Utelias...

Aloittaja Milla, joulukuu 01, 2013, 20:22:58

« edellinen - seuraava »

Milla

Hei! Olen vajaat 4-kymppinen perheen äiti Etelä-Suomesta. Rakastin Barbeja ja Sindyjä lapsena yli kaiken ja olin etuoikeutettu, kun vanhempani hankkivat minulle niistä hienoimpia hevosia ja muita tarvikkeita myöten. Nyt kaivelin pahvilaatikoitani ja ihmettelen näiden arvoa. Saan kauhistuneita kiljahduksia aikomuksesta myydä ne. Haluankin sukeltaa tähän maailmaan ja tietää enemmän ja enemmän....

Vivi

Tervetuloa vaan! Täällä tosin myyntiaikeet saattavat kääntyä ostoaikeiksi...  ;)
If it makes you happy...

Milla

Kiitti! Huomaan lievää innostusta asiaan jo ilmassa...tää taitaa olla aika vaarallinen paikka  :tongue:

Satumaa

Tervetuloa!  :smiley: Ja täällä ollaan innokkaita tekemään kauppaa puolin ja toisin!  ;)
sometimes being invisible has it's advantage

avotuli

Tervetuloa! Täällä jopps saattaa hullaantua ja villaantua ja aikeet kääntyä!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille nukkeilemaan. :blush:

Adalmina


Milla

Hmm....tästä taitaa sittenkin alkaa uuden 'rakkaussuhteen' lämmittely  :tongue: Minulla on yleensä tapana tonkia asioista kaikki tieto nyt ja heti, ja näyttää vakavasti siltä että olen uppoamassa uudelleen Barbie-maailmaan sitten 80-luvun. Mies taitaa seurata tätä innostusta hieman kauhulla tuosta sivusta  ;) Omat lapseni ovat poikia (pieniä sellaisia), joten saahan äitikin leikkiä myös  ^^ Taidan olla tosiaan hurahtanut...

Ivla


whitney

Tervetuloa foorumille! :)

sylvi

Moi vaan minunkin puolesta!

HelloDolly


Bambi

Tervetuloa! Kiva että sinultakin löytyy aarteita lapsuudestasi! Sindyt varsinkin taitavat olla aika harvinaisia. Itsellänikin on niitä vain muutama. Moni lapsuuden Sindy jäi vain haaveeksi...

Jennijee


Tinttufia