Vanhoja barbeja ja vaatteita läjä, kiinnostusta / tuntemusta?

Aloittaja AnnIina, huhtikuu 09, 2013, 21:47:01

« edellinen - seuraava »

AnnIina

Hei, en ole keräilijä mutta sain kaverilta tytölle muutaman vanhan barbin ja kasan vaatteita jostain 70-luvun lopulta / 80-luvun alusta.
Täältä kun asiantuntijoita löytyy, ajattelin kysäistä onko joukossa mitään keräilijöitä kiinnostavaa.  :smiley:
Vanha laatikko nukkeineen on ollut meillä kolmisen vuotta mutta tyttöä ei ole kiinnostanut leikkiä ja nyt ilmoitti ettei kelpaa kuin uudet barbit.  :eieieiei:
Mukana laatikossa on 4 barbia joissa kahdella selässä Mattel Inc. 1966 TAIWAN sekä tummalla selässä MATTEL INC. 1966 PHILIPPINES sekä kuvassa toisena olevalla sama teksti takamuksessa. Lisäksi on paljon vaatteita sekä koiravaljakko ja ajurille sopivat vaatteet, en tosin tiedä kelle (vai kuuluuko kenellekään) näistä ko. setti?
Mutta tässä kuvia:




tokkopahka

Olen kiinnostunut mustatukkaisesta nukesta sekä eskimovaatteista että koiravaljakosta. Se olisi täydellinen lahja yhdella kavereistaan. Ja ne kuuluvat yhteen
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Vivi

Osaksi oikeanpuolimmaisen Barbien päällä oleva mustavalkoinen mekko kiinnostaisi minua... Onkohan siitä mahdollista saada parempaa kuvaa tai tietoja? Voisit vaikka yksityisviestillä laittaa.  :smiley:
If it makes you happy...

tokkopahka

Juu, parempia kuvia, ja minkäin voisin jatkaa yksärillä  :cuteyes:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Jasmiina2

Mulle kelpaisivat tällä hetkellä kengät, joten olisin valmis ostamaan kasasta löytyvät kengät. Olisiko myös mahdollista saada tarkempaa kasvokuvaa blondista nukesta (toinen oikealta)?  :peukku:

AnnIina


AnnIina

Hei,

olen saanut koko paketista 60€ tarjouksen.
Voin ottaa yksityisviestinä vastaan tarjouksia koko paketista jos kiinnostaa.
Helpompaahan se olisi kun vain yhdet kaupat tekisi.  :smiley:
Tuo koiravaljakon reki on myös Mattelin ja vuodelta 1976.

AnnIina

Hei kaikille paketista kiinnostuneille.
Rupesin laittamaan tuota pakettia paloina Huuto.nettiin. Täällä moni haluaa samaa mekkoa tms. ja menen ihan sekaisin kuka haluaa ja mitä.  :smiley:
Pistän tosiaan osissa Huutikseen niin on homma pysyy selkeänä ja saan tarkastettua kunnon laittaessani + sieltä saa sitten helposti yhteystiedot huudon sulkeuduttua.

Huuto.netissä on ainoana ongelmana hinnoittelu joten saa kommentoida jos hinta on liian alhainen / korkea.  :D

Tässä linkki esim. koiravaljakkoon, muita lisäilen pikkuhiljaa.
http://www.huuto.net/kohteet/koiravaljakko-barbie-eskimovaatteilla-mattelin-reki-1976/263030112

AnnIina

Nyt on koko laatikko purettu ja laitettu osina huutikseen, en tiedä kokoonpanojen järkevyydestä keräilijän kannalta, mutta aina saa viestiä laittaa.  ;)

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=barbi&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=SiniKoo&location=&zipcode=&bidder=

Kiitokset, poistun palstalta.  :smiley: