Dioraamat

Aloittaja Marianne, joulukuu 09, 2013, 21:26:33

« edellinen - seuraava »

Sunako

Minunkin pitäisi jonkinlaiset seinät jostain keksiä... Alkaa jo vähän kyllästyttämään jatkuva olohuoneessa olevaa rojua vasten kuvaaminen... Minulle tuli mieleen sellainen idea että jos seiniksi ostaisi sellaiset levyt jotka on tarkoitettu öljyvärimaalaukseen? Ei nyt oo mitään kuningasideaa että millä ne saisi pysymään pystyssä, mutta jotain tässä pitäisi keksiä.

Minulla on tossa nukketarinassani koko ajan se ongelma että olisi vaikka mitä ideoita, mutta ei sitten muutamaa kuvaa varten viitti ruveta toteuttamaan mitään lavasteita. Niin sitten se on aina kuvattu jossain rojukasan keskellä.

avotuli

Mainospuljuista saa kennolevyä ja kapalevyä, joskus ihan ilmaiseksi roskiksesta, kevyttä ja kätevää. Mulla on yksi tapettialbumin kuori myös taustana pikakuvaamiseen kun ei täällä rempan seassa voi olla mitn pysyvää.
En sitten löydä mistään nyt just takkakuvakoostetta. Äh


Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alice

Mä blokkaan ympäristön rojut miten milläkin, joskus laatikon kannella, joskus Aviksenkin mainitsemalla tapettikansiolla, jota tukee pystyyn jokin raskaampi esine sen takana. Useimmiten tarvitsen vain sen taustan peittoon, sitten pitää ryhtyä luovaksi jos pitäisi olla kaksi tai useampi seinää kuvassa :smiley:

Tässä dioraamassa toinen ''seinä'' on A3-kokoinen pinkki pahvi, ostin joskus Tiimarista pari eriväristä juuri kuvien taustoiksi.





kuuma92


Tipitii

Kaunis dioraama Alicella  :peukku:

Yhteensopivat värit ja harkittu kokonaisuus - raikas. Tykkään seinällä olevan peilin ovaalista muodosta, sopii tyyliin erittäin hyvin. Onko lattia jotain skräppäys paperia tai jotain muuta?

Täti Monika

Ihana dio, Alice  :cuteyes: Mitä sä sinne kamerakurssille menoa haikailet, sun kuvat on aina niin laadukkaita: sommittelu, valaistus ja fokus kohdillaan  :palvoo:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalia

 :cuteyes: ihastuttava dioraama, Alice  :palvoo:
Life in plastic
It's fantastic!

Merineiti

ihana huone! Söpö ja asutun oloinen!
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

avotuli

Aivan ihana, ja tuo budoaarin kaappisysteemi on  :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

#144
Valtavan kaunis ja seesteinen dioraama  :aplause:

Alice

Kiitos ihanista kommenteista  :hug:

Tipitii: joo se lattia on jotain paperia askartelukaupasta, olisi kyllä hienoa jos jaksaisi väsätä samannäköisen kuluneen lattian puusta.

Hilja

Leikkiä ikä kaikki

Marianne

Voi miten upea vaatehuone! Vaatteiden väritkin on tuollaisia hempeitä. Ne sopii hienosti huoneen muihin sävyihin.  :hbeat:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

HelloDolly

On kyllä ihana dioraama, kivoja yksityiskohtia ja todella hieno lattia; näyttää ihan oikealta puulta!  :cuteyes:

Milo

Alice - Jälleen kerran suorastaan herkullinen kuva! Oon ihan sun fani  :palvoo:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.