Täällä taas!

Aloittaja karrieerik, kesäkuu 15, 2013, 23:39:34

« edellinen - seuraava »

karrieerik

Hei vaan, uusille ja vanhoille foorumilaisille!

Vanhoille tiedoksi: olen pitänyt hieman taukoa nukkeharrastuksesta, mutta nyt olen palannut!

Uusille tiedoksi ( ja vanhoille päivitystä ::) ): Olen 21-vuotias opiskelija Järvenpäästä. Opiskelen sisustusalalla, ja nyt keväällä sain suoritettua ensimmäisen vuoden.

Nukkeharrastukseni alkoi Living Dead Dolls-nukkesarjan parissa, ja ne ovat edelleen tärkeimpiä nukkejani. Myöhemmin kokoelmaani tuli muitakin nukkeja, ja siitä se sitten lähti.

Tällä hetkellä keskityn Disney-nukkien, 80- ja 90-lukujen Barbien sekä Hasbron Sindyjen keräilyyn.

Nukkeblogianivoi seurailla osoitteessa http://www.karrin-nukkeblogi.blogspot.com/, en ole päivittänyt sitä yli vuoteen :shock: mutta pian taas alkaa aktiivisempi kirjoittelu.

Tämmöistä tänään, toivottavasti olen edelleen tervetullut foorumille... ::)

Alice

Heippa ja tervetuloa takaisin!

karrieerik


HelloDolly


karrieerik


Aliisa

Tervetuloa takaisin, hyvän harrastuksen pariin kannattaa aina palata. :peukku:

karrieerik


Jasmiina2


Ninni-doll

Tervetuloa! Muistan että olit täällä vielä silloin kun liityin parisen vuotta sitten  :smiley:

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ivla


Jennijee

#11
Tervetuloa takaisin,

Muistathan lukea kirppiksen uudistuneet säännöt aloittaessasi kirppiksen käytön.

karrieerik

Kiitos kaikille!  :joukkohali: Ninnin taidan muistaa, taisit liittyä tänne vähän minun jälkeen :D Ja Jennille tiedoksi, että olen lukenut säännöt  :smiley:

Adalmina


karrieerik