Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Äijät

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:31:36

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Tämmöinen tuli taloon:

Sea Holiday Ken

sometimes being invisible has it's advantage

Xara

On kyllä hieno! Kivan yksityiskohtainen asu, ja oikein uimahousut mukana.

Vivi

Oi! Tuota Sea Holiday -sarjaa tuli kuolattua penskana! Varsinkin se Midge oli olevinaan jotenkin superihana! No, onhan ne kauniita vieläkin, mut onneks tuonne omaan kokoelmaan ei sovi!  :D
Näin vanhemmalla iällä katsottuna sarja on hyvin Chanel-henkinen (nyörikuosit, kultasomisteet, ym.) ja se jotenkin viehätti jo lapsena. Ei sillä, että olisin tiennyt tuolloin Chanelista mitään, mutta osasin yhdistää nuo nyörikuviot lehdissä näkemiini muotikuviin!  :D Että kyllä kelpaa Keninkin ottaa aurinkoa designer-shortseissaan!  :smiley:
If it makes you happy...

Rana

Sinnepäs on komia mies tulla tupsahtanut. Tuo ankkuri-riipus on oikein piste i:n päälle kokonaisuudessa < 3
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Alice

Herättelenpä tätä ketjua uudella mukellani:



Texas A&M University AA Kentsu  :hbeat:

Milo

Alice, tää on kyllä tosi ihqu!  :palvoo:
Yritin pitkään tätä saada mutta näitä oli tosi huonosti saatavissa ja hinnat pilvissä, vaikka ei ookaan kuin parinkymmenen dollarin nukke. Luin kyllä myöhemmin että niitä olisi tullut enempi markkinoille, joten hinnat laski ja saatavuus parani... Pitäisköhän yrittää uudestaan... se toinen Ken samaa sarjaa mulla jo onkin.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Tipitii


Rana

Oi miten ihana mies siellä. Rakastan tuota nenää  :cuteyes:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Alice

Lainaus käyttäjältä: Milo - toukokuu 10, 2014, 17:18:56
Alice, tää on kyllä tosi ihqu!  :palvoo:
Yritin pitkään tätä saada mutta näitä oli tosi huonosti saatavissa ja hinnat pilvissä, vaikka ei ookaan kuin parinkymmenen dollarin nukke. Luin kyllä myöhemmin että niitä olisi tullut enempi markkinoille, joten hinnat laski ja saatavuus parani... Pitäisköhän yrittää uudestaan... se toinen Ken samaa sarjaa mulla jo onkin.

Muistan kun nämä ekana ilmestyivät, hinnat ebayssä oli ihan älyttömät! Tämä on ollut mullakin ostoslistalla siitä saakka. Nyt huomasin pari viikkoa sitten huutiksessa, että jollakin oli myynnissä tällainen, mutta hinta oli korkeahko joten kävin tsekkaamassa ebayn onko näitä nyt edullisemmin saatavilla ja olihan niitä! Maksoin nrfb 28 dollaria + shipping 24 dollaria, eikä paketti onneksi jäänyt tulliin. Joten yritä vaan Milo  :D

Milo

Joo, vaikuttaa vähän siltä et nyt se on pakko hommata  :cuteyes:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Tämä muotti on mielestäni tosi onnistunut ja Ranan tavoin tykkään erityisesti nenästä  :D


tokkopahka

Meillä koulussa kävi yksi vaihto-opiskelija Meksikosta ja hän oli vähän sen näköinen  :chuckle:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Tipitii



Allan saunareissullaan kesäillan hämyssä .....





Milo

Ai vitsi miten hienon kuvan oot Tipitii saanut otettua! Tässä on oikeesti kesäillan tunnelmaa  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Rana

Todella kesäinen kuva Allanista, tulee juhannus fiilis heti. Tykkään tuosta utuisesta värimaailmasta. Ihan kuin myöhäisellä iltauinnilla olisi. Valo heijastuu mukavasti ja luonnollisen oloisesti nukkeen. Aivan ihana kuva - tekisi mieli uimaan  ^^
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi