Pikkutavaraa dioraamoihin ja nukketaloihin

Aloittaja Alice, huhtikuu 26, 2014, 12:03:14

« edellinen - seuraava »

Alice

Re-menteille ja muulle pikkutavaralle ei tainnut olla vielä omaa kuvaketjua? Tänne voisi kerätä kuvia muista kuin itsetehdyistä leikkiruoista, koriste-esineistä ym. joita voi käyttää dioraamoissa  :smiley:

Mä hurahdin Re-ment-kosmetiikkaan, tämähän on juuri sopivan kokoista 1/6-nukeille  :cuteyes:


Milia C

 :Look_Up: Nuo on kyllä, bongailin että itselläkin on kuvassa oleva samanlainen setti... yksi niistä siis... ;D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Tipitii

Tämä onkin hyvä ketju  :peukku:

Re-mentit ynnä muiden valmistamat on aika ihania - hurahdin niihin ihan täysin aikoinaan kun löysin ne  ::) - miniatyyrien hurmaa  ;)

Re-mentit on niin hämmästyttävän yksityiskohtaisen hienosti tehtyjä - ei voi kuin ihastella niiden realistisuutta pienen pienissä pikkiriikkisissä tavaroissa.
Kuvia on - kaivan niitä esille .....

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Marianne

#4
Mulla on noista melkein kaikki ja vielä lisääkin samantapaisia. Noi on ihan syötävän ihania!  :hbeat:


Tässä nyt yksi kuva jossa ei kyllä näy kuin murto-osa mun Re-Ment-meikeistä...  :D




Kuvan kirkko on Stephansdom eli Pyhän Tapanin tuomiokirkon pienoismalli. Ostin sen paikan päällä Wienissä.  :wink:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ivla


Letizia

Mä olen myös aikoinaan hurahtanut Re-mentteihin, sillä kukapa niihin ei hurahtaisi! Harmi vaan, että uudemmat sarjat eivät ole olleet niin hienoja (tai ehkä hyvä siinä mielessä, ettei ole tarvinnut ostaa).

Suosikkeihini kuuluu tämä mustikkamuffinisetti.



Tässä samat mustikat muussa käytössä pannukakkujen päällä. :)



Täti Monika

Ihana ketju ja ihania kuvia  :hbeat: Melkoiset meikkikokoelmat Alicen& Auroran typyköillä  :shock:
Letizian mustikkamuffinssi- kuvat saa veden herahtamaan kielelle  :drewl:

Mä olen myös hurahtanut näihin Re- Mentteihin, mutta ei ole tullut vähään aikaan hankittua mitään. Olen samaa mieltä kuin Letizia- uudemmat setit ei ole innostaneet  :cuteno:
Näitähän on muillakin valmistajilla kuin Re-Mentillä: mieleen tulee ainakin Orcara ja Megahouse Miniature, varmaan vielä muitakin?
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Merineiti

Voi kamala! Siis miten ihania, kamalaa se, että olin aivan onnellisen tietämätön näistä aiemmin...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Alice

Oi tuo mustikkamuffinisetti on niin ihana  :hbeat:


Tipitii


Aiemmin mainittuihin lisäksi on vielä ainakin  Mimo ja muistaaksein T for Candy - jälkimmäisessä osa lie varsinaista nukkekotikokoa - tuli todettua joidenkin tavaroiden tultua, että ovatpa aika pieniä  :D

Samppanja/mansikkatarjoilusetissä "lasit" yms muistaaksein rementtiä, coolerissa oleva samppanjapullo on oikeasti kakkukynttilä - lankasydän vaan poisleikattu  :D



Pöydällä rementtiä ja orcaraa - samisen on vintage  :barbie: Japan setistä.



Teetarjoiluastiat rementtiä valtaosa - tarjoiltavat muuta pikkutavaraa.



Cocktail pöydän antimissa rementtiä ja muuta pikkutavaraa.



Suklaita mansikoita ja leivoksia - rementtiä ja muuta pikkutavaraa.



Konttoritarvikkeet rementtiä valtaosin








Ninni-doll

 :faint: Oi kun noilla Tipitiin dioraamoilla pääsisi leikkimään!

kuuma92

#12
 :smiley: Upeita kuvia  rement  ruuista ja esineistä . Tykkään tuosta  Cocktail pöydästä.
Millainen tuo pöytä on  tarvitsisin  tuon tyylisiä pöytiä. Ruuille ja juomille mistäköhän tuon tyylisiä saa hommattua? Minä ole suunnitellut  klubia. Niin sitä ajatellen  tarvitsen pöytiä ja tuolia.   :D       

Tipitii

Tänks !

Tuo cocktail pöytä on iittalan (tai nuutajärven) joku jalallinen tuikkulyhty  :D

Alice

Nukkejeni kosmetiikkavarasto täydentyi parilla uudella setillä re-mentiä, joista osa näkyikin jo Auroran kuvassa. Minusta on hauskaa, miten nämä imitoivat oikeita meikkibrändejä  :smiley: