Tuolin mittoja tarvitsisin

Aloittaja kettujasusi, syyskuu 13, 2013, 14:11:16

« edellinen - seuraava »

kettujasusi

Olisiko joku kiltti ja ottaisi minulle mitat keittiön tuolista. Meinasin askarrella sellaisia ja olisi mukava jos olisi jotain mittoja, eikä tarvitsisi ihmisten tuolista laskea tai tehdä ihan arviolta. Ensiksi tarvittaisiin istuinsyvyys, käyn hakemassa nuken sängynpohja vaneria, niin samalla voisi leikkauttaa pätkän tuolien istuimia varten.

Marianne

#1
Barbien Jazz Baby -tuolin selkänoja on 15 senttiä korkea lattiasta. Istuimella on korkeutta 7,5 senttiä ja leveyttä (tai syvyyttä) noin 6 senttiä. Tuolta saa mitat hiukkasen isommalle tuolille: http://www.etsy.com/listing/109626338/miniature-round-doll-dining-table-and-4?ref=shop_home_active

Mulla on tuo sama keittiösetti, ja hyvin sopii sekä nais- että miesnukeille!  :peukku:


Tältä näyttää Jazz Baby -tuoli:



Miesnukeille saisi kyllä olla hiukan lisää korkeutta, ehkä 8 senttiä, tai 8,5. Barbielle sopii ihan hyvin 7,5. Mulla nämä on Integrityn nukkejen käytössä, ja ne on vähän pidempiä.  :wink:

Tässä se edellä mainittu keittiösetti, jossa on sama istuinkorkeus kuin Jazz Babyn tuoleissa, eli 7,5 senttiä:



Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

kettujasusi

Kiitos   :smiley: Arvasin että selviän helpommalla kun kysyn. Upea tuo valkoinen pöytäryhmä. Katsotaan mitä minä saan aikaiseksi.

Marianne

Ole hyvä! Mä teetin valkoisen pöytäryhmän tekijällä erikseen ruokasalin pöydän tuoleineen, kun en itse osaa tehdä puusta mitään. Vielä pitäisi saada seinät pystyyn, niin pääsisin rakentamaan sitä salia.  :D

Tältä myyjältä olen ostellut muovisia keittiötuoleja sekä puisia kangaspäällysteisiä nojatuoleja: http://stores.ebay.com/PureDreamForDolls/Barbie-Furniture-/_i.html?_fsub=2237637017&_sid=480609367&_trksid=p4634.c0.m322
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

kettujasusi

Ei se vielä ole varmaa osaanko minäkään tehdä puusta  :D Munkin haaveissa on kartano tyyppinen talo ruokasaleineen. Upeita kalusteita, noista saa paljon ideoita, rahaa ei ole ostaa. Yllättäen rahaa kyllä menee tarvikkeisiinkin kun itse tekee.