Taide- ja tunnelmakuvia

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:03:00

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

Kiitos Louhi& Barbiedoll  :hug:
Taulu on tunnetun naivistin Henri Rousseaun, mutta eihän mun nukeilla alkuperäistä tietenkään ole vaan joku jäljennös  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Täti Monika

Helteisen kesälauantain tunnelmaa hiljaisesta nukketalosta...





Asukkaat lienee iltakävelyllä tai puutarhassa istuskelemassa.

Joskus on ihana kuvata nukketaloa tyhjillään...mun mielestä siellä on silloin aivan omanlaisensa taianomainen tunnelma.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalmina

Ihanan tunnelmallisia kuvia!  :Look_Up:
Ja kokoajan löytää lisää ja lisää yksityiskohtia  :hbeat: Toi tyynykin "oma koti kullan kallis"  :aplause:

Silky

Tädin kuvat saavat kyllä sanattomiksi  :faint: Todella kauniit huoneet! Onko nuo sertifikaatit koiranäyttelyistä?  :blush:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Täti Monika

Kiitos Adalmiina& Silky  :deal:
Joo, koiranäyttelyistä ovat. Näpräsin näitä koko seinällisen  :D jokunen vuosi sitten.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Miiuli



Iida nautiskelee kauniista kesä illasta  :smiley:

Puppeteer

Barbiedollilla on todella ihana neitonen siellä nauttimassa kesäsäästä! Onko mekko itsetehty vai ostettu?

Miiuli

Lainaus käyttäjältä: Puppeteer - toukokuu 28, 2018, 20:01:45
Barbiedollilla on todella ihana neitonen siellä nauttimassa kesäsäästä! Onko mekko itsetehty vai ostettu?
Ostettu ebayn kautta

Adalmina

Ihan on kuin itse neiti kesäheinä  :cuteyes: ja mekko on kyllä nätti!

severus69

Barbie and the Rockstars!

efichu



Lingerie #3 pönöttää tönkkönä hyllyn edessä poseeraa aistikkaasti sievissä alusvaatteissaan. :hbeat:

Aliisa

:Look_Up: Oi miten upea tuo Lingerie, hienot hiukset. :palvoo: Just kun olin ajatellut, että en ehkä osta enää lisää silkstoneja, mutta sitten nyt näin tuon kuvan niin voin ehkä muuttaa mieltäni. :D