Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Äijät

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:31:36

« edellinen - seuraava »

Rana

Komia mies  :Look_Up: Pirteän väriset neuleet, erityisesti tuo pipo tuo kuvaan väriä. Tykkään paljon tämän kuvan rennosta fiiliksestä.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Alice

Ranan Casperilla on kivat pöksyt ja Myrvan Kentsun takki on myös hiano!


Alice

Laitetaan nyt tähän äijäketjuun kuvat Clear Lanin vaatteista Kentsuilla. Älkää välittäkö paljaista jaloista, olin liian väsynyt etsiäkseni kengät kaikille  :tongue:





Lyhyet takit sopivat mielestäni hyvin Kenille, mutta nuo pidemmät taas näyttävät minun silmääni vähän liian isoilta.

Jossain housuissa on väljyyttä vyötäröllä, mutta ei niin paljon että ne putoaisivat jalasta  ;)

Xelha

Nam miten hyviltä ja aidoilta näyttävät!  :hbeat:

Adalia

Mitä noi maksaa ja mistä niitä saa? Tosi mageita kuteita!
Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Rana

#21
Oi, tosi upean näköistä kampetta Alicen pojilla. Ja muutenkin komia lauma  :cuteyes:

(Jos joku on tilaamassa tuolta ja kaipaa postimaksujen jakajaa niin olisin kiinnostunut. )
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Alice

Rana, postikulut on vaan 3 dollaria, ellei halua jotain express tms. toimitusta  :peukku:

Mä ajattelin nyt odottaa seuraavaa mallistoa, ennen kuin tilaan mitään uutta.

Niin ja unohdin kuvien yhteyteen laittaa, että kaikki muu on Clear Lania paitsi takkikuvan kaksi sinistä ruutupaitaa Peetan ja Basic Kenin yllä.

Marianne

Hyvin puettuja herroja!  :peukku:

Mullekin tuli äskettäin niitä miesten kuteita. Yritän olla tilaamatta lisää ennen uutta mallistoa naisnukeille, sellainen varmaan ilmestyy keväällä.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalia

Mikäs sopii noista Clear Lanin mallistoista Barbielle ja Kenille?
Life in plastic
It's fantastic!

Marianne

#25
Dynamite Girls -koko on varmasti sopiva useimmille Barbeille, ainakin Belly Button -kropalle ja muusille. Dynamite Girlsit on muusan mittaisia ja hiukan leveämpiä lantiosta ja käsivarsista.

Miesten vaatteista varmaan useimmat sopii Kenille, mutta kun nuo on FR-miehille tehtyjä, niin housujen lahkeet ja ehkä paitojen hihatkin voi olla vähän liian pitkät Kentsuille.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalia

Kiitos tiedosta! Meni hieman ot:ksi  :wink:
Life in plastic
It's fantastic!

Adalmina

Tyylikkäitä poitsuja Alicella  :cuteyes:

Milo

 Aikas kivat hemmot  :D Mulla on kans toi ruskea villakangastakki, tilasin kokeeks parit vaatteet ja vaikutti siltä että käytän Clear Lania jatkossakin.  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Vivi

Hyvältä näyttää!  :peukku: Nyt, kun suurinpiirtein joka toinen foorumin jäsen on tehnyt Clear Lanille tilauksen, taidan odotella, että ruuhka selviää ja tilaan sieltä sitten vähän myöhemmin.  :D
If it makes you happy...