Heippa vaan!

Aloittaja Tommi_Steamo01, tammikuu 30, 2014, 19:21:49

« edellinen - seuraava »

Tommi_Steamo01

Olen Tommi, joskus skidinä leikin isosiskoni Barbeilla ja sit vähän myöhemmin mulla oli muutama ihan oma, kun ne vaan kiinnosti. Nykyisin minulla ei ole Barbie-nukkeja, mutta keräilen KISS-nukkeja, tai toimintafiguureja, ja minulla on myös omatekemä figu, jonka
valmiit osat (siis kropan, pään, ja vaatteet) tilasin joskus jenkeistä ja pistin kasaan.

Xelha


Milo

Tervetuloa mukaan!  :aplause:
Ehkä innostut lisää - täältä löytää ideoita ja mielitekoja laidasta laitaan  :tongue:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalia

Täällä Tommin isosisko :D :D  :hug:

Tervetuloo Tommi  :wink:
Life in plastic
It's fantastic!

Vivi

Moi vaan ja tervetuloa Tommi!  :deal:
If it makes you happy...

avotuli

Tervetuloa iloiseen seuraan!  :kaffitanssi: saattaapi lähteä lapasesta tai ainakin figut saa tarpeistoa ja virikkeitä  :wink:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Tommi_Steamo01

Lainaus käyttäjältä: avotuli - tammikuu 31, 2014, 16:18:17
Tervetuloa iloiseen seuraan!  :kaffitanssi: saattaapi lähteä lapasesta tai ainakin figut saa tarpeistoa ja virikkeitä  :wink:

No joo.  :tongue:

Figuille jos niitä tarvikkeita/soittimia löytys, se olis ihan jees!  :blush:

avotuli

Orkesterikalustosta onkin tuolla keskusteltu ja linkkivinkissä löytyy! Tässä leikkihuoneessahan tarvikkeet ja oheissälä on vakava juttu  :peukku: ja ulkomuodon aitous ja hyvät propsit tuo vaan lisää sutinaa.
Myös paskarteluohjeita putkahtelee innovaatiopesäkkeistä silloin tällöin... ja ostokanavakin aukee kun aikansa tässä kirjoittelet!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Täti Monika

Tervetuloa Tommi  :deal:
Kiss- ja toimintafigut kuulostaa hyvälle- toivottavasti olet innokas kuvaaja, olisi hauska nähdä täällä kuvia noista action ym. hemmoista paljon tähänastista enemmän  :cuteyes: Jos jollekin sarjalle tai nukketyypille ei ole sopivaa ketjua, sellaisen voi aina perustaa.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille. :aplause:

Mielenkiinnolla odotan, että näen kokoelmasi kuvia. :peukku: Oletko jo tutustunut Hot Toys:n figuihin? Esim. eBaysta hakusana hot toys true type niin löytyy vaikka mitä. :smiley: Tietääkseni siis nuo ovat figuiksi luokiteltuja vaikka kokonsa puolesta sopivat hyvin myös vaikka Barbielle poikaystäväksi. :peukku:

Jennijee

Tervetuloa Adalian veikka! :deal:

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Letizia

Tervetuloa!

Aina löytyy jotakin uutta, nämäkin figuurit minulle ennestään tuntemattomia.

HelloDolly


Tommi_Steamo01

Kiitokset vaan kivasta vastaanotosta!  :cuteyes:
Pistelen kyllä kuvia omasta kokoelmastani kun kaikki on niin uteliaita  :tongue: