  :eieieiei: Onnittelut upeudesta  :deal: Aiotko ottaa lootasta?
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tipitii

Kyllä Clark-Rhett on komistus. Ei suotta Hollywoodin The Kingiksi kutsuttu aikoinaan.
Komia ilmestys kerta kaikkiaan Tuulen Viemää asussaan. Varsinainen charmööri.

Samaten Lissu on omaa luokkaansa, klassinen kaunotar. Nukke on kovasti esikuvansa näköinen ja asu upea - kuten on elokuvassakin.

Satumaa

Ei oo suunnitelmissa ottaa lootasta, mutta en tiedä tuleeko jäämään mun kokoelmaan ylipäänsä...  ::) Jos hyvän hinnan sais, niin voisi jossain vaiheessa lähteä kohti uutta kotia mahdollisesti.  :wink:
sometimes being invisible has it's advantage

Täti Monika

Piti sitten ottaa kuva tästä Clark- Rhettin vastaparistakin eli näyttelijätär Vivien Leighistä Scarlett O' Harana.
Otin kuvan sen oman verhohattunsa kanssakin, mutta itse tykkäsin että muuttui kiehtovammaksi kun vaihdoin päähän tämän Rhettin lierihatun  :smiley:



Mun mielestä Mattel on onnistunut erinomaisesti myös tässä näköisnukessa. Kaikki GWTW- asut on myös upeita Mattelin versioina  :hbeat:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

tokkopahka

Kuva on aivan liian hyvä  :hbeat: Tekee mieli osta itselle sellainen  ::) Mutta tiedän ettei tuo ole minun nukke. Mutta todella kaunis kuva  :cuteyes:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Letizia

Ihastuttava Scarlett. Kuvassa on tunnelmaa, ja hattu on mainio valinta.

Täti Monika

Kiitos Tokkis ja Letizia  :smiley:
Minusta Mattelin onnistuneiden näköisnukkejen upeus ja ongelma on siinä, että ovat onnistuneita näköisnukkeja  :D  Se juuri tekee niistä niin hienoja, että ovat tunnistettavia ja jo kasvomuotista näkee, että se on varta vasten tehty kyseiselle näyttelijälle eikä vaan maalattu joku perusmuotti ( Mattelhan on tehnyt mm.Scarlett- nukkeja myös tummatukkaiseen perusbarbieen, ja asut on niilläkin kyllä hienot). "Ongelma" ( jos se nyt on mikään oikea ongelma  :D ) on sitten se, että nukke on  niin selkeästi esikuvansa näköinen, että esimerkiksi stailaus tai "roolin" muuttaminen tai esim. nuken mukaanottaminen omiin nukketarinoihin on hankalahkoa.
Mutta kyllä mä aion näitä nyt muutaman omassa hyllyssä pitää, näiden kahden GWTW- nuken lisäksi multa löytyy vielä muutama ( ja Elizabeth Taylorin jonkun version aion jossain vaiheessa kyllä hankkia vielä).
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

HelloDolly

Villausta, villausta...nythän sitten pitää tuon Cleopatra-Lizin lisäksi saada Rhett-Clark ja Scarlett-Vivien, että kiitti vaan!  :D

Milia C

#10
 :Look_Up: Tätillä kyllä taito tuohon villaukseen ja kuvaamiseen. Silloin tuli tuo Michael Young Sweethearts hankittua mutta kun parka näytti siltä ettei kyllä ole meillä kotonaan kun ois eksynyt väärään seuraan... tuli ihan surku. Ehkä ois auttanu jos sille ois tyttökaverinkin hankkinut...  ::)

Joskus bongasin tuon Clark Gable-nuken ja en tienny mikä nukke oli kyseessä. Tuli ekana silloin mieleen kyllä Sean Connery mutta sitten näin hänenkin näköisnukkensa... tosin tekijä on eri. Laitoin sitten äidin kanssa seurustelemaan tuonne nukkemaailmaan... kun on Connery-fani. Pitää varmaan räpistellä kuva jossain vaiheessa...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

#11
Tykkään Mattelin Grace Kelly -nukeista sellaisinaankin, mutta oli pakko kuitenkin vedellä naama uusiksi To Catch a Thief -nukelleni.  :D Tämä on menossa myyntiin.







Tahtoisin sen morsiuspukuisen Gracen sekä Takaikkunan Gracen vielä ihan omiksi, sekä The Romance -nukelta vielä ainakin asukokonaisuuden.  :hbeat:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Onpa kaunis! Pidän kovasti kasvojen ilmeestä, herkkä mutta päättäväinen.

Alice

Ihana! Kulmakarvojen malli on tosi kiva ja ilme muutenkin  :hbeat: Tämä on varmaan suosikkini kaikista näkemistäni Auroran uudelleenmaalauksista!

Marianne

Kiitti! Se onnistui mun mielestä aika hyvin. Mietin kuitenkin vielä mitä muutoksia se tarvitsee. Aloitin vasta tänään, joten en vielä julista sitä valmiiksi. Mutta en tee mitään isoja muutoksia enää, kun en halua tuhota tuota.  ;) Stailasin myös tukkaa vähän leffan kuvien perusteella.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.