Joulukalenteri 2015 swap

Aloittaja kitecat, helmikuu 04, 2015, 23:54:48

« edellinen - seuraava »

kitecat

Ostin viime vuonna elämäni ensimmäisen Barbie-joulukalenterin ja mieli tekis täyttää se ens jouluksi uusiksi. Ois kuitenki ihan hölmöö ostaa sinne itte sisältö, ku sitte tietää mitä sieltä tulee.

Mietinki, oisko täällä innokkaita lähtemään tällaiseen swap:iin.

Jokainen kerää 24 pientä tavaraa/tavarasettiä (vaatetta, kenkiä, koruja yms.) ja paketoi jokaisen erikseen. Jokaisen paketin päälle merkittäisiin numerot 1-24. Paketin koko sais olla max 5,5 x 5,5 cm, paksuus noin max 2-3 cm.

Marraskuun alussa ilmoittautuneiden kesken tehdään arvonta siitä, kuka lähettää nuo 24 pientä pakettia kenellekin ilmoittautuneelle. Ne joilla ei Barbie-joulukalenteria ole, voivat sitten tykönään askarrella omanlaisensa piilon paketeille.

Näin on mahdollista ns. päästä eroon omista tarpeettomista pikkukamoista, mitä varmasti monella keräilijällä kotonaan on. Mukaan saa toki askarrellakin pientä Barbie-leikkeihin sopivaa tavaraa.

Saako idea kannatusta?  :blush:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Jasmiina2

Kuulostaa kivalta! Me Jasmiinat ainakin lähdetään mielellämme mukaan swappiin vaikkei meiltä  Barbie kalenteria löydykään.  :peukku:

kitecat

Kiva kiva  :aplause: Jasmiinat. Mä voin alkaa sitten tän homman organisaattoriksi  :tongue:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Nanariaana

Ei mullakaan kalenteria ole ostetuna ollut, mutta tämmöiseen osallistuu mielellään. Ja nyt olis ainakin aikaa jos heti alkaa tavaroita laittamaan syrjään :)

Merineiti

kiva idea :D
Voihan askarrella pieniä numeroituja pusseja/laatikoita tosiaan jos se kalenteri uupuu
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Louhi

Mukaan! Tulee niin hyvissä ajoin, että ehtii tehdä marraskuuksi tämän valmiiksi.

Ja kun ei tehdä isoja paketteja, ei pääse postikaan aivan valtavasti rikastumaan meidän kustannuksella  :shuting-up: .

Adalmina


marihau

Minäkin voisin lähtee mukkaan jos tällänen aloittelija huolitaan   :blush:

FatFashion

Mua kiinnostaisi kanssa lähteä mukaan mutta mietin sellasta että mitä kaikkea ootte saaneet joulukalentereista? Itselläni ei ole mitään ylimääräistä tavaraa joten tekisin kaiken itse...
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Nanariaana

FatFashion, mulle ainakin kelpaa omatekemät yllätykset vallan hyvin :)

Merineiti

oi nii mullekin, oma keräily kun on uniikkiin päin muutenkin  :) ilmeisesti noista virallisista kalentereista on tullut juuri kenkiä, laukkuja, pientä tavaraa...

Olen itse innostunut paperitaittelusta (pepakura), jos vain onnistun lataamaan sopivan sovelluksen koneelle niin voisin yrittää tehä tulostettavan/koottavan kalenteripohjan... jos ei omat atk taidot riitä, niin sitten pussukkakalenteriohjeet -_-
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

kitecat

Kaikki innokkaat mukasn vaan! Ja itsetehdyt tavarat kelpaa mainiosti. Ja tässähän on vielä reilusti aikaa, joten ehtii varmasti myös löytää sopivia tavaroita omis4a nurkista ja kirppareilta.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Ninni-doll

No tietysti mukana! Eli meinasitko, että jos on niitä vanhoja kalentereita olemassa joiden luukut vattu, että niihin laittaisi tavaraa?