Hurahdus

Aloittaja Kuutar, syyskuu 11, 2013, 17:49:16

« edellinen - seuraava »

Kuutar

Ja taas mentiin. Aikoinaan aloittamani barbietaloprojekti on jälleen ajankohtainen, olen haalinut jonkin verran "aitoa ja oikeaa" materiaalia tulevaan taloon, suuren osan teen itse. Omasta lapsuudestani on onneksi iso läjä leluja tallella, kuten nuket vaatteineen. Seassa on muitakin muotinukkeja aitojen Barbie-nukkien lisäksi, mutta mun projektiini ne sopivat kaikki sulassa sovussa.

Olen vuosimallia -82, eli 31v enkä näemmä ole vieläkään liian vanha leikkimään. :)

DarkJedi


Ivla

Onnea projektiin, Kuutar!  :aplause: Tervetuloa hurahtaneeseen joukkoon  :deal:

Alice

Tervetuloa foorumille,  täällä ei koskaan olla liian vanhoja leikkimään  :D

Jennijee


Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

Olisi kiva myös nähdä kuvia Barbietaloprojektistasi. :peukku:

Letizia

Tervetuloa mukaan! Täällä meillä itse kenelläkin on oma hurahdushistoriamme. :)

Satumaa

Tervetuloa! Joo kuvia ihmeessä kehiin!  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Vivi

Hei, olen Vivi ja olen  :barbie: -addikti! Tervetuloa joukkoon! Vieroituksesta ei täällä kyllä ole vaaraa, vaan saattaa tapahtua se hurahduksen seuraava aste eli villaantuminen!  :D
If it makes you happy...

Kuutar

Kiva, tämähän vaikuttaa aktiiviselta foorumilta. :) Kiitos tervetulotoivotuksista!  :kaffitanssi:

Täytyy kyllä varata kamera lähettyville ja jättää foorumi lähiaikoina auki, haluan nimittäin talteen sen ilmeen, kun mieheni hoksaa, että moni muukin on vähintään yhtä hurahduksissa kuin minä.

On mulla joitakin projektikuviakin, kaivellaan, kun ehditään. :)


HelloDolly

Lainaus käyttäjältä: Kuutar - syyskuu 11, 2013, 19:37:57
Täytyy kyllä varata kamera lähettyville ja jättää foorumi lähiaikoina auki, haluan nimittäin talteen sen ilmeen, kun mieheni hoksaa, että moni muukin on vähintään yhtä hurahduksissa kuin minä.

:D :peukku: :Look_Up:

Tervetuloa!  :smiley:

Jasmiina2


Milo

Tervetuloa!
Joo, koskaan ei oo liian vanha leikkimään! :)
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Tinttufia


kuuma92