Tervepä teille

Aloittaja jeliza_rose, helmikuu 14, 2014, 13:50:44

« edellinen - seuraava »

jeliza_rose

Olen 27v nukkekeräilijä Savon suunnalta :) Helou kaikki ja hyvää ystävänpäivää :smiley:

Aloitin varsinaisen keräilyn n. 2009 Takaran Blythe-nukesta. Lapsena olin toki jo Barbie- ym nukke-fani ja omistin mooonia nukkeja. Keräilen aika monenlaisia nukkeja mutta sydäntä lähinnä ovat aasialaiset, tarkemmin sanoen JAPANILAISET nuket. Tällä hetkellä kokoelmista löytyy n. 8 Liccaa (tai no 1 on Palette F), 1 Jenny, Liccan pikkusiskoja/-ystäviä 5, Blythe-klooneja 3, LPS Blythejä 3...

Viime aikoina olen myös palannut Barbie-keräilyn pariin. Toinen iso intohimo ovat Disneyn Animators Collection-nuket ja uusimpana Kaalimaan Kakarat ym lapsuuden lelujen keräily. Olipas tässä!

Olisi kiva jos tsekkaisitte blogini http://crazeegirlyshopper.blogspot.fi/ Kuvaan sinne nukkejani!

kuuma92

 Tervetuloa!  :smiley:   
Hieno blogi  sulla Kaunis nukke tuo Hatsune miku  yksi mun lempi hahmoista.
Itse keräilen nukkejen  lisäksi Anime/Fantasia  figuureja.   

Satumaa

Tervetuloa!  :smiley:

Lueskelin myös blogiasi hieman ja vaikuttaa ihan hauskalta  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Milo

Tervetuloa mukaan!  :D
Niin ja hieno blogi sulla  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

HelloDolly


avotuli

Tervetuloa joukkoon leikkimään ja villaantumaan!  :kaffitanssi:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

Tervetuloa joukkoon :smiley: Mukava saada mukaan erikoisempiakin nukkeja keräileviäkin :aplause:

whitney

Tervetuloa!  :cuteyes:
Minäkin kurkkasin heti blogiisi, kivalta näytti :)


Adalmina


Tinttufia


Xelha

Tervetuloa!  :hug: Täällä onkin yksi blogisi vakkarilukija  :D

Letizia

Tervetuloa mukaan!

Tarinassasi on jotain tuttua, myös minulla monenlaiset aasialaiset nuket mutta Barbietkin yhä viehättävät. ;>

Nata

Ihana tuo Hatsune Miku! :cuteyes: Aasialaiset on niin söpöjä. Täältä löytyy kans joitakin Jennyjä kavereineen, pari Liccaa sekä Kurhneja. Niin ja Mimi. Nuo pikkuisesi on niin söpön näköisiä myös, että noistahan voisi suorastaan villaantua, vaikka muuten ei lapsukaiset ole aiemmin kiinnostaneet (Aita lukuunottamatta, kuka senkin villaantumisen äskettäin sai aikaan, tai ehkä se on vauvakuume, joka tekee kepposiaan...  :faint: )!

Tervetuloa!  :smiley:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

minnastardust


Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille. :blush: Sulla on kiinnostava blogi. Hatsune Miku on upea. :palvoo: Itsekin tykkään aasialaisisa nukeista ja kokoelmasta löytyy muutamia Jenny- ja Licca-nukkeja. :smiley: Kivaa saada tänne lisää aasialaisten nukkejen harrastajiakin. :peukku: