Uusi hurahdus lähes 20 vuoden jälkeen...

Aloittaja Jalouse, marraskuu 03, 2013, 22:09:55

« edellinen - seuraava »

Jalouse

Moikka, 32- vuotias tuore palstalainen sai hillittömän lapsuuden lempilelut takaisin- vimman tässä syksyn kuluessa.

Olin fanaattinen Barbien ystävä 1980- luvulla ja 1990- luvun alun ompelin 80- luvun Barbie- nukeilleni itse uusia vaatteita. Nuket ja rekvisiitat, talot ja matkailuautot oli tarkoitus säilyttää 'ikiajat' aarteina.

1990- luvulla syntynyt pikkusiskoni oli kuitenkin ilmeisesti toista mieltä jättäessään Barbie- laatikkoni pienen koiramme ulottuville joskus 1990- luvun lopulla. Kaikki nuket tuhoutui ja äitini "piilotti" jäljet minulta kiikuttaen nuket kirpputorille.

Tänä kesänä hankin eräisiin kuvauksiin muutaman halvan alastoman Barbie- nuken Kierrätyskeskuksesta ja toisaalta vaatekappaleet näille. Kipinä syttyi uudelleen, ja nyt aion etsiä kaikki lapsuuteni lempinuket uudelleen. Tuskin täydellisiä settejä heti löydän, mutta tavoitteet ja toiveet ovat korkealla.

Erityisin aarre olisi Magic Moves Barbie, jonka sain aikanaan ekaluokkalaisena lohdutukseksi kissan menetyksestä. Myös Super Star Barbie oli rakas, vaikka se taisikin löytyä lähes jokaiselta kaveriltakin.

Jennijee

Tervetuloa foorumille! Luultavasti näet samoja nukkeja täällä mitä sinulla on ollut lapsena.  :peukku:

Ikävä kohtalo nukeillasi :gonna-cry:

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

Se hurahdus on tosiaan täällä monelle tuttu tunne ja foorumilta saa vertaistukea. :smiley:

Oli tosiaan harmittava kohtalo lapsuuden nukeillasi. :eieieiei: Mutta onneksi vanhoja nukkeja on aika helppo hankkia uudestaankin. Mulla olisi itseasiassa myynnissä Magic Moves Barbie, mutta ilman vaatteita. Kysele yksärillä, jos kiinnostaa. :smiley:

Laita myös kuvia nukeistasi, jos sulla onkin jo jokin kuvausprojekti niihin liittyen. :peukku:

HelloDolly

Tervetuloa!  :smiley:

Vertaistukea juu  :cuteyes:, ittellä sai kans alkunsa tää keräily, kun piti hommata samanlainen  :barbie: , kuin se aikojen saatossa johonkin hävinnyt lapsuuden  Ballerina :barbie: ! Sittemmin keräily on lähtenyt lapasesta ihan kunnolla.  :D

Letizia

Tervetuloa joukkoon!

Voi kurjuus, minkä kohtalon nukkesi kokivat. :( Tunnearvoa ei tietysti voi korvata, mutta kummasti aikuisena hankitut nuket voivat lievittää mielipahaa niistä, mitä lapsena jäi hampaankoloon... :>

Adalia

Tuttu tunne :D Omat lapsuuden barbini annoin äidin viedä kirppikselle (ainakin yhdestä muistan äitin kysyneen, että saako viedä)  ::)

Noh, kerran kirppiskierroksella näin yhden tutun nuken ja ostin sen pois  :hbeat: Siitähän se ajatus sitten lähti... ja nyt on vihdoin kasassa kaikki lapsuusajan nuket (lempi-Barbie ja -Ken löytyivät jopa bokseissaan  :hbeat:). Sittemmin olen haalinut Barbie-lehdestä ja kavereilta himoitsemiani nukkeja :D

Tervetuloa joukkoon!
Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla


Vivi

If it makes you happy...

DarkJedi

Tervetuloa mukaan. Tuosta se lähtee... :cuteyes: Itselläkin ensin piti hankkia ihan vain ne lapsuuden poismyydyt nuket, sitten niitä lapsuuden haaveiksi jääneitä ja sitten onkin "vähän" mopo karannut käsistä.  ^^

Jasmiina2


Adalmina

Tervetuloa!  :aplause:
Sitä mopoa ei enää ole edes näkynyt täällä  :rofl:

whitney


sylvi

Moi! Myös minä olen hurahtanut 20 vuoden jälkeen  :aplause:

Satumaa

Moi, täällä toinen kolmikymppinen, joka hurahti siinä parikymppisenä reilut kymmenen vuotta sitten. Tervetuloa joukkoon!  :aplause:
sometimes being invisible has it's advantage