Pikkutavaraa dioraamoihin ja nukketaloihin

Aloittaja Alice, huhtikuu 26, 2014, 12:03:14

« edellinen - seuraava »

Marianne

Upeita, varsinkin tuo palmu!  :peukku: Mistä saa tuollaista vahakangasta ja tuota toista mitä käytit runkoon? Mun on niin hankala löytää sopivankokoisia kasveja nukeilleni, että haluaisin itse kokeilla niiden tekemistä.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Maritsa

Kiva, kun ootte tykänneet palmusta!  :palvoo:

Aurora: Mulla olis myydä kuvan mukaisia tarvikkeita palmun tekoa varten (paitsi ei pahvirullaa). Lehden kaavatkin olisi tarjolla...  :lecture: Laita mulle yv:tä, jos kiinnostaa.  :smiley:


Letizia

Nuket eivät suostuneet yhteistyöhön, kuvasin purkkeja. Samat mustikat kuin näemmä vuosi sitten postaamassani kuvassa.



Oksa on myös re-menttiä, astiat nukkekotitavaraa.

Tipitii


Letizialla kaunis asetelma, vihreä lasipullo on realistisen oloinen ja kauniin värinen. Mistä olet ihanuuden löytänyt?

Orcaralla on hyvä viinisetti - lasit kauniit ja pieni pullonavaaja yksityiskohtainen, dekantteri samasta sarjasta.
Karahvi re menttiä.




Marianne

Ihania minejä teillä molemmilla! Mullakin on nuo Orcaran viinit. Mulla on se koko setti, maksoi vaan jotain 15 dollaria eBayssä ja sisältää vaikka mitä ihanaa.  :peukku: Vaikka en itse viiniä juokaan, niin nukeille pitää olla kaikkea mahdollista.  :D

Muakin kiinnostaa tuon vihreän maljan alkuperä. Mahtaako kuulua johonkin tiettyyn settiin, vai oliko vain onnekas löytö?  :Look_Up:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Vihreä lasipullo on Dolores-nettikaupasta ostettu. Se on muistaakseni Mini Mundus -sarjaa.

Hieno tosiaan tuo viinisetti!

Marianne

Oi, kiva! Pitää laittaa tuo maljakko ostoslistalle seuraavaa kertaa varten kun tilaan jotain Doloreksesta. Tilasin vasta pari kuukautta sitten sieltä aika kasan tavaraa, mutta en ole vielä laittanut niistä kuvia mihinkään, ne kun pääsee osaksi yhtä nukketarinani jaksoa.  :tongue:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Tipitii

Arvelinkin että saattaisi olla tuo nätti vihreä pullo Doloreksesta, muistaaksein olen sieltä ostanut samanlaista vihreää lasia olevan mehukannu ja lasi setin.

Ei muuta kun ostoksille Dolorekseen - ei ole tullutkaan sieltä pitkään aikaan tilattua mitään  :D

Marianne

Doloreksella on nyt ilmainen postitus yli 50 euron tilauksille tämän viikon ajan! Yleensä ilmaisen postituksen saa vain 100 euron yli menevistä tilauksista.  :lecture:

Mä tilasin sieltä tavaraa just sen vähän yli 50 euron hinnalla.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Maritsa

Sain vihdoinkin Barbeille viinilaseja ja juomia!  :tongue: Kiitos Tipitii!  :hbeat:




Marianne

Tuo on hyvä setti! Mulla on sitä kaksin kappalein. En vaan ole vielä saanut aikaiseksi maalattua niitä kaappeja.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Tipitii



Minullakin on maalausta odottamassa 2 noita viinikaappeja - kaapin alaosaankin pitäis kehitellä vähän jotain muuta  ::)


Viimeisimmät minilöydöt - pieni patsas ja mini-aalto-maljat, kirja omaa tekoa.
Muitakin kirjoja tuli tehtyä, ei vaan tullut kuvattua vielä.






Maritsa

Aurora ja Tipitii: Minkä takia aiotte maalata tuon kaapin?  ::) Mun mielestäni se on ihan hyvä sellaisenaan...  :blush:


Tipitii

Lainaus käyttäjältä: Maritsa - toukokuu 17, 2015, 18:19:38
Aurora ja Tipitii: Minkä takia aiotte maalata tuon kaapin?  ::) Mun mielestäni se on ihan hyvä sellaisenaan...  :blush:

En tykkää tuon värisestä vaaleanpunaisesta - varsinkaan kalusteissa - nukkejenkaan  :D ;)