Ponytail - Vintage

Aloittaja Tipitii, joulukuu 02, 2012, 18:23:17

« edellinen - seuraava »

Silky

Voi hyvä sylvi tuota Adalian punapäätä...  :faint:  :palvoo:

Mulle erittäin rakas ponytail 3 joka sai kärsineisiin kasvoihinsa uuden maalin:
Barbie Ponytail 3 1960 wearing Sophisticated Lady dress 1963 by Silky collector, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tipitii


HelloDolly

Nätti neitokainen ja asukin on ihana!  :cuteyes:  :Look_Up:

Merineiti

IHANA!!!

(ei pitänyt vintage/retroihin villaantua, ei... mut onhan toi aivan älyttömän söpö!)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Silky

 :hug: Kiva kuulla että tykkäätte tuosta neitosesta -varsinkin kun olen itse maalannut kasvot  :D
Jännä juttu muuten miten tuo nukke vaalenee, ja millainen tuoksu siinä on, sellainen väriliitumainen.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalia

Upeasti maalatut kasvot, kaunis neitokainen kerrassaan  :hbeat: Brunette ponytail puuttuu :D
Life in plastic
It's fantastic!

Silky

#21
Ponytail 4 kotiutui ja sai nutturakampauksen jossa extra hiusta (ei jaksa rootata...), sillä oma tukka on kulunut aika ohueksi  :hbeat:

Barbie Ponytail 4 1960 wearing yellow sheath (pak clothing 1959-66) by Silky collector, on Flickr

Barbie Ponytail 4 1960 wearing Bride´s Dream 1963-65 by Silky collector, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tipitii

Kaunis Ponytail  :hbeat:
upea tuo värikuva  :peukku:

HelloDolly

On kyllä hurmaava Ponytail!  :hbeat:  :Look_Up:

Adalia

Ihana Ponytail-neitonen  :hbeat: Tahtoo, puuttuu  :D
Life in plastic
It's fantastic!

Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Silky

#26
Mun ponytailit kotiutuu jotenkin oudosti numerojärjestyksessä  :D Ne 1 ja 2 puuttuu kyllä...  :blaah:  :rofl:

Kuvailin tänään paria nukkea, mutta valoa saa järjestellä itse aika lailla lisää. Tässä kuitenkin viitonen, omassa karkinpunaisessa persoonassaan:

Barbie Ponytail 5  1961 wearing Busy Morning ´63 and Pak Rose satin coat  ´63 by Silky, on Flickr

Barbie Ponytail 5  1961 wearing Busy Morning ´63 and Pak Rose satin coat  ´63 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalia

Upea brunetti Ponytail, Silky  :palvoo:

Multa puuttuu ponytailit vielä tykkänään... 1 ja 2 olis mahtavat löydöt  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

Silky

^ Kiitos  :smiley:  Nää ponytailit on kai mun lemppareita vintageista, tykkään varsinkin tästä tummasta tukasta.
Juu, niitä kirppislöytöjä odotellessa... ykkönen ja kakkonen 0,50 kpl  :D  :rofl:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tipitii