Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

Milia C

Jussin tekemä sänky miulle... lakana tosin vaihtuu kun on nafti -> ja sopii mulkuloiden sänkyy paremmin.  :hbeat:



"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee

Jussi on hyvä mies kun tekee emännälleen nukenkalusteita :cuteyes:

Mistä moista lepakkokangasta on löytynyt?

Milia C

 :cuteyes:
Liekkö Eurokankaan palaloorasta...   :chuckle: muisti hukassa  :see-that-one:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll


HelloDolly


Jennijee

Tarjoustalosta tarttui mukaan ihanaa Kotikulta Sofia-karvalankaa! Kiiltävän polyesterilangan seassa on hieman jotain vielä kiiltävämpää. Pieni kerä 50g=45m. Neuloin siitä kaksi erikokoista mattoa.




Tipitii

Hyvä idea!
Kelpaa lämpöisellä matolla  :barbie: n kelliä  :smiley:

HelloDolly

Komppaan Tipitiitä, hieno idea todellakin!  :cuteyes:

Heti aloin kelaamaan mielessäni lankavarastojani....  :D

Jennijee

Neulomistarve lähti siitä, kun joku laittoin tänne linkin jossa oli Novitan Jive langasta neulottuja karvalankamattoja nukeille. Kauppojen lankahyllyjä on tullut silmäiltyä siihen malliin, että mistä langasta saisi minkäkinlaisia mattoja  :peukku:

Vivi

#54
Itse en oo edelleenkään tehnyt mitään, mutta jaanpa taas linkin, jossa on ohjeet nojatuolin tekoon ja päällystämiseen. http://1inchminisbykris.blogspot.fi/2013/01/chair-upholstering-tuttorial-how-to.html
Pätee niin Barbie- kuin nukketalokoossakin.  :peukku:

Muistan, kun joskus penskana tein barbeille nojatuolin, niin siinä oli mittasuhteet vähän päin mäntyä: se oli kapea ja korkea, semmonen väkisinvenytetyn näköinen!  :rofl: Säästelin myös pehmusteissa, mutta liimassa en ollenkaan, joten siitä tuolista oli istumamukavuus kaukana!  :D
If it makes you happy...

Ninni-doll

 :Look_Up: Oi miten haluaisin nähdä sen tekeleen  ^^ Pitääpäs katsoa nuo ohjeet, tarvitsisin nimittäin päällystetyn nojatuolin yhteen huoneeseen...

Satumaa

Mä sain inspiksen kyhätä kuumaliimalla kaikenlaista, kun Freyr vinkkasi Youtubesta "MyFroggyStuff"- nimisen askartelukanavan.   :smiley:

Voisin kuviakin laittaa eilisistä ja tämänpäiväisistä askareista...
sometimes being invisible has it's advantage

Jennijee

Olipa hyvin rakennettu nojatuoli. Liiankin kestäväksi tehty, ellei mene lasten leikkeihin. :peukku:

Tipitii

Olipa hyvä linkki tuo nojatuolilinkki  - oon etsiskelly sohvaa sopivankokoista jo tässä tovin,
ei ole mieluista löytynyt - näillä ohjeilla hyvinkin sais itse tehtyä.
Kuhan vaan viitseliäisyyttä ja tarviketta löytyy ....

Jennijee

Pelkällä pahvillakin saa tehtyä hyviä tuoleja ja esim. kuumaliima tukevoittaa hyvin kerroksia.

Lapsena on tullu tehtyä sohvia ja nojatuoleja maitotölkeistä, vai mitä minnastardust...   :D