Laurel, ehtoota

Aloittaja Laurel, tammikuu 08, 2013, 18:51:07

« edellinen - seuraava »

Laurel

Joo, elikäs. Tulen pimeältä puolelta eli ponifoorumilta. :devil: Luultavasti käyntini täällä jää suht lyhyeksi, koska ponien lisäksi keräilen melko ahkerasti mangaa, animea, konsoleita, pelejä, elokuvia sekä uusimpana villityksenä Monster High -nukkeja. Ei siis ole tilaa, eikä rahaa Barbie-keräilyyn.

Tulinkin tänne vain lähinnä myymään omat lapsuudennukkeni pois! :) (Tosin, niinhän se ponikeräilykin lähti alulle.. Myin lapsuudenponini, osa vieläpä harvinaisia, pois ja eiköhän se keräilykärpänen sitten purrut jälkeenpäin pepusta.)

Kiva kuitenkin tutustua teidänkin puolen touhuihin! :)

Ivla

Tervetuloa jäämään pidemmäksikin aikaa! Keräilen itsekin hyvin pienimuotoisesti poneja (My Little Ponyt G1) :)

Alice

Tervetuloa! Mä luulin alkavani keräillä poneja, mutta se lopahti heti kun löysin nuket uudestaan  :tongue: Mutta en kyllä noista lapsuuden laumasta talteen jääneistä poneista hevillä luovu.

Aliisa

#3
Tervetuloa! :aplause: Toivottavasti viihdyt pidempäänkin. :blush: Kuvia täällä on paljon, joten saatat innostuakin nukkeharrastuksesta. :D

DarkJedi

Tervetuloa!

Itse ensin keräsin vain Star Wars aiheista tavaraa, sitten alkoi My Little Ponyjä ilmestyä lapsuuden ponien kavereiksi ja sen jälkeen rupesi ilmaantumaan nukkejakin....Tämä harrastus kun jotenkin kummasti vie mukanaan.  :D

avotuli

Tervetuloa! Leikkiä kehiin, lelu ku lelu  :peukku:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Laurel

Apuva, älkääs nyt. Kävin jo katselemassa teidän kuvia ja voihan vehnä, miten hienoja nukkeja nykyään tehdäänkin! :naamakämmen:

En oikeasti tiennyt, että nykyään barbitkin on nivellettyjä! Olin ihan ihastuksissani Monster High -nukeista, kun niitähän voi jumantsuiba asetella! Minä muistan vaan ne tönkköjalkaiset ja -kätiset barbit omasta lapsuudesta. "Uusimmilla" barbeilla tosin oli polvissa muovin sisällä jotkin nivelet, niin niitä sai taivuteltua jonkin verran.

Pullip-nukke on varmaan joskus pakko hommata, kun sellaisia olen kuolannut jo lähes 10 vuotta. :) Se onkin sitten jo vähän arvokkaampi hankinta.

Kiitos lämpimästä vastaanotosta! :smiley: Mutta käännytettyä ette minua saa! Hus, pois se minusta! (Ja säälikää nyt minun isäntää, joka on hätää kärsimässä, kun aikuinen vaimoke kerää poneja ja monsterinukkeja. Ei nyt enempää, herran tähden :D)