JOULUKALENTERI 2018 swap

Aloittaja Silky, lokakuu 05, 2018, 20:59:52

« edellinen - seuraava »

Xelha

Olipa erikoinen tapaus! Mullakin tulee usein tuo, että kirje on liian pullea ja lähipostin vanhat tutut työntekijät aina antavat mun päättää mitä teen kirjeen kanssa, yritänkö pakata sen uudelleen litteämmin tai isompaan kuoreen tai pakettina... Olikohan tämä työntekijä uusi..? Otti kyllä ihan liikaa "tilanteen haltuun"!  :shock:


Ihanat paketit tuli Silkyltä  :hbeat: Voin tsekata niiden määrän heti sunnuntai-iltana  :blush:


Rana

Vein tänään aamulla paketin postiin. Postissa vetäisivät vähä ronskisti läpi siitä mitasta että toivottavasti kaikki on kasassa. On kuitennin kuplamuovikuori. Jos jotain on rikki niin voin uuden tilalle lähettää  :cuteyes:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Jasmiina2

Laittakaa sitten kuvia mitä kalentereista paljastuu  :cuteyes:

Silky

Paketit ovat täällä ja hyvässä kunnossa  :D Nyt vaan odotetaan joulukuun ekaa  :dance-to-the-groooowe:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Rana

#19
En ehtinyt edes aamupalalle kun oli kiire avaamaan ekaa pakettia  :cuteyes:



Sisustin nukkevitriiniin tuollaisen joulunurkan. Vähän askeettinen, mutta kun paketteja on niin paljon niin ei sinne muuta vielä mahtunut  :D



Rakastan silmälaseja ja ihme kyllä minulla on vain pari pinkkiä laukkua niin nämä tulivat tosi tarpeeseen. Eikä hiusharjoja tietenkään voi olla liikaa  :hbeat: Aivan ihana lahja ja niin monta juttua yhdessä paketissa.

Luukku 2



Toisen paketin pääsi avaamaan lapsuuden suosikkini Cool Colors teen Skipper.



Niin ihanat kengät  :hbeat: Tykkään söpöistä yksityiskohdista (sääli etteivät näy kuvissa.) Pitää kokeilla menisivätkö Skipperin jalkaan. Voisin kehittää tytön värimaailmaa vihreän ja pinkin yhdistelmään, koska se oli suosikki komboni lapsena.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Silky

^ Ovatpa kivoja!

Ekan ja tokan luukun herkut täällä  :cuteyes: Aivan ihania!  :hbeat:

1 + 2 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Aliisa

Oi miten hienoja paketin avaamiskuvia Ranalla! Ja wau miten hienoja suklaayllätyksiä Silkyn nukke sai! Näitä pakettien avaamisia on kiva seurata. :blush:

Adalmina

Ihana kun jaatte kalenterikuvia, näitä on niin mukava seurata!  :D
Muutenkin tosi kiva tuo pakettien vaihto vaikka itsellä jäikin väliin  :blush:

Rana

#23
Hienoa jos askartelut ovat olleet mieleisiä  :cuteyes: Niitä oli mukava tehdä, mutta jännitti onko ne sinusta kivoja.



Tänään Action Man No-Face pahis, joka on täkäläisittäin Kosti Happo, pääsi aukomaan paketin.



Ihan ei Kostin tyyliin mene nämä ellei sitten shortsit nahkahousujen päällä tule muotiin XD En ehtinyt tänään vielä testata kenen peppuun nämä mahtuu. Ainakin täällä on housuttomii poikii liuta. Oon niin iloinen, että osallistuin tähän kalenteri hommaan. Tulee niin kivoja juttuja joka päivä.

Paketti 4


Tesha on vähän kesäisissä vielä, mutta joulufiilis löytyy silti.


"Minä otankin nämä, kun ovat mun väriä."
"Hei se oli minun pakettini."

Paketti 5



Viidennen lahjan avaajaksi pääsi elämäntapa vampyyrini Viktor.



Nyt pojulla olisi deitille mekko, mutta enää puuttuu se deitti.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Silky

#24
Minä olen tosi iloinen saamastani kalenterista, näitä on kiva availla!  :hbeat: Tässäpä viimeisimpiä (ihan uskomattomia yksityiskohtia mm. simpukoissa ja leivonnaisissa  :shock::aplause:

3 + 4 by Silky, on Flickr

5 by Silky, on Flickr

6 by Silky, on Flickr

Huhuu Xelha kans!  :photo: Olisi kiva kuulla mitä on tullut  :D
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Rana

#25
Ihana että tykkäät Silky  :cuteyes:


Tänään pakettia pääsi avaamaan tämä paitsiossa ollut tyty. Kovasti on nyt suunnitelmia tämän varalle niin jopa tämä kaunotar saa tulevaisuudessa enemmän kamera aikaa.


Ja juuri kun kameroista oli puhe. Tää on oikein kunnon kamera miun pokkareiden rinnalla ja väri on herkku.

Paketti 7


Ensimmäinen joulunukkeni tämän foorumin vaihdossa sai kunnian avata tänään paketin. Jacksonista on tullut yksi lemppari nukkejani  :hbeat:


Paketista löytyi luuku 6 neidille täydellinen takki paita systeemi. Peukut pystyyn että mahtuu tytyn kropalle.



Lapsuuden suosikkeja taas. Buble Angel on selvinnyt vuosista ja leikeistä hyvässä kunnossa. Kengät katosivat jonnekin, että ne jos joskus saisi hommattua niin olisi ihana juttu.


Tänään tuli niin tarpeellinen lahja. Täällä kun tuota miesväkeä piisaa niin kengistä on aina puute varsinkin jos tahtoisi muuta kuin mustaa.

Yhdeksäs paketti


My Scene Sutton on ollut ompelumallina joten nappasin pojun avaamaan pakettiakin.


Tänään tuli ihana hame. Tähän kun näperrän alushameen niin tulee ihana puffu.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Silky

Täälläpä ruvetaankin mitalikafeille!  :aplause:

7 + 8 + 9 by Silky, on Flickr

Kiva, Rana, kun kuvailet  :photo: Hauska katsoa  :cuteyes:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Xelha

Ihanat setupit teillä!!  :hbeat:


Mun piti laittaa heti kuun alussa kuva somista paketeista, tässä ne on juuri ennen joulukuun alkua.  :blush:





Ekasta paketista paljastui poncho:





Lopuista tulee kuvat myöhemmin  :D

Rana

Ihana tuo poncho  :cuteyes: Pitää varmaan omillekin nukeille lomalla väkertää sellaisia.

Oli koulutöiden palautuspaniikki niin en ole ehtinyt kuvia laittaa. Onneksi nyt helpottaa.

Paketti 10


Tämän paketin pääsi avaamaan muokkaamani monsteri. Naaman saaminen mieleiseksi oli iso homma, mutta tämä onkin sen ansiosta suosikkini muokkaamistani nukeista.


Nyt oli paljon kaikkea ihanaa  :cuteyes: Tuon laukun haluaisin myös ihmiskoossa.

Paketti yksitoista


Tikki on Hujoo mallinen nukke ja koska se on niin söpö niin pääsi tunkemaan muotinukkejen kalenteriin.


Mustia kenkiä on aina liian vähän. Näissä on upeita yksityiskohtia. Tekisi mieli maalata ne vähän korostetuiksi, mutta pitää miettiä sitä vielä.

Paketti 12

Toinen joulunukkeni, jonka nimesin Cheriseksi avasi paketin tänään. Olen niin hyvilläni että olen saanut varjeltua tuota kampausta ja hattua.


Bling bling yläosainen mekko. Tuli mieleen vesimeloonit ja kesä  8)
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Silky

Ihania juttuja  :blush: Juu, minäkin ottaisin tuon laukun ihmiskoossa kiitos!

Tässä viime päivien saldoa, odotan muuten joka päivä että pääsen avaamaan  :cuteyes:

10 + 11 + 12 by Silky, on Flickr

13 + 14 by Silky, on Flickr

15 by Silky, on Flickr

Mahtavia yksityskohtia taas esim. konvehdeissa ja puuväreissä  :shock:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~