Dioraamat

Aloittaja Marianne, joulukuu 09, 2013, 21:26:33

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Ai se olikin foam corea. No, kapalevy kuulostaa kuitenkin tutulta, sitä muistelin Johannan levyn olleen, mutta muistin enkkunimen sit väärin...  :blush:
Jostain sitä joskus taisin katellakin silloin, kun nimen selvitin. Mutta on kyllä aika kallista mulle, kun sitä tarttis jonkinverran, ja tietty pilaisinkin osan leikkaamalla väärin ikkunat tms..  :-\
Mäkin kävin yöllä Johannan sivuilla, kun olin unohtanutkin ne pitkäksi aikaa ja oli tullut ainakin yksi uusi sarja kokonaan sinne. Meni hieman aikaa lukea/katsella se, mutta olipahan kokonaisuudessaan niin ei tarvinnut jäädä jännäämään jatko-osia! Se oli jännäri, mutta hänen tarinoissaan on kyllä niin noita "kaunareiden" elementtejä.  :tongue:
Hienot on lavasteet, ja valtavasti kaikkea kivaa yksityiskohtaa, sekä juurikin TLBS-tavaraa. Johanna toimiikin innoittajana niiden etsimiseen. Sieltä oon bongannut kynttiläkupit, korurasiat ja lasilevyt pöytien osina ym.  :peukku:

Minäpä menen lukemaan Elliotin tarinaa. Voi miesparkaa, sekä henkiset että fyysiset arvet vaikuttavat pitkään! 
sometimes being invisible has it's advantage

Letizia

Hei, kukas tämä Johanna Atman on, saisiko linkkiä?

Auroran dioramat ovat aina niin ihanan yksityiskohtaisia ja aidonoloisia! Mä ihastuin erityisesti tuohon alakaappiin, jossa on kissanruokaa ja lautasliinapaketti ja kyljellään oleva leivosteline. Reunassa oleva kukallinen pikkulautanen taitaa kuulua telineeseen, mutta voisi olla myös jokin mummun vanha pariton lautanen, jota on pidetty rönsyliljan aluslautasena ja sittemmin jätetty tiskialtaan aluskaappiin nököttämään. ;>

HelloDolly

Lainaus käyttäjältä: Letizia - joulukuu 15, 2013, 16:48:55
Hei, kukas tämä Johanna Atman on, saisiko linkkiä?

Taitaa olla kyseessä tämä:

http://www.jatmanstories.com/

Letizia

Lainaus käyttäjältä: HelloDolly - joulukuu 15, 2013, 17:17:59
Lainaus käyttäjältä: Letizia - joulukuu 15, 2013, 16:48:55
Hei, kukas tämä Johanna Atman on, saisiko linkkiä?

Taitaa olla kyseessä tämä:

http://www.jatmanstories.com/

Kiitos! Ei ollut minulle ennestään tuttu.

Marianne

#34
HelloDolly postasikin jo linkin. Jatman Stories on entinen Stinker's Stuff. Siellä on paljon mm. päättömiä tosi-tv-parodioita. Cougar Bachelorette on ensimmäinen tarina jonka luin vuosia sitten, ja luin sen myöhemmin toisenkin kerran.  :peukku:

Juu, se lautanen kuuluu vieressä olevaan telineeseen. Niitä lautasia on kaksi kappaletta, ja molemmat näkyy telineessä hieman uudemmissa kuvissa.  :wink: Sybil on rikas ja omistaa ison talon, mutta kuitenkin tykkää 'shabby chic' -tyylistä, missä huonekalut ovat antiikkisen näköisiä.

Elliot on entinen narkkari, joka on pitkään yrittänyt päästä irti huumeista ja olikin viisi kuukautta vieroituksessa ennen kuin tuli Trolliwoodiin. Se tapahtui oikeasti pari vuotta sitten, mutta olen jäänyt tuossa tarinankerronnassa niin pahasti jälkeen, että uusimmat jaksot tapahtuu mun nukkeajassa vasta 11 kuukautta myöhemmin.  :whaddado: Silti Elliot on aina välillä vieraillut Silky Streetissä, ja Silky Streetin tytöt on vierailleet Elliotin elämässä. Multa on vielä postaamatta se konserttijakso mikä kuvattiin Xaralla ja mikä on nähty Silky Streetissä jo aiemmin syksyllä.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

whitney

Apua miten upea keittiö! Kaikkine yksityiskohtineen.

Adalia

 :Look_Up:  :hbeat:  :hbeat: Katniss ja Peeta  ^^ Upea dioraama! Sinä se osaat loihtia, Vivi  :peukku:
Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Aww, olet sitten raaskinut ostaa Tigerista tuon peililipaston! Minäkin katselin sitä sillä silmällä mutta se oli minun budjettiini liian kallis. Mutta sopii tuonne huoneeseen kuin nenä päähän. Ja mikä ihastuttava sohvakin! Ja näenkö oikein että siellä on Ghost-tuolikin miniversiossa?  :shock: Kaikki makupalat yhdessä  :cuteyes: Huone on niin ihastuttavan tyylikäs, naisellinen ja barbiemainen olematta liian muovinen. Tuollainen sisustus kelpaisi minulle ihan omaan kotiinkin.

whitney

Pitäisiköhän maalata barbiepinkit huonekalut valkoiseksi? Toisaalta olen pitänyt siitä että barbien tavarat saavat olla muovisen ja lelun näköisiä, mutta nyt alkoi innostaa tuollainen aidomman näköinen tyyli. Toi Ghost tuoli pitää kyllä tilata. Vaarallinen tää foorumi kun näkee aina niin upeita nukkeja ja asetelmia että alkaa tehdä niitä itsekin mieli  ;)

whitney

Hihi, mä luulen, jos "villaantumisen" termin olen oikein ymmärtänyt, että olen villaantunut jo monen monta kertaa! Villaannuin Jennijeen Mackie-kasvoisista nukeista ja menin sitä myötenhankkimaan itselleni aivan samanlaisen Playline nuken mikä Jennijeellä oli :) Ja minulle on täällä foorumilla tapahtunut jo sekin että olen alkanut ensin sietää ja sitten myös pitää aiemmin inhoamistani nivelletyistä nukeista ja niitäkin pari hankkinut. Myös Model Muse vartalo on alkanut kiehtoa minua ja toivoisinkin tulevaisuudessa saavani kahden Model museni kaveriksi vielä muutaman muun  :cuteyes:. Vaikka siis minun PITI keräillä vain 90-luvun TNT playline nukkeja!

Sinulle Vivi haluan sanoa että on ollut tosi mukavaa että olet alkanut minulle "jutella" monissa keskusteluissa. Toivottavasti tapaamme joskus IRL  :cuteyes:

Adalia

Saanko Vivi lähikuvaa Ghost-tuolista? Ihmiskoossa siihen ei lie varaa, mutta kuudesosakoossa voi toteuttaa tuonkin sisustushaaveen :D Viville toinenkin villauspiste täältä :D
Life in plastic
It's fantastic!

Alice

Nuo Ghost-tuolit ovat kivoja, mäkin ilahduin kun joskus bongasin niitä ebaysta! Sitä ennen olin nähnyt vain jostain FR-conventionista peräisin olevia vastaavia muovituoleja nukkekuvissa ja niiden hinnathan olivat sitten FR-hinnat  ;) Löysinkin yhden esimerkin:

http://www.ebay.ie/itm/ONE-Clear-Acrylic-Ghost-Chair-Mint-Jason-Wu-FR-Convention-2011-W-Club-Luncheon-/360814141019?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item540232de5b

Joku jolla on molemmat, osaa varmaan kertoa mikä ero näillä tuoleilla on verrattuna tähän halpis-Ghostiin, muuta kuin että toinen myydään FR-brändillä ja toinen on merkitön.

Itse ostin juuri tuolta Vivin linkistä ''Ghostit'', ja myyjä oli hyvin nopea ja tuotteet hyvin paketoitu.

Ninni-doll

Me oltiin noita tuoleja jo tilaamassa mutta sitten koko juttu unohtui kun aloin vouhottamaan jostakin muusta  :cuteno: Olisin halunut yhden kirkkaan, pari pinkkiä ja yhden oranssin (melkoinen yhdistelmä)  :tongue:

Marianne

#43
Lainaus käyttäjältä: whitney - joulukuu 19, 2013, 03:03:23
Apua miten upea keittiö! Kaikkine yksityiskohtineen.


Kiitos, Whitney!  :hug: Lisäsin sinne viime kuvausten jälkeen jääkaappimagneetteja ja muuta sälää. Otan uusia kuvia sitten kun tarvitsee kuvata sitä taas nukketarinaani varten.  :smiley:


Lainaus käyttäjältä: Vivi - joulukuu 25, 2013, 21:33:44
Palaan yhä uudelleen ja uudelleen katsomaan noita Auroran kuvia! Joka kerta niistä löytyy uutta ihmeteltävää! Tarinoitakin käyn lukemassa silloin tällöin tuolla Flickrin puolella, mut miun pitäs kyllä ihan oikeasti aloittaa niiden lukeminen ihan alusta.

Meidän makkarin kaapin päällä on tällä hetkellä Katnissin olohuone, jossa hän kuhertelee Peetan kanssa:

 

Nyt siellä on näköjään jotain lahjontaa meneillään...  :D


Toivottavasti saat jossain vaiheessa luettua Elliotin tarinan alusta asti. Niistä myöhemmistä tapahtumista saa paljon enemmän irti jos on lukenut alun myös. Näin mulle on kerrottu.  :wink:

Onpas sulla ihana olohuone! Mä olen kateellinen noista Jonathan Adler -lampuista ja sivupöydistä. Tietenkin haluan ne vasta nyt kun niitä ei saa enää hyvään hintaan. Sohvakin houkuttaa, vaikka en edes tykkää tuosta pinkin sävystä.  :D

Mullakin on niitä kirkkaita Ghost-tuoleja kuusi kappaletta, juuri tuolta kiinalaiselta myyjältä ostettu. En edes muistanut että Integrity möi niitä jossain vaiheessa. Ihmettelin vaan ne löydettyäni, että vaikuttavatpas tutuilta ja ovatpa halpoja! Miksi en ole ostanut näitä aiemmin? Varmaan joo sen hinnan takia.  :rofl: Ihan hyviä ne tuolit kuitenkin on. En tiedä onko niissä mitään eroa FR-tuoleihin hinnan lisäksi. Pitää ostaa vielä lisää eri väreissä. Nyt mulle on tulossa tilaus tuolta Pure Dream For Dollsilta, mutta en ostanut tuoleja tällä kertaa.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

#44
Piti rakentaa Sybilin valokuvausstudiolle vessan ovi ihan muutamaa kuvaa varten. Tein itse oven kolmemillisestä kapalevystä ja kehystin sen puulastuilla jotka maalasin ja lakkasin. Oven saranat ja lukko-osa ovat ihan vain hopeanväristä kartonkia, ja nuppina on platinanvärinen helmi, joka on korupiikin pätkällä kiinni ovessa. Muut jutut on kiinnitetty sinitarralla valkoiseen kartonkiin, joka on kiinni vanerilevyssä.





Tässä vielä nukeilla...




Olisi vielä pitänyt laittaa joku punainen kartongin pala ilmaisemaan sitä että vessa on varattu. Mutta onneksi tuota nyt ei näy uusimmassa jaksossa paljon yhtään, joten ei kai sillä ole väliä. Tai sitten studio on sen verran vanha, että vessojen ovet saa lukkoon vain avaimella, joten asiakkaiden on paras olla pudottamatta sitä pönttöön.  :D


Sybilin studiohuone on päällystetty... Arvatkaapa millä?





Pakkauspaperilla!  :shock: :rofl: Myös tuo taustalla näkyvä Monument Valleyn kuva on guassimaalaus pakkauspaperilla. Piti saada ruskeat seinät ja lattia, enkä parempaakaan keksinyt.  ::) Sybilin studio on 'oikeasti' valkoinen, mutta kuvaussessioiden ajaksi se muuntuu vaikka millaiseksi.  :wink:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.