Hurahdus

Aloittaja Kuutar, syyskuu 11, 2013, 17:49:16

« edellinen - seuraava »

Kuutar

Tämähän on ihan kamala foorumi!

Olen pyörinyt näissä nurkissa vajaat kolme viikkoa ja tuntuu, että omat vanhat nuket eivät piisaa mihinkään. Kaksi viikkoa ehdin hymistellä "ihme hifistelijöille", jotka viitsivät käyttää aikaansa neula kourassa vaihtamassa hiuksia nukeilleen. Siis ihan tosiko?  :shock:

Arvatkaa vaan, kuka on juuri kyninyt  yhden nuken kaljuksi ja joka katselee jo toistakin sillä silmällä...  Ja ihan kuin mulla ei olisi ilmankin yhtä ja toista hommaa rästissä. Kylläpä kolahti omaan nilkkaan. Joka viimeksi nauraa, se...  :rofl:


Milli

Lainaus käyttäjältä: Kuutar - syyskuu 30, 2013, 12:17:40
Tämähän on ihan kamala foorumi!

Olen pyörinyt näissä nurkissa vajaat kolme viikkoa ja tuntuu, että omat vanhat nuket eivät piisaa mihinkään. Kaksi viikkoa ehdin hymistellä "ihme hifistelijöille", jotka viitsivät käyttää aikaansa neula kourassa vaihtamassa hiuksia nukeilleen. Siis ihan tosiko?  :shock:

Arvatkaa vaan, kuka on juuri kyninyt  yhden nuken kaljuksi ja joka katselee jo toistakin sillä silmällä...  Ja ihan kuin mulla ei olisi ilmankin yhtä ja toista hommaa rästissä. Kylläpä kolahti omaan nilkkaan. Joka viimeksi nauraa, se...  :rofl:

Joo, täältä kannattaa pysyä poissa.  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Alitsa

Juu, ei täältä pois pääse. Pitäis tehdä gradu, mutta minä otan vaan kuvia mun kokoelmista postatakseni ne tänne.  :smiley:

Tervetuloa, aikuinen on terve kun se leikkii!  :aplause:
We Girls can do anything!

Jasmiina2


Aliisa

Lainaus käyttäjältä: Kuutar - syyskuu 30, 2013, 12:17:40
Tämähän on ihan kamala foorumi!

Olen pyörinyt näissä nurkissa vajaat kolme viikkoa ja tuntuu, että omat vanhat nuket eivät piisaa mihinkään. Kaksi viikkoa ehdin hymistellä "ihme hifistelijöille", jotka viitsivät käyttää aikaansa neula kourassa vaihtamassa hiuksia nukeilleen. Siis ihan tosiko?  :shock:

Arvatkaa vaan, kuka on juuri kyninyt  yhden nuken kaljuksi ja joka katselee jo toistakin sillä silmällä...  Ja ihan kuin mulla ei olisi ilmankin yhtä ja toista hommaa rästissä. Kylläpä kolahti omaan nilkkaan. Joka viimeksi nauraa, se...  :rofl:

Loistava postaus!! :D Kuvastaa niin hyvin tätä harrastusta. Itsekin oon monesti päättänyt vaikka mitä, että "tuohon en hurahda" ja "noita en ikinä kyllä osta". Ja miten on sitten käynytkään. :chuckle: Mutta toisaalta se, että pikkusen lähtee lapasesta ja hurahtaa johonkin, on ihan kiva fiilis. :peukku:

Vivi

#20
 :Look_Up: Juu, miunkaan ei pitäny koskaan hommata yhtään peruukkinukkea, mutta nyt semmonen täältä löytyy ja toisen nuken skalpeeraamista suunnittelen!  :devil: Aika ihmeellisiä tartuntoja täältä tuntuu saavan, mutta mikäs sen mukavampaa...  :smiley:
If it makes you happy...

Adalmina

Tervetuloa hurahtelemaan!  :D

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - syyskuu 30, 2013, 21:17:04
Lainaus käyttäjältä: Kuutar - syyskuu 30, 2013, 12:17:40
Tämähän on ihan kamala foorumi!

Olen pyörinyt näissä nurkissa vajaat kolme viikkoa ja tuntuu, että omat vanhat nuket eivät piisaa mihinkään. Kaksi viikkoa ehdin hymistellä "ihme hifistelijöille", jotka viitsivät käyttää aikaansa neula kourassa vaihtamassa hiuksia nukeilleen. Siis ihan tosiko?  :shock:

Arvatkaa vaan, kuka on juuri kyninyt  yhden nuken kaljuksi ja joka katselee jo toistakin sillä silmällä...  Ja ihan kuin mulla ei olisi ilmankin yhtä ja toista hommaa rästissä. Kylläpä kolahti omaan nilkkaan. Joka viimeksi nauraa, se...  :rofl:

Loistava postaus!! :D Kuvastaa niin hyvin tätä harrastusta. Itsekin oon monesti päättänyt vaikka mitä, että "tuohon en hurahda" ja "noita en ikinä kyllä osta". Ja miten on sitten käynytkään. :chuckle: Mutta toisaalta se, että pikkusen lähtee lapasesta ja hurahtaa johonkin, on ihan kiva fiilis. :peukku:

Niin, tervetuloa seuraan seonneeseen, täällä se pököpää joka perusti firman joka myy nukentukkaa (tosi hankala selittää aikuisille ihmisille jotka ei oo hurahtaneet), poninkarvaa ja nuken peruukkeja ynnä muuta pientä...
Ai pikkuse lähti labasesta?  :aplause:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

sylvi

Heipsun... Minulla myös barbietalon rakennus edessä, mutta pitää ensin suunnitella rauhassa ettei tule susi  :peukku:

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-