Kiva nähdä taas!

Aloittaja Nina, kesäkuu 29, 2013, 19:40:22

« edellinen - seuraava »

Nina

Terve!

Olen Nina, toinen alkuperäisen The Bdollin perustajista. Perustimme Sebbien kanssa suomenkielisen barbiepalstan vuonna 2004, kohta 10 vuotta sitten. Ajattelimme, että palsta toimii meidän kahden barbeihin höpsähtäneen yhteisenä pelikenttänä jossa voimme vaihdella barbiekuulumisia, listata hankkimiamme uusia nukkeja ja koota galleriaa omistamistamme ihanuuksista. Ajattelimme, ettei homma kiinnostaisi muita.

Olipa kerrankin kiva olla väärässä! Palstalle alkoi pikku hiljaa tulla enemmän ja enemmän barbie-harrastajia, aloimme tapaamaan toisiamme ympäri Suomen ja harrastus muuttui vuosi vuodelta antoisammaksi. Kunnes jokunen vuosi sitten rakkain barbieystäväni, palstan pääasiallinen pyörittäjä Sebbie muutti maailman ääriin. Harrastukseni hiipui kun läheisin barbieystäväni oli toisella puolen mapalloa. Muutama vuosi sitten muuton yhteydessä karsin barbie-kokoelmaani rankalla kädellä ja yli 100 nukkea lähti uusiin koteihin.

Elämässäni on tälläkin hetkellä niin paljon muuta sisältöä että barbie-harrastus on jäänyt kovasti taka-alalle. Muutama päivä sitten törmäsin kuitenkin läppärin syövereistä esiin putkahtaneisiin nukke-kuviin ja voi että miten ihania barbeja minulla onkaan!  :cuteyes: Oli pakko tulla heti katsomaan miten palsta on lähtenyt rullaamaan uudessa omistuksessa (ihanaa Aliisa että otit palstan luotsataksesi  :hbeat:) ja hyvältähän täällä näyttää!

Pidän eniten Mattelin Silkstone-nukeista ja vaikka muuton yhteydessä möin pois ne Silkeistä kaikkein upeimmat ja arvokkaimmat, niin minulle tärkeimmät jätin vielä itselleni. Oli ihana piipahtaa äsken Silky-keskusteluissa ja nähdä millaisia kaunokaisia teillä kaikilla nykyään onkaan. Ja miten kiva oli tunnistaa nukkejenne joukosta niitä omia tyttöjä jotka ovat saaneet luotanne hyvän kodin. Oikeasti, vaikka Silkyjä valmistetaan liukuhihnalla niin luulen tunnistavani kasvojen piirteistä ja pienistä yksityiskohdista edelleen nuket jotka olen joskus omistanut.

Saatoin myös villaantua yhdestä Hiljan Silky-kuvasta ja taidan haluta ensimmäistä kertaa vuosiin uuden nuken.  :cuteyes:

Hei siis kaikki uudet ja vanhat barbie ystävät, löysin taas barbien maailmaan ja pyrin piipahtelemaan täällä jatkossa taas vähän useammin. Joukkohali!  :joukkohali:
Love, Silky

Milli

Moikka taas!  :aplause:

Ja tervetuloa takaisin. Ihanaa nähdä tuttuja nimiä taas täällä.  :hbeat:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Aliisa

Tervetuloa takaisin ja kiitos mieltä lämmittävistä sanoista. :hbeat: Ja kiva lukea myöskin tuo esittely. :cuteyes: Mukavaa, että wanhat harrastajakonkarit palaavat jälleen maisemiin. :peukku:

Nukkeharrastuksessa on tosiaan välillä suvantokausia, kun ei oikeen kiinnosta. Mutta sitten on niin kiva palata tauon jälkeen takaisin vanhan harrastuksen pariin. :cuteyes:

Postaile ihmeessä kuvia tämänhetkisistä kokoelmasi nukeista, olisi mielenkiintoista nähdä. ;)

Tinttufia




Hei ja tervetuloa  :aplause:

Luulenpa että meillä asuu muutama silkkineitonen joka on muuttanut Ninan luotaa  :smiley:

Letizia

Hei Nina! Mukava nähdä. Voin kai sanoa että tervetuloa takaisin, kun itse palasin tänne toissapäivänä useamman vuoden tauon jälkeen. :)


(Vanhoja juttuja kaivellessa muistui mieleen sekin tapaus, kun diilasin sinulle Barbien korvakoruja minigrip-pussissa ns. Ikuisen Vapun aukiolla, ja pohdittiin, että kiinnostuukohan poliisi asiasta. :D)

Jasmiina2

Tervetuloa täältä Turun suunnalta :cuteyes: 

ShoeCat


Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Nina

Ihana vastaanotto, kiitos kaikille! Kiva olla taas täällä.  :smiley:

Tinttufia, sinun kuvissasi juuri pääsin ihastelemaan useampaakin vanhaa nukkeani. Ihana että ne kuuluvat lemppareihisi.  :hbeat:
Love, Silky

Ivla

Mukavaa kuulla näin melko uutena jäsenenä foorumin historiasta! Tervetuloa takaisin  :cuteyes:

Adalia

Ihanaa Nina kun tulit tänne takaisin  :hug: Minulle möit mm. kauan hinkumani Versus-nuken, kiitos siitä  :palvoo:

Mulle muuten nukeistani tärkeimpiä ovat muilta jäseniltä ostamani  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

Adalmina


avotuli

Hei Nina  :hug: tervetuloa takaisin!  :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Poris