Joulukalenteri 2015 swap

Aloittaja kitecat, helmikuu 04, 2015, 23:54:48

« edellinen - seuraava »

Nanariaana

Laitoin eilen postiin kalenterin, oli liian iso kirjeeksi. Toivotaan että ehtii perille, mutta epäilen :(

kitecat

Nää kalenterit nyt varmasti myöhästyy jo pelkästään ton lakon takia, joten kärsivällisyyttä kaikille.

Jos kalenterinsa saaneet ilmoittais sitten tänne, niin lähettäjäkin tietää että lähetys on perillä.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Hunajasieni

http://www.posti.fi/tiedotteet/2015/paun_lakon_vaikutukset_2015.html

Postin lakko ohi! \o/ Huomioikaa että paikoitellen viivettä voi kirjeissä olla paljonkin!
Tosiaan olisi kiva jos ihmiset ilmoittelevat kun kalenterit tulevat, omaani en ole vielä saanut, mutta toivottavasti kaikki saamme ne jo tällä viikolla.  :cuteyes:

FatFashion

Turha surra kun on jo paskat housussa.

Louhi

FatFashionin kalenteri perillä  :aplause:.

Toivottavasti siinä ei ollut mitään särkyvää, koska lapsi sisälle tullessaan tahallaan polkaisi postien päälle.  :mad:

FatFashion

Oli siellä särkyvääkin  :smiley:
Toivottavasti ovat ehjiä!
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Hunajasieni

Määkin sain omani tänään (siis "eilen eli 2.12) ja ekat luukut avattu. ^^
Kiitos Nanariaana!

kitecat

Onko kaikki saaneet kalenterinsa? Nanariaana?

Minäkin olen omani saanut. Pitäs vaan päästä kuvaamaan sisällöt, mut mä oon saamato ... ::)
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Hunajasieni

Voihan niitä kuvata vaikka viikon pompseissa? Niin ei tarvi joka päivä laittaa. Onko niille laitettu kuvaketjua vai tehdäänkö niille erillistä kuten joulunukeille? Jospa sitä jo joutaisi avaamaan tämän päivän luukkua, ompelin juuri talvihuppareihini heijastimet, laukku seuraavana vuorossa. ^^
Mä kerkesinkin jo kuvaamaan omani. :photo: Mutta varmaan pistän sitten isommassa erässä noita, kuvia on jonoksi asti jo muutenkin... ::)

Nanariaana

Mä en vielä ole saanut kalenteria. Katsotaan jos tänään tulisi :)

kitecat

Lainaus käyttäjältä: Nanariaana - joulukuu 04, 2015, 07:28:01
Mä en vielä ole saanut kalenteria.

Perhanan posti!!!!!!  :mad: Lähetystunnuksen mukaan se on ollu perillä jo alkuviikosta! Missä hiivatissa pakettikortin toimitus viipyy! Laitoin sulle, Nanariaana, yksärillä seurantakoodin, millä sun pitäis saada paketti haettua.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Nanariaana

Tänään kävin hakemassa kalenterin :) Kiitos :)

Nanariaana

Mä postailen kuvia mun blogiin, sieltä voi käydä katsomassa. Ekat kuvat täällä: http://nanariaana.vuodatus.net/lue/2015/12/the-bdollin-joulukalenteriswap-2015

Louhi

Minäkin ajattelin kuvata pompseissa, kun nyt hyvä jos normaalit joulujutut saa tehtyä.

Ninni-doll

Uusinta kalenteria ei saa varmaan enää mistään? En muista sitä ikinä ennen kuin on vähintään 3.12. Mutsi soitti mulle eilen riemuissaan, että nyt hän löysi mulle sen kalenterin Kokkolasta. Pyysin kuvailemaan kantta, ja se on viime vuoden kalenteri :( En siis tee sillä yhtään mitään.