heippa!

Aloittaja sylvi, joulukuu 01, 2013, 08:42:15

« edellinen - seuraava »

sylvi

Sylvi tässää terve! 30V. Turkulainen barbie harrastaja  :barbie:  :hbeat: Kerään 80-90 barbeja eli minun nuoruuden aikaisia. Näin barbie kirppiksen ja sitten liityin tänne  :smiley:

whitney

Tervetuloa foorumille ja hurahtamaan lisää tämän mielenkiintoisen harrastuksen pariin!  :aplause: Itse kerään myös juuri saman aikakauden barbeja :)

Alice


Vivi

#3
Tervetuloa minunkin puolestani!  :deal:
If it makes you happy...

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina


Letizia

Tervetuloa mukaan! :)

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush: Itsekin kerään lapsuusaikani Barbeja, eli 80- ja 90- luvulta. Ja keräily on myös laajentunut muihin muotinukkeihin, kuten tällä harrastuksella on tapana usein. :smiley:

avotuli

Tervetuloa, täällä on hyvä hurahtaa keräämään kaikkia muitakin sitten  :tongue:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Satumaa

Tervetuloa!  :aplause:

Itse kerään Barbieita ja muitakin nukkeja sekalaisista sarjoista ja aikakausista (tosin en ainakaan vielä vintagea, ja eka reprokin vasta tulossa... eli mitä meninkään tekemään ku sinnekin laajensin...  :faint:)mutta 80-90 luku kanssa muodiltaan sydäntä lähellä, ihanan värikkäine vaatteineen. Eli sieltä ajalta on varsinkin tänä vuonna livennyt myös nukkeja kokoelmaan vaikka lähinnä sen ajan kuteet kiinnostaa.  :D
Kasarifani olen ollut siis jo pitkään noin muuten, (10-vuotis hääpäiväkin vietettiin ystävien kera Kasaripukujuhlina) joten luonnollinen jatkumo Barbie-sarallakin.

Ja samanikäinen olen myös, eli lapsuuteni aikakausihan tuo.  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Ivla

Tervetuloa mukaan! Hienoa saada uusi turkulainen mukaan  :cuteyes:

Tinttufia


Bambi

Moi! Itsekin keräilen tuon ajan nukkeja. Tervetuloa mukaan!

Jennijee