Paluumuuttaja L

Aloittaja Letizia, kesäkuu 27, 2013, 15:04:01

« edellinen - seuraava »

Letizia

Tervehdys!

Hyvällä tuurilla joku vielä muistaa nimimerkkini tai sitten ei, mutta hienoa että foorumi on voimissaan. : ) Olin mukana BarbieScalen aikaan ja jonkin verran ehdin pyöriä täällä TheBdollillakin, mutta täytyy myöntää että vuosiin ei ole tullut käytyä, kun veri on vetänyt välillä muihin nukkeihin. Täällä on näemmä hiljattain tapahtunut jokin luonnonmullistus, ja niinpä vanhoja viestejäni ei näy, mutta tunnus oli onneksi tallessa.

Letizia lyhyesti: 29-vuotias naiseläjä, joka pitää tieteestä ja taiteesta, monenlaisista asioista, jotka hivelevät silmää ja mieltä. Nukkeharrastuksessa mulle on aina ollut tärkeää visuaalinen itseilmaisu. Kauneusihanteeni oli jo lapsena Milla Magia, ja kerään vain mustahiuksisia tätejä, vaikka pari vanhaa poikkeusta on. :>

Aloitin Barbien vaatteiden ompelemisen teini-iässä, ja nukkeja olen kerännyt 19-vuotiaasta eli heti kun kehtasin. Kokeilin joskus myös kustomointia, mutta paremmin ohjaan ompelukonetta, ellei olla ihan ruosteessa, minä tai kone.

Olen nykyisin enemmän BJD- ja Momoko-orientoitunut, mutta tietysti tärkeimmät Barbieni ovat yhä tallessa, ja nyt on taas tuntunut löytyvän enemmän intoa. Kävinkin tänään ostamassa sellaisen nivelletyn Fashionistan, kun ei mulla niitä uusia nivelkehoja vielä yhtään ollut. Vuosia on kulunut, mutta olen sen verran paatunut päidenvaihtaja, että ei mennyt kuin kymmenen minuuttia ulko-ovelta ja kroppa oli jo paremmassa käytössä. :D


Kiva kurkata pitkästä aikaa tänne näin. o/

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Jasmiina2


Milli

Mie muistan, jos olit samalla nimimerkillä silloin!  :D

Tervetuloa takaisin.  :aplause:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Ivla

Tervetuloa! Upeita nukkeja ja kuvia Flickrissäsi  :aplause:

Adalia

Moi ja tervetuloa! Muistan sun nimimerkin :)
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Tervetuloa takaisin!! :aplause: Muistan sun nimimerkin. :smiley:
Ja kiva, että olet herättelemässä vanhaa hyvää harrastusta henkiin. :peukku:

avotuli

Hei Letizia kiva tavata taas, tervetuloa takaisin!  :hug:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Vivi

No tokihan muistan nimimerkin ja varsinkin ne ihanat asut, joita nukeillesi olet ommellut! Lämpimästi tervetuloa takaisin!  :smiley:
If it makes you happy...

Letizia

Hei vaan kaikille ja kiitos toivotuksista! Mukava nähdä niin tuttuja kuin uusiakin naamoja (? nimiä). :>

Ivla: Kiitos! Flickerissä kaikki kuvat on kyllä iänikuisia, pitäisi kesälomalla lopultakin saada aikaiseksi ottaa edes jokunen uusi... :)

Poris

Minäkin muistan, tervetuloa takaisin!

ShoeCat

Tervetuloa takaisin! Sinun ansiostasi minulla on pari kaunista Momokoa...  :peukku:

Letizia

Moi Poris ja ShoeCat, ja kiitokset. : )

Marianne

#13
Tervetuloa takaisin, Letizia!

Mä muistan kyllä upeat OOAK-nukkesi, jotka taisivat olla ihan ekat OOAK:it mitä näin netissä. Tajusin vasta silloin vuonna 2006 kun näin blogisi ja liityin BarbieScaleen, että nukkeja voi maalata uusiksi.  :shock: Ja sillä tiellä oon pysynyt siitä asti... Olet siis inspiroinut mua todella paljon:hug: :dance-to-the-groooowe: Ihanaa että löysit tänne takaisin. Meillä oli tosiaan luonnonmullistus viime syksynä, eli kaikki foorumin viestit katosivat vahingossa omistajanvaihdoksen yhteydessä, ja siitä asti ollaan rakennettu foorumia uudestaan.  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Moikka, Aurora. Katsoin tuolta ooak-puolelta mm. tutoriaaliasi, ja teet kyllä aivan upeaa jälkeä!

Mielettömän mukava kuulla, että nukkeni ovat inspiroineet. Olen otettu. :) En ole tosiaan ite maalannut yhtään nukkea kuuteen tai seitsemään vuoteen enkä usko että maalaankaan, koska olen todennut että pitää keskittyä, ja se ei ole ykkösjuttuni. Ompelemaan pitäisi aktivoitua taas enemmän. 1/6 -mittakaava tuntuu kamalan pieneltä, kun viimeksi olen ommellut 1/4 -bjd:lle, mutta pienessäkin on puolensa. :>