Stailaukset

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:38:06

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Vivi, Joulunukke-ketjuun juuri laitoin linkin missä kuva niistä Diivan saappaista, ne ovat lopultakin tulleet  :aplause:
Jännä juttu tuokin, miten tuo Adalian Hello Kitty näyttää niin erilaiselta kuin mun Shania, vaikka ovat samanlaisia  :D

Ivla

Hienoja muotikuvia, Vivi  :aplause: Näyttää FF-asut hyvin sopivan muusillekin  :cuteyes:

Tinttufia


Jasmiina2

Kauniita stailauksia ja ihanan kesäisiä kuvia  :aplause:

Jasmiina2

Onas tyylikäs neito  :Look_Up: Meidän nukkemme lähtivät manga/anime faneina animeconiin eli vuosittaiseen anime/manga tapahtumaan. Tytöt yrittivät pukeutua kuin manga hahmot ikään  :D





Pari tyttöä valitsi koulupuku teeman  :voltti:


Adalia

Louboutin Lula sai Satumaalta ihanan ranskalaisen asun:



Samalla puin uusiksi myös Basic Lean:

Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Oi, tuo Louboutin on nätti!  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Letizia

Tosi kivat värit Lulalla, pehmeät mutta silti pirteät. Huulipunakin puseron kanssa sävy sävyyn, mutta tumma silmämeikki tuo sopivasti särmää. :> Tykkään kovasti noista olkapäiltä lasketuista pussihihoista myös.

Letizia

Huutonetistä tarttui mukaan DotW Native American, kun ajattelin että jotain siitä voisi...

Midge - life in the dreamhouse. Minulle 90-luvun alkupuolella barbeilla leikkineelle tämä naama on Midge eikä kukaan muu. ;>



Kroppa vaihtui pikavauhtia, kun Sokoksella oli Nikkit alennuksessa. Re-ment -mekko ei silti mene takaa kiinni, mutta ei kerrota kenellekään.

Satumaa

Oi kun kaunis nukke ja ihana stailaus!!   :cuteyes:
Vaatteiden värit juuri silmä-ja huulimeikin sävyyn!  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Ivla

Upea stailaus, Letizia! :cuteyes:

Adalmina

Hieno stailaus!  :aplause:  Söpö tuo tuolikin kippoineen  :hbeat:

Letizia

Kiitos. :) Oli kiva leikkiä väreillä, kun sattui olemaan nuo sukkahousutkin.

kuuma92

 Tänään otin kuvia :photo: Top model Teresasta   pään laitoin  fashionistas kroppaan  näytti niin hyvältä   :cuteyes:  tässä hän nyt poseeraa stailattuna  vähän kylästyttää muusat  kun olen kerännyt niin pitkään   niin vähän vaihtelua  pari muutakin neitosta saa lähi aikoin fashionistas kropan  ja päät tulee  myyntiin  on niin iso  mun makuun  :chuckle:


Milli

Miullakin on tuo Teresa ollut fashionistana jo kauan. Tuo on ekoja nukkeja, joihin ihastuin aloitellessani keräilyä.   :hbeat: On vieläkin yksi niistä, joista en luovu. Aikoinaan oli jopa tuplat.  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström