JOULUKALENTERI 2018 swap

Aloittaja Silky, lokakuu 05, 2018, 20:59:52

« edellinen - seuraava »

Rana

Silkyn kuvissa on ihana tunnelma ja vielä ihanempi neiti tuotetestaajana  :cuteyes:

13


Avea Trotter on ensimmäinen mieheltäni saatu joululahja.



Pojille paita. Tykkään niin tuosta raketti printistä.

14


Ensimmäinen monsteri tyttöni ja perushahmoista suosikkini on Draculaura. Tämä on se Basic versio.



Nämä tulikin testattua jo että menevät  :barbie: tyttöjen jalkaan.

15


Sarahin tyyli on menossa kovasti tällaiseen japanilaiseen mori girl tyylisuuntaukseen. Pidän siitä tyylistä joten kiva toteuttaa sitä nuken kautta.



Housut ovat niin karkki väriset. Tykkään tästä väriyhdistelmästä.

16


Bryant on ensimmäinen oma poikanukkeni (Minulla oli muutama Sindyn Fred jotka olivat serkulta lainassa kunnes hänen omat lapsensa tarvitsivat nuket takaisin.). Valitsin Bryantin itse joululahjaksi.



Glitter ruusu kengät jotka ovat vielä läpikuultavatkin. Näistä tuli heti Tuhkimo fiilis.




Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Silky

#31
 :Look_Up:  Ihan Tukimon kengät  :cuteyes: Noiden housujen väriyhdistelmä on minunkin suosikkeja.

Kiitos :blush: Lupasin tämän kalenterihomman söpölle Fiorellalle kun mun lemppari-Verushka ei suostunut. Se ei tykkää joulusta tai muistakaan juhlapyhistä  :-\

Tänään tuli ruokaa  :aplause:

16 by Silky, on Flickr

Tänään tuli kypärä ja Fiorella aikoo mennä remppahommiin (mä seurasin Remontilla rahoiksi joka päivä töllöstä)  :cuteyes:
17 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Rana

#32
Siellä on ahkera neiti kun näin ennen joulua alkaa remontoimaan.

Paketti 17



Gooliope mahtui juuri ja juuri joulunurkkaan. Pitäisi saada kuvattua tätä tyttöä enemmän.



Paketista löytyi tällainen laukku tai toki sitä voi armeijan muonapakkinakin pitää.



Max on minun veljien hylkäämä lelu joten se päätyi minun leikkeihini ja sitä myöten vitriiniin esille. Nuo silmät ovat upeat.



Tiedänkin jo että tämä hame tulee Teen Skipperilleni käyttöön. Täydellinen sille.



Lukján on toinen maalaamani monsteri.



Aurinkolasit, koru ja laukku. Minulla muistaakseni on kultaiset kengät yhdistettäväksi tuohon laukkuun.

20



Loimuksi nimeämäni poju on yksi suosikki muksuni. Sillä on niin pörheä tukka.



Vähän isot Loimulle, mutta ehkä hän kasvaa?

21



:barbie: kokoinen hartsinukkeni tunkeutui joulukalenteriin.


Uimahousut avantoon tai jos jaksaa odottaa niin kesäksi
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Silky

Loimu kasvaa varmasti housuihin  :D

Viime päivien satoa  :blush:

18 + 19 + 20 + 21 by Silky, on Flickr
Vähänkö tuo seinäkalenteri on upea!  :shock: :shock:

22 + 23 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalmina

Seinäkalenteri on tosiaan upea ja hyvä idea!
Muutenkin on ollut ilo katsella näitä kun olette nähneet niin paljon vaivaa pakettien lisäksi kuvauksissakin  :D

Silky

Jouluaaton paketista tuli ihastuttava tonttulakki (mun nukeilla ei olekaan ollut hyvää tonttulakkia!) ja terveiset joulukortissa  :blush:
Hyvää joulua kaikille Bdollilaisille  :aplause:  :dance-to-the-groooowe:

24 by Silky, on Flickr

Erityiskiitos Ranalle, aivan ihana kalenteri, näissä on nähty kamalasti vaivaa  :hbeat:  :palvoo:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Puppeteer

Kiitos kuvien jakamisesta, on ollut hauska seurata mitä kaikkea saatte kalenterista! Saa nähdä uskaltaisiko ensi vuonna osallistua, jos tämä taas järjestetään! ^^

Rana

Ihana kuulla että on ollut miemuisia juttuja  :cuteyes:



Casper (Ken Cutie) on nukeistani parhaiten tyylinsä löytänyt ja siksi pojulla on suurin vaatevarasto.



Tämä mekko sopisi niin Casperin väreihin  :D Ehkä kuitenkin jonkun muun käyttöön.



Tämä on ensimmäinen oma  :barbie: nukkeni ja siksi niin tärkeä.



Kerrankin oikea nukke oli avaamassa pakettia. Nämä kengät menee Monican käyttöön.



Vitriinin vanhimmainen pääsi avaamaan viimeisen paketin.



Ihana setti; koru, kengät ja mekko.

On ollut tosi ihana tämä joulukalenteri vaihto. Oli tosi mukava tehdä ja availla kalenteria. Kiitos Silky kun jaksoit järjestää tämän  :hbeat:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi


Silky

^ Hyvä kun löytyi käyttäjiä  :cuteyes:

Mukaan vaan rohkeasti Puppeteer!  :peukku:
En mene vielä lupaamaan mitään ensi joulusta, mutta eipä tuo osoitteiden jako iso homma ole. Ja voihan sen tehdä kuka vaan.
Jos tässä ei mitään mahdottomuuksia tapahdu niin luulen että ainakin minä voisin olla mukana ensi joulunakin........  :chuckle:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~