Toukkero esittäytyy

Aloittaja Dandelion, toukokuu 12, 2013, 22:59:59

« edellinen - seuraava »

Dandelion

Heips,

Olen joskus aiemminkin täällä piipahtanut, mutta vanhat viestini ovat jo kadonneet :) Eipä siinä mitään, en tiedä miten pitkään olen nytkään. Hassua sinällään liittyä tänne, kun oma Barbie-keräily oli juuri pääsemässä alkuun, kun se nyt joutuu saman tien katkolle.
Uusimpana keräilykohteena tiedon hakeminen erityisesti ysäri- ja uudemmista kasaribarbeista kiinnostaa silti.

Omat lapsuudennukkeni ovat hävinneet jostain syystä aikojen saatossa, mutta olen hiljalleen ostellut niitä takaisin. Ja olen jatkanut kokoelmani kartuttamista lapsuuden mainoksista tutuilla nukeilla (elikkä keskeltä 90-lukua). Tai ainakin kartutin siihen asti, että kohtalo päätti toisin ja nyt on keräily jonkin aikaa jäissä ja suurin osa kokoelmaa myynnissä/myyty.
Sallinette minun silti seurailla täällä keskusteluja :) Tiedon hankinta on kuitenkin melkein yhtä kiva osa keräilyä kuin itse nukkejen metsästys ja osto.

Kysyisin vielä, että onko kellään linkkiä suomenkieliseen barbie-slangiluotteloon? Tämän alueen keräilytermit kun on vielä hakusessa. Esim: silkstone, ooak, ym.
Kysyisin uutena myös sitä, että löytyykö foorumilta omaa ketjua yhdeksänkymmentäluvun barbeille? Kasaribarbeille näytti ainakin olevan.
Kiitoksia vastauksista jos joku jaksaa vastata :)

Aliisa

Tervetuloa takaisin foorumille. :aplause:

Marraskuussa 2012 foorumin omistajanvaihdoksen yhteydessä sattui kömmähdys, kun kaikki vanhat viestit tuhoutuivat. Siinä oli sitten hyvä hetki aloittaa puhtaalta pöydältä ja hyvin tänne on uutta juttua sen jälkeen tullutkin. :peukku:

90-luvun nukeille ei ole vielä ketjua, mutta sen voi toki perustaa. Modernit Barbiet -alueella on ainakin vähän sen suuntaista keskustelua: http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?board=6.0

HelloDolly


Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Täti Monika

Morjens Toukkero ( söpö nimi  :cuteyes: ) ja tervetuloa foorumille takaisin!
Tokihan täällä voi olla mukana monella tapaa: vain seurailla keskusteluja sivusta ja lueskella juttuja tai osallistua jo olemassaoleviin keskusteluihin ja perustaa uusia keskusteluketju- ja kuvaketjuja TAI ihan mitä vaan noiden väliltä  :smiley: Kaikki käy  :cuteyes:
Mulla ei ole tietoa onko olemassa mitään  :barbie: - nukkeilun slangisanastoa, en ole ainakaan itse semmoisesta tietoinen, mutta miksei tänne voitais perustaa sellaiselle omaa ketjua? Missä voisi kysellä sekä Suomen- että enkunkielisiä termejä ( koska moni ostelee ulkomailta) ja tietävät voisi postata vastauksia? Itse asiassa aika hyvä idea omalle ketjulleen  :peukku:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ivla

Tervetuloa takaisin :hug:

Totta kai voi varmasti vain seuraillakin, mutta myös kaikki kommentit tervetulleita, vaikkei oma kokoelma tällä hetkellä olisikaan karttumassa!  :cuteyes:

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-