Itsetehdyt nuken ruoat

Aloittaja Marianne, maaliskuu 24, 2013, 21:40:15

« edellinen - seuraava »

Lizette

Lainaus käyttäjältä: tokkopahka - helmikuu 22, 2015, 15:04:31
Olen aivan järkkytynyt  :faint:  :neurotic:  :shock:  :hbeat:  :shuting-up:
https://www.youtube.com/channel/UCTFT5NbDl0Fa_fE9Cz_yOAA

Mutta katsokaas näiden keittiöiden kalusteita ja astioita, aivan ihania!

Maritsa

Lainaus käyttäjältä: Maritsa - lokakuu 15, 2015, 17:04:42
Miten ootte asettaneet esille itsetehdyt ruoat vai pidättekö vaan "piilossa"?  :blush:

Eiks kellään oo antaa vinkkejä???  :whaddado:


hensku-96

Lainaus käyttäjältä: Maritsa - lokakuu 16, 2015, 17:14:08
Lainaus käyttäjältä: Maritsa - lokakuu 15, 2015, 17:04:42
Miten ootte asettaneet esille itsetehdyt ruoat vai pidättekö vaan "piilossa"?  :blush:

Eiks kellään oo antaa vinkkejä???  :whaddado:

Pöydällä on itsellä ja suunnitelmissa olisi rakentaa leipomo/kahvila johon saa tiskin johon pullat esille:) 

Milia C

Kahvilassa vitriinissä, joitakin tiskillä. Huoneistoissa nuken keittiön pöydällä, tasolla ja nuken jääkaapissa. Tosin ei ole itsetehtyjä..
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Maritsa

Mistäs sais hankittua kahvilan tiskin/vitriinin?  :blush:

Merineiti

Muistaakseneni youtuben Myfroggystuff on tehnyt ohjevideon nuken kahvila dioraamaan. Kuumaliimaa ja nukkepaketin muovia vitriiniin.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Ivla

Onpa täällä upeita ruokia! Itsekin inspiroiduin tekemään donitseja:



Nämä ovat siis suunnilleen 1/4-kokoisia  :D


Marianne

Nam! Ihania donitseja! Nehän näyttää ihan aidoilta. :drewl: Teitkö ne Fimo-massasta?
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ivla

Kiitos paljon, Aurora :hug: Fimosta ja kiinalaisesta "feikki-fimosta" tein juu.

Louhi

Inhoan donitseja, mutta nämä ovat aivan ihanan näköisiä  :faint:.

Jasmiina2


Marianne

#101
Miten menee muilla miniruokien kanssa? Oletteko tehneet uusia viime aikoina?

Mä tein viime syksynä yhden kirsikkakakun, jota en ole vielä kuvannut, kun ei onnistunut ihan hyvin. Tein sen sähkökatkoksen aikana, ehkä siinä syy.  :D Ja sitten tein myös tällaisia sokerisormia, jotka myös kissankielinä tunnetaan:




Teininä leivoin noita ja kaikkea muutakin aika usein tuon vanhan leivontakirjan ohjeiden mukaan. Nyt kevään tullen on iskenyt sellainen kipinä taas, että aion tehdä taas ainakin massaleivoksia - toivottavasti vähän oikeitakin. Oon nyt tässä tehnyt ja maalaillut nukeille huonekaluja, joten pitää kai niitä ruokiakin tehdä nukkejen kahvipöytiin. Kuvia tulee viimeistään sitten kun saan huonekalut ja leivokset valmiiksi. :smiley:

Päivitin nyt ne etusivun kuvalinkit, että kuvat näkyvät taas vaihteen vuoksi. Olen jossain vaiheessa ladannut kuvia uusiksi Flickriin, joten niille on tullut uudet linkit ja vanhat ovat poistuneet käytöstä. Kertokaas jos mun kuvia puuttuu jostain toisestakin ketjusta, niin käyn päivittämässä linkit!
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Tipitii

Nämä on syötävän hyvän näköiset - tulee ihan vesi kielelle  :peukku: