Barbien talot

Aloittaja DarkJedi, toukokuu 09, 2013, 22:38:14

« edellinen - seuraava »

Satumaa

#225
Pikkuväelle uusi talo. Vielä keskeneräinen sisustus. Eevin ja isotätinsä koti Järvenkylässä (maalaiskomedia).



Ullakkohuone (Eevin huone) aukeaa ovien takaa...

sometimes being invisible has it's advantage

Tinttufia


Milia C

Voi miten kiva etenkin tuo ullakkohuone  :smiley:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Tutu

ihanat muuttolaatikot ullakolla :) mistä ne on?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Satumaa

Kiitos!

Laatikot on Tigerista, niitä tais olla siellä kolmea eri kokoa. Siitä on jo aikaa kun ostin mutta näin ainakin jotain kokoa vielä jokin aika sitten...
sometimes being invisible has it's advantage

meridies93

Uskomattoman paljon ootte jaksaneet nähdä vaivaa näihin taloihin! Upeita ja ihania sisustuselementtejä!  :hbeat:

Aliyah82

Voisiko joku nukketalon omistava vinkata, että miten ollette hoitaneet nukketalon valaistuksen? Onko valoelementtejä näkyvillä vai luotteko valaistuksen muilla valaisimilla?

Puppeteer

Minulla on laiskuuttani vain ulkoinen valaistus. Sellaisia siirreltäviä klipsullisia ledlamppuja, joita käyttelen muutenkin paljon kuvatessa. Tarkoitus joskus oli tehdä jonkinlaisia kattolamppuja, mutta saa nyt sitten nähdä milloin pääsen niiden väkertämistä kokeilemaan.

Aliyah82

Kiitos vinkistä :) Taidankin käydä ostamassa tuollaisia siirreltäviä led lamppuja. Vielä on hakusessa tuo nukkejen asettelu kotiin, luonnolliset asennot ja valon kohdistaminen, mutta niitä varmaan tässä kuvaillessa oppii :)

Sunako

Minulla on nyt mahdollisuus ostaa uusia huonekaluja niin katsotaan löytyisikö jotain hyllyä joka olisi mahdollista kalustaa nukkien taloksi. Jonkun sopivan vitriinikaapin jos löytäisi.

Puppeteer

Osaako joku neuvoa löytyykö netistä jotain Barbien alkuperäistalojen tunnistus-sivua? Minä löysin tänään kirpparilta talon, jota luulin ensin Disneyn linnaksi, mutta siinähän olikin Barbien pääprofiili, joten Barbien huusholliksi sen nyt sitten luokittelin. (tai feikki)