Nukketalon sisustusta

Aloittaja Milli, joulukuu 02, 2012, 15:46:12

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Se jos mikä ei tarvi mitään duunaamista, on aivan järjettömän upea  :palvoo:

Jennijee

Ihan mieletöntä pinkin ja mustan yhdistelemistä! ^^

Ninni-doll, oletko avannut lampun ja tarkastanut ettei paristojen välissä ole kirkasta suojaläppää? Miulla nimittäin toisessa lampussa oli...

Adalia

Ninni saa remontoida meidänkin Barbie-lukaalin :D
Life in plastic
It's fantastic!

Vivi

Pinkki ja musta toimii aina!  :peukku: Kivoja yksityiskohtia löytyi vaikka kuinka tuostakin huoneesta ja kokonaisuus on tosi hieno!  :palvoo:
If it makes you happy...

Ninni-doll

No kun se rikkinäinen lamppu oli ihan kuin päälle olisi astuttu, se varjostinosa on vääntynyt ihan soikeaksi ja sen lisäksi että valkoinen sisäpuoli melkeen kokonaan palasina, niin siinä oli ihan läpi meneviä reikiäkin. Mutta nyt kun kuulin tuon jutun, niin pitäähän se tarkistaa, kiitos!  :hug:

Aliisa

Siis W.A.U tuo Ninnin nukkemakkari. :palvoo: Hurjan hienon näköinen. Värimaailma ja kaikki sopii hyvin yhteen. Tapetointi on tosi upea. Vois olla oikea ihmisten makkari, tommosessa minäkin nukkuisin mielellään. :peukku:

Ninni-doll

Kiitän!!  :hug:

Tässä on takkahuonetta vähän uudistettu


Takkaan saa tulen led-tuikuilla  :D


Valokuvakehyksestä viinahyllykkö

Avasund

Töihin siitä!!

Satumaa

Tyylikäs takkahuone, ja tuo makkari on upea!!  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

HelloDolly

Hienolta näyttää! Takka tulineen on upea!  :peukku:

Marianne

#40
Lainaus käyttäjältä: Jennijee - tammikuu 28, 2013, 15:42:52
Ihan mieletöntä pinkin ja mustan yhdistelemistä! ^^

Ninni-doll, oletko avannut lampun ja tarkastanut ettei paristojen välissä ole kirkasta suojaläppää? Miulla nimittäin toisessa lampussa oli...


Huh! Hyvä että luin tämän ketjun! Avasin vasta nyt ne Millin avulla hankitut lamput paketeistaan, ja toinen ei toiminut. Sain sen sitten pienen ihmettelyn jälkeen auki ja huomasin että siinä on muoviläppä. Patterit lensi lattialle kun vetäisin sen pois, mutta nyt se on taas kasassa ja toimii!  :D Kiitos vinkistä.  :peukku:


Onpas Ninnillä hienot huoneet täällä!  :faint:

Mulla on myös jokunen tuollainen kirkas hylly, valokuvateline siis alunperin. Jukeboksi on upea. Oon yrittänyt tuollaista etsiä, mutta kaikki vastaantulleet on olleet liian pieniä.  :chuckle:

Minkä nuken noi stereot on? Mulla on sellaisetkin hakusessa.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Aurora - helmikuu 07, 2013, 16:57:55
Lainaus käyttäjältä: Jennijee - tammikuu 28, 2013, 15:42:52
Ihan mieletöntä pinkin ja mustan yhdistelemistä! ^^

Ninni-doll, oletko avannut lampun ja tarkastanut ettei paristojen välissä ole kirkasta suojaläppää? Miulla nimittäin toisessa lampussa oli...


Huh! Hyvä että luin tämän ketjun! Avasin vasta nyt ne Millin avulla hankitut lamput paketeistaan, ja toinen ei toiminut. Sain sen sitten pienen ihmettelyn jälkeen auki ja huomasin että siinä on muoviläppä. Patterit lensi lattialle kun vetäisin sen pois, mutta nyt se on taas kasassa ja toimii!  :D Kiitos vinkistä.  :peukku:


Onpas Ninnillä hienot huoneet täällä!  :faint:

Mulla on myös jokunen tuollainen kirkas hylly, valokuvateline siis alunperin. Jukeboksi on upea. Oon yrittänyt tuollaista etsiä, mutta kaikki vastaantulleet on olleet liian pieniä.  :chuckle:

Minkä nuken noi harmaat stereot on? Mulla on sellaisetkin hakusessa.


Heh, miekin luulin saaneeni rikkinäisen lampun ja kerkesin (onneksi) harmitella ääneen, tuo ukkoni sanoi sitten että kattopa onko siellä muovilätkä ettei se valo pala itseksiään siellä loppuun... dodih! ;D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

Aurora, ne on ihan Mattelin stereot, muistaakseni vuodelta 2000. Isot kaiuttimet ei kuulu samaan sarjaan.

Jennijee

Mistä kaupoista saa erilaisia pieniä puulistoja diorama-projektin? Tarvii ikkunoihin ja oviin karmit nyt ainakin... Peiliin ja tauluihin kehyksiä... Ei mitään sikamaisen kallista vaan järkihintaista.  :tongue:

Ninni-doll

Tuossa Starkilla ainakin on ollut sellaisia laareja mistä voi halvalla kerätä monen mittaisia pätkiä