kettujasusi kertoo itsestään ja lastensa nukeista

Aloittaja kettujasusi, syyskuu 03, 2013, 10:31:34

« edellinen - seuraava »

kettujasusi

Tervehdys. Vaikka käyttäjätunnuksessa onkin kaksi eläintä, sen takaa löytyy yksi nelikymppinen nainen jolla on kaksi lasta. Yritin joskus keksiä huutonettiin tunnusta ja alkoi ketuttaa kun kaikki oli varattu ja näin nettipersoonani syntyi.
Etsin tietoa miksi parin lapsuuden barbieni jalat ovat tahmeat ja eksyin tänne. Jalkojen tahmeus tai se onko niille jotain tehtävissä, ei vielä selvinnyt, mutta kuumavesi käsittelyä kokeilin yhden ostamani hevosen häntään. Vielä on takkujen aukominen kesken.
Barbiet olivat lapsena suosikki lelujani. Osa on tallessa ja siirtynyt minun lapsilleni ja osan olen antanut pois reilu kymmenen vuotta sitten. Minulla olisi haaveena rakentaa suurehko barbie talo ja siihenkin haen vinkkejä. Vaatteita teen paljon, ihan hienojakin, tosin lapset ovat tyttö. 4v ja poika 2v, joten aika helposti puettavia saavat olla. Olen myös tehnyt joitain huonekaluja esim hitsannut metallisia katossänkyjä.
Lumialla luetaan ja kirjoitetaan, sen syyksi saa laittaa kirjoitusvirheet ja kuvia en välttämättä saa laitettua.
Minua häiritsi lapsena suuresti miesten vähyys, joten nyt hankin niitä vaikka tyttö haluaisi vaan prinsessoja. Yritetään yhteensovittaa lasten leikki ja äidin harrastus.
Meillä on minun vanhoista nukeistani mm tropical barbie joka oli suosikkini ja oliskohan joku sweet roses PJ jonka halusin floridan matkalta viisitoista vuotiaana vaikka leikit olivat jo loppuneet eikä nukke saanut edes nimeä.

Xelha

Tervetuloa foorumille!  :hug:

Minuakin on häirinnyt miesten vähyys, joten erikoistuin painottamaan keräilyssä juuri niitä.  :D Miehistä on apua myös tyttärelle, näin prinsessat saa prinsseja, jos niillä saa leikkiä siis.  :blush:

kettujasusi

Kaikki meillä menee leikkeihin. Ovat vaan nirsoja nuo prinsessat, ei kelpaa pikkuveljen action man kenenkään prinssiksi vaikka minusta ne ovat kivoja ja olisin varmaan lapsena tykännyt. Komein mies oli rockersien vaalea takatukka. Pari sellaista on tallessa. Toisen olen saksinut ja värjännyt tussilla, mutta leikkeihin kelpaa. Toinen mikä häiritsi oli nuket jotka eivät voineet ratsastaa ja nyt olen kiinnostunut nivelletyistä uusista. Tyttö tosiaan haluaisi prinsessoja ja niille riittäisi yhteinen prinssi. Tässä varmaan näkyy jonkun täälläkin mainitsema leikki-iän aikaistuminen.

Jasmiina2


Jennijee


avotuli

Tervetuloa! Mun tyttäristä on tullut kovasti tirsmuja nukkejen suhteen kun ovat tottuneet äidin kokoelmiin... joilla ei leikitä. Mukkeja pitää heilläkin olla! (Mukke=miesnukke)

Olen havainnut leikki-iän varhaisen loppumisen tosi ikävänä tässä 9 ja 11 tyttöjen seurapiireissä. Ovat osa kavereistaan jo nuket pannu pois! Meillä sitten käydään leikkimässä...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Tinttufia


Adalmina

Tervetuloa!  :aplause:

Just bongasin että tytär oli salaa käyny leikkimässä lasikaapis koristeena olevilla mun nukeilla, sielä oli kenkä rikki ja nuket vinksin vonksin ja osa ihan uusissa asennoissa.  :faint:
Muuten sillekään ei enää barbiet kelpaa, pitää olla monstereita, nukkeja kuitenkin  :D

HelloDolly


Täti Monika

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Hilja

Tervetuloa kettujasusi !

Kiva kuulla että äidillä ja lapsilla on samat leikit :smiley: Mun leikkikaverit ovat lapsenlapsia. Isommat tytöt ovat mielestään ohittaneet  :barbie: leikit mutta käyvät vaivihkaa kääntelemässä ja asettelemassa kokoelmaani uusiksi. Olen ollut ihan tyytyväinen siihen miten nuket nyt poseeraavat luontevasti ja kekseliäästi, asetelmat ovat saaneet jäädä paikoilleen.

Nuorin tyttö on vasta puolitoistavuotias ja osoittelee innoissaan nukkejani "beibi, beibi" (tytöstä on kasvamassa kaksikielinen). Beibit ovat kaikenlaisia nukkeja, barbieita, tonnereita ja Integrityn nukkeja ;)
Leikkiä ikä kaikki

Vivi

If it makes you happy...

kuuma92


Ivla