Terveiset Lahden markkinoilta

Aloittaja Dolliwood, kesäkuu 08, 2013, 19:28:30

« edellinen - seuraava »

Dolliwood

Tervehdys, aktivoin tunnukseni uudestaan, eli täällä ollaan taas. Näin lupasin Lahden nukkekotimarkkinoilla tehdä.  :D Markus

Adalia

Kiitos terveisistä ja älyttömän hauskasta leikkiseurasta :D T: Heidi (se joka möi mummon tekemää asua :D )
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Tervetuloa foorumille. :aplause:

Olisi kiva, jos kertoisit vähän nukkeharrastuksestasi. Tuunaatko nukkeja vai osteletko uusia vai mitä. Kiinnostaa tietää. :D :peukku:

Jasmiina2


Dolliwood

No totta, olen ollut kauan vain hiljaa, niin kerrataanpa. Olen kerännyt muotinukkeja ja opiskellut niitä 90-luvun alusta lähtien. En kerää vain yhtä nukkea, olen ollut kiinnostunut genrestä laajasti. Barbie on toki yksi keräilyn kohde, nyt en ole aktiivisesti keräillyt muotinukkeja, paitsi Monster High nukkeja, etenkin Create a monster sarjaa.

En kustomoi, olen siinä ihan onneton, mutta myyn ajoin joitakin hankintojani pois, koska kun on kerännyt paljon, kaikkea ei vain voi pitää. Listailen ajoin sitten kirppikselle myytäviä nukkejani. Ne joista en luovu, on mittava Barbie, Sindy ja Daisy kokoelma, mutta koska olen halunnut tutustua moniin nukkeihin, niitä on nyt suorastaan liikaa  ::)

Olen Suomen Nukkeyhdistyksen hallituksen jäsen, se henkilö, joka toi muotinuket mukaan yhdistykseen (ja sai siitä aikoinaan runsaasti sapiskaa). Järjestin ensimmäisen muotinukkemiitin Nukke- ja nallemarkkinoille akoinaan.

Mutta tietämystä löytyy ja innostusta aiheeseen. Nykyiset muotinukkeni ovat lähinnä nukkekotikokoa, mutta aina sorrun hankkimaan Barbie-skaalan nukkeja aika ajoin.

Tämmöistä minusta  :aplause:

Dolliwood

Lainaus käyttäjältä: Adalia - kesäkuu 08, 2013, 19:53:59
Kiitos terveisistä ja älyttömän hauskasta leikkiseurasta :D T: Heidi (se joka möi mummon tekemää asua :D )

Tulipa sillekin käyttöä  :peukku:

Aliisa

Kiitos esittelystä. :smiley:
Tuo Daisy-kokoelma kuulostaa erityisen mielenkiintoiselta. Olis kiva nähdä kuvia, postaile ihmeessä Daisy-ketjuun, varmaan muutkin tahtoo kattella niitä. :cuteyes:

Ninni-doll

Tervetuloa minunkin puolestani ja paljon kiitoksia loistavasta matka- ja edustusseurasta  :aplause: Vaikka tuotto ei ollut huimaa ja kinttuihin sattuu, kivaa oli  :D

Dolliwood

Kyllä liikkuminen on nyt aika raihnaista, mutta hetkeäkään en vaihtaisi pois, niin oli hauskaa  :rofl:

Adalia

Ei ole ollut noin hauskaa aikoihin, kiitos teille leikkiseurasta  :joukkohali: Otetaan joskus uusiksi, pidemmän kaavan mukaan :D
Life in plastic
It's fantastic!

Adalmina


Dolliwood

Kiitos, mukavaa olla taas mukana  :D

Täti Monika

Tervetuloa foorumille  :aplause: Mehän jo livenä tavattiinkin  :smiley:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

HelloDolly