Joulukalenteri 2015 swap

Aloittaja kitecat, helmikuu 04, 2015, 23:54:48

« edellinen - seuraava »

Louhi

Viikonloppuna jaetaan, kuka lähettää kenellekin.

Nanariaana

Milloin viimeistään pitää postittaa että ehtii ajoissa perille?

michelle


kitecat

Kaikki jotka aikovat osallistua tähän, laittakaa mulle yksityisviestillä osoitetietosi sunnuntaihin 8.11. klo 16.00 mennessä. Suoritan arvonnan sunnuntai-iltana osoitetietonsa ilmoittaneiden kesken ja ilmoitan tulokset sunnuntain aikana.

Varsinaisestihan tällä ei vielä oo kiire, mutta asiasta on tullut kyselyjä. Mulla on ollu tuhat ja yksi asiaa hoidettavana, enkä  sen vuoksi oo tän asian suhteen tehny mitään. Kiirehän tässä ei vielä oo, sillä kuten aiemmin mainitsin, tätä ei erikseen yksilöidä millään lailla, vaan jokainen tekee 24 pikku pakettia mitkä sopis kelle vaan Barbie harrastajalle ja postittaa ne siten, että ehtivät jiulukuun ekalle päivälle. Tässä on vielä kuitenkin melkein koko marraskuu aikaa postittaa. Tavaroiden keräämisenhän on voinu alottaa jo heti ku tästä puhuttiin.

Nyt voi köydä niin, kun kiirehditään tätä, että joku halukas ei viikonlopun aikana käy koko foorumilla, eikä huomaa tätä viestiä, eikä siis ehdi ilmoittaa mulle yhteystietojaan sunnuntaihin klo 16 mennessä.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Nanariaana

Kitecat, eiks voitais sopii pidempi deadline, niin kaikki varmasti ehtivät mukaan jotka haluavat? Niinkuin jo itse totesit niin mikään kiire sinänsä ei ole, kun tavaroita voi laittaa jo valmiiksi sivuun vaikka ei tiedä kenelle kalenteri menee.

kitecat

Minusta tätä aikaa voitaisiin hyvinkin jatkaa, sillä aikaa vielä on. Siis jos ei ehdi viikonlopun aikana ilmoittaa mulle yhteystietojaan, niin ehtii vielä ensi viikollakin.

Laitettaisko takarajaksi keskiviikko 11.11. ja suoritan arvonnan ensi viikon loppuun mennessä. ?
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Hunajasieni

Minuakin kiinnostaa tämä kovasti. Nurkkiin on kertynyt kaikenlaista ja itse kädentaitoisena voisin vielä tehdäkin jotakin, harmi että itse hoksasin tämän vähän myöhään, pitää käydä kaivelemassa löytyykö varastoista riittävästi tavaraa että saisin kaikki 24 luukkua aikaiseksi, ei ole enää todellakaan aikaa kaikkia alkaa itse tekemään. (Tai no tuskin oisin tehnyt muutoinkaan kaikkia, mutta kumminkin.)

Varmistan nyt vielä että luukkuunhan kelpaa kaikki, alkuperäiset, käytetyt, itsetehdyt (tai jonkun muun tekemät). Tietysti niin että tavarat on siistejä/ehjiä. (Ei mitään puoleksi revennyttä mekkoa tms.)

Entäs feikit? (esim feikin nuken mekko) Mulla kun ei todellakaan ole selville puolienkaan tavaroitteni alkuperää niin...

Ja tarkoitus oli laittaa yksi lahja per paketti vai? Halutessaanhan voi toki varmasti laittaa enemmänkin. Mutta esim. pusero tai pari kenkiä "kelpaisi" yhdeksi luukuksi?

Minusta aikataulu 11.11. ilmoittautumiset ja vkl arvonta sopii. Olisi kuitenkin pari viikkoa aikaa saada kirje perille. Onko postitukselle erillistä takarajaa/päivää,vai kunhan ehtii 1 päivänä/aiemmin perille? 

kitecat

Lainaus käyttäjältä: kitecat - helmikuu 04, 2015, 23:54:48
Jokainen kerää 24 pientä tavaraa/tavarasettiä (vaatetta, kenkiä, koruja yms.) ja paketoi jokaisen erikseen. Jokaisen paketin päälle merkittäisiin numerot 1-24. Paketin koko sais olla max 5,5 x 5,5 cm, paksuus noin max 2-3 cm.

Marraskuun alussa ilmoittautuneiden kesken tehdään arvonta siitä, kuka lähettää nuo 24 pientä pakettia kenellekin ilmoittautuneelle. Ne joilla ei Barbie-joulukalenteria ole, voivat sitten tykönään askarrella omanlaisensa piilon paketeille.

Näin on mahdollista ns. päästä eroon omista tarpeettomista pikkukamoista, mitä varmasti monella keräilijällä kotonaan on. Mukaan saa toki askarrellakin pientä Barbie-leikkeihin sopivaa tavaraa.

Tuossa vielä lainaus aloitusviestistäni. Elikkä uudet, vanhat, itsetehdyt jne käy, kunhan ovat tosiaankin ehjiä ja ne itsetehdytkin sellaisia siistejä.

Ja paketillakaan en tuohon aikaan varmaan kotimaassa mene kuin se pari päivää. Eli kuun lopussa ehtii aivan hyvin postittaa. Mukaan siis vaan kaikki ketä kiinnostaa! Vielä mahtuu  :peukku:

Elikkä kerrataan:

ilmoittautua ehtii vielä. Ilmoita minulle yksityisviestillä yhteystietosi 11.11. (keskiviikko) mennessä. Teen arvonnan viikon loppuun mennessä.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalmina

Mä oon  ikävä ihminen ja jätäydyn sittenkin tästä pois.
Ikkunakatastrofi! Saatiin vääränkokoiset ikkunat eikä niitä voitukaan vaihtaa joten osasta nukkekaapille pääsy on estetty kunnes ne oikian kokoiset lasit tulee. Enkä jaksa edestakaisin siirrellä kaikkia tavaroita.
Anteeksi!  :gonna-cry:

kitecat

Muistuttelisin tästä kiinnostuneita, että ilmoitatte huomiseen mennessä minulle yhteystietosi, jotta pääset mukaan arvontaan.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

kitecat

Arvonnat on suoritettu osoitteensä lähettäneiden kesken. Laitoin teille yksityisviestillä vastaanottajan yhteystiedot.

Itse pakkasin kaikki 24 pientä pakettia litteään pahviseen laatikkoon, joka täyttää vielä kirjeen vaatimukset. Muistuttelisinkin, että pakettien tulee olla pieniä ja tällöin siis ne on aivan mahdollista pakata kirjeeksi.

Ei muuta kuin työniloa ja jännää joulunalusaikaa  :peukku:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Louhi

Huomenna lähtee kalenteri matkaan. Postin lakko sattui kyllä nyt pahaan aikaan. Toivottavasti kuitenkin on joulukuuksi perillä.  :neurotic:

On se kyllä ne Postin 10 johtajaa, paremmat palkat kuin Sipilällä ja yrittävät vaan työntekijöiden ehtoja heikentää koko ajan. Kohta kikkailevat veronsa Portugaliin, kun tk-vuodeosastoilla on jo täysi helvetti päällä.  :shuting-up:

kitecat

Perhanan Posti teki sen sitten taas! Tällä kertaa pukkaamalla lakon! Meille tuli tänään posti normaalisti, en tiiä mikä tilanne on muualla Suomessa. Tulin eilen vasta Pariisista kotiin, niin oma kalenterini on postittamatta.

Onko mitään tietoa, miten posti nyt kulkee? Ajattelin oman  tuotokseni lähettää tällä viikolla, en tosin aivan heti huomenna, sillä mieeeeletön rakkula kantapäässä estää kenkien pukemisen  :gonna-cry: Uskaltaako mitään viedä postiin?
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

avotuli

Meille tuli kans tänään posti, se kulkee vähän ailahdellen, mutta kulkee. Todella paskamaisesti kohtelevat työväkeään.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Louhi

Mulle tuli kyllä Bdollista tilattu pää supernopeasti.