Barbien talot

Aloittaja DarkJedi, toukokuu 09, 2013, 22:38:14

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Juu mulla on myös se istuinpalli, ostin sen samalla mutta se pitää ensin tuunata sopivaksi

Satumaa

Oi, ompas Täti Monika sen taidokkaasti maalannut, ihan on aidon puunsyyn näköistä!  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Letizia

Hieno piironki tosiaan, näyttää aivan aidolta puiselta. Luulisin, että serkullani oli juuri tuollainen lapsena... se oli kellertävänvalkoisenakin meidän mielestämme hienouden huippu, koska ei ollut pinkki niin kuin muut mööpelit pesukoneesta vessanpönttöön. :3

Kiva lattia muuten, ja koko tuo musta-valkea väritys jossa on vähän vihreää piristyksenä. Lipastokin on juuri hieno tuollainen perintökapine tasapainottamassa modernia sisustusta.

Louhi

Minulle on tulossa marraskuun lopussa "barbitalo". Tein itse puukäsityökurssilla kirjahyllyn, jota voi käyttää kirjahyllyn lisäksi kuvausrekvisiittana. Ajattelin yhdistää pikkukirjahyllyjeni sisällön siihen ja myydä entiset hyllyt. Hyllyssä on sopiva korkeus, mutta syvyyttä ei ole valitettavasti kovin paljon, mutta voihan sitä alahyllyä aina laajentaa lattialle.

Dessu

Pakko jo laittaa pari kuvaa kun oon niin innoissani tästä, vaikka vasta oon ulkopintaa maalaillut.  :aplause:

Tästä siis lähdettiin, valkoinen olis ollut helpompi väri maalata, mutta tämän värinen nyt sattui tulemaan vastaan.


Ja nyt ollaan tässä vaiheessa.  :cuteyes:


Tuo on niin syötävän söpön värinen, että voisin vaan tuijotella sitä.  :hbeat:


Seuraavaksi sitten ehkä vähän koristelistaa sivuihin ja ikkunan karmeja, kunhan keksin miten toteutan sen itse ikkunan. Tulee siis vaan ihan valeikkunat, en viitsi alkaa sahailemaan reikiä, ehkä jotain vaaleansinistä maalia esittämään ikkunaa..

Vivi

No mutta värithän ovat mitä herkullisimmat!  :aplause: Jos omistat tulostimen, niin netistä löytyy kivoja ikkunakuvia. Silleen minä oon joskus vaatekaappitalooni laittanut ikkunat.
If it makes you happy...

Dessu

Tulostin löytyy kyllä mutta värit uupuu.  :smiley: Täytyy katsella kuvia  jos joltain tutulta lötyis väritulostin.  :peukku:

Louhi

Olen keräillyt paperinkeräyksestä, sukulaisilta ja kirjaston kierrätyskorista lehtiä. Niistä saisi hyviä ikkunakuvia erityisesti matkailulehdistä ja Glorian koti -tyyppisistä lehdistä ja huonetaustoja ja muuta taloihin ja dioraamoihin.

Milia C

 :Look_Up: ah, pitäs varmaan mennä penkkomaan jotain lehtipistettä...  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

Voi justiin heitin roskiin monta kassillista Glorian koti-lehtiä, Divaaneja ja Avotakkoja  :naamakämmen:

whitney

Dessu vau mikä hylly! Aivan ihanat värit, kelpais mullekin :)

Tinttufia



Joulu barbietalossa...




Adalia

Hyllytalo sai tapetit, Tiimarin skräppäysarkkeja kaksipuoleiselle tarralla seinään :D Saa vaihdettua helpommin...

Olohuone ja Ikean sohva :D






Keittiö (takaseinässä Siaman taidekuva):



Kattoterassi (kiviuuni lahja Satumaalta)

Life in plastic
It's fantastic!

Alice

#73
Tinttufialla on ihanan tunnelmallinen kuva nukketalon joulusta  :hbeat: Adalian talo on saanut kauniit tapetit, skräppipaperista on moneksi  :peukku:

Nyt kun mun talo on suht siistissä kunnossa, voin laittaa siitä kuvan  :D Ikean sohva on vaan liian räikeä tuon värisenä, pitää kai ommella siihen uusi päällinen. Ja vaiheessahan koko talo on edelleen, keittiöstä puuttuu hella ym. ja vessastakin mm. vessanpönttö...

mutta on siellä joulukuusi, ilman joulukoristeita tosin  ;)


Milia C

Oi, mistä on ikkunat ja ovet saatu?
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-