Hekuliina esittäytyy

Aloittaja Hekuliina, elokuu 14, 2013, 01:54:48

« edellinen - seuraava »

Hekuliina

Heippa teille kaikille !!

Olen mummo joka hurahti jo kolmannen kerran barbien vaatteisiin ja sitä kautta barbie:n uudelleen sillä erolla että nyt minulla sitten on noin 20 tai muutama yli nukkeja ,joista lienee suurin osa näitä nykyisiä ja luuloni mukaan jos olen oikein tulkinnut niin 5 niitä vanhoja 60 luvun barbieta
En aikanaan tehnyt omille tytöille barbien vaatteita vaan vasta lastenlapsille joita nyt 8 ja vain kaksi tyttöä joista eka jo 20v ja nuorin 4.7 v
Joten päätin kunnostautua mummona sekä korjata suuren mokani aiemmin ja siispä tein ekat asut noin 16 v sitten ja jälleen tauko kunnes nyt tälle nuorelle ,koska valitettavasti ovat mokomat niin pitkäikäisiä että ekoilla asuillakin on leikitty se 16 v tyttöni kun on perhepäivähoitaja niin leikkijöitä on riittänyt

No  huomasinkin tällä kierroksella että niitä onkin mukava virkata, neuloa ja kyllä ommellakkin muttei kiehdo aivonystyröitäni niin kuin tuo langoista värkkääminen ja suunnittelu siispä pakko oli hommata nukkeja joille voi sovittaa ja niitä sitten on eri vartaloisia nämä uudemmat on leveämpi vyötäröisiäkin kuin aiemmat

Ja kuinka ollakkaan ruokahalu kasvoi syödessä ja nyt sitten olen tehnyt kaikkiaan jo 2v vaatteita barbielle, myyden niitä myyjäisissä ja tapahtumissa ekä nyt tuoreessa blogissanikin esittelen niitä sekä hieman muitakin töitäni

Olen ollut 17 v leskenä ja melkein saman ajan invaliidina eläkkeellä eli noin 15 v ,joten aikaa on vaikka muille jakaa , onneksi ensin 3 v sitten muksujeni innoittamana hommasin tämän  tietokoneen ja ummikkona kävin kuukauden alkeiskurssin kansalaisopistossa olin silloin 62 v
siitä se varsinainen opettelu alkoi periaatteellani " Jos sen on joku muu oppinut niin kyllä minäkin " enpä tiennyt mihin soppaan lusikkani laitoin en vieläkään osaa kuin pienen murto osan mutta aina välillä jotain uutta kuten tuo blogi

Toivottavasti tämä kertoo edes jotain minusta

terveisin Hekuliina

Jasmiina2

Tervetuloa  :aplause: jos kuvien laitto tänne foorumiin onnistuu tai blogin linkittäminen, niin olisi tosi kiva nähdä kuvia tekemistäsi vaatteista  :cuteyes:

avotuli

Tervetuloa Hekuliina! Täältä voi löytyä hyvinkin hullaannuttavaa ajan täytettä...  :kaffitanssi:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Täti Monika

Tervetuloa foorumille, Hekuliina  :deal: Löysit ihan oikeaan paikkaan, täällä meitä nukkeiluun hurahtaneita riittää ja monet tosiaan jo toisella ( itse) tai kolmannella kierroksella  :aplause:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tinttufia


Adalia

Lämpimästi tervetuloa meidän joukkoon :) Olisi kiva lukea blogiasi. Oletko käynyt Lahden miniatyyrimarkkinoilla myymässä luomuksiasi?
Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Tervetuloa viihtymään ja innostumaan! :deal:

Vivi

Tervetuloa miunkin puolesta!  :deal:
If it makes you happy...

Aliisa

Tervetuloa foorumille!! :peukku:
Ja olisi tosiaan kiva nähdä kuvia nukenvaatteistasi ja lukea blogiasi. :smiley:

HelloDolly


Letizia

Tervetuloa! Nukkien pariin voi löytää tiensä monella tavoin, ja vaatteiden teko on tosiaan innostavaa puuhaa. Siinä ei koskaan lopu tekeminen kesken.

Adalmina


Avasund

Tervetuloa tänne minunkin puolestani!
Töihin siitä!!

Poris

Tervetuloa!
Taidettiin tavata Teurossa?

Hekuliina

 :tongue: Kiitos teille kaikille ihanista tervetuloa toivotuksista  :hbeat:

Yritän saada linkitettyä blogini tänne ,
joskaan en ole mikään tekniikan ihmelapsi tietokoneenkin ostin vasta 3 v. sitten ja en edelleenkään osaa oikein mitään,
kun kaikki pitää opetella kantapään kautta

Adalia en ole ollut lahden miniatyyrimessuilla ,
mutta ehkäpä vielä joskus 


Niin tapasimme Poris ja sinua saan kiittää siitä että löysin itseni täältä , kuin myös siitä että uskalsin perustaa blogin ,
joskin tyttärentyttären avustuksella
Sain niin paljon sinulta itseluottamusta
kehujesi ansiosta kiitos niistä

Ja nyt rohkenenkin kysyä jos joku teistä voisi neuvoa kuinka saisin blogini linkitettyä tänne
yksittäisiä kuvia kyllä luulen saavani laitettua