Taide- ja tunnelmakuvia

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:03:00

« edellinen - seuraava »

Marianne

Oi! Ihania kuvia!  :hbeat: Ja kiva että boheemi takkutukkakin sai viimein henkilöllisyyden ja kropan.  :D Hyvin näyttää istuvan viulistiksi! :cuteyes:

Sulla on kivasti noita viulujakin. Mulla on vain pari, mutta tarkoituksena on hankkia vielä ainakin kolme. Mullakin on ollut vähän suunnitelmissa tällaisen klassisen konsertin pystytys. Miten nuo nuottitelineet on toteutettu?  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Täti Monika

#211
Kiitos Hilja, Puppeteer, Louhi, Jasmiina & Aurora  :hug:

Louhi- siinä on oikealla nivelletty Ken, oisko se 40th anniversary. Toinen on joku action man- pää halpis nivelkropassa.

Aurora- joo soittimet on ostettu paitsi luuttu ja cembalo tehtiin itse  :cuteyes: Isäntä värkkäsi noi nuottitelineet pajallaan, ihan rautalangasta ja pellinpaloista heppasi kasaan. Korkeutta voi säätää.

Tykkään kauheasti nukkejen ryhmäkuvista- muiden tekeminä  :D Tää on viheliäistä itse toteuttaa kun aina joku yksityiskohta repsahtaa tai ei näy kuvassa tms. Näitä konserttikuvia ottaessani muistin taas hyvin miksi niin harvoin tulee ryhmäkuvia rakenneltua. Ei oe kovin rentouttavaa touhua- päinvastoin. Ärräpäät lenteli meilläkin, ja vielä pääsiäisenä  :gonna-cry:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

#212
Cembalo, luuttu ja nuottitelineet ovat upeita! Osaisinpa mäkin tehdä soittimia. Mä olen tehnyt muutamia rumputikkuja ja plektroja nukkekoossa, niihin rajoittuu mun musiikkiesineiden tekotaito.  :D

Ja noista kuvista en kyllä bongaa yhtään mitään virheitä.  :peukku:

Nimien keksimisestä... Mä käytän aina tätä sivustoa: http://www.behindthename.com/ Tuosta on versio myös sukunimille: http://surnames.behindthename.com/

Mä pyrin aina valitsemaan harvinaisia ja vanhoja nimiä ja sitten googlaan tarkistaakseni että ei löydy liian monta oikeaa henkilöä samalla etu- ja sukunimiyhdistelmällä. Tuolta löytyy kivasti kaikki nimien taustatkin.  :wink: Sieltä löytyy myös suomalaisia nimiä, vaikkakaan ei läheskään kaikkia. Mutta ulkomaalaisten, etenkin mytologisten nimien etsimiseen tuo Behind the Names on ihan huippusivusto.  :peukku:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Letizia

Musisointikuvat ovat upeita, Täti Monika! Mikä nukke on tuo keskimmäisen kuvan vasemmanpuoleinen? (Luuttua? soittava, en valitettavasti tunne soittimia...)

Lainaus käyttäjältä: Aurora - maaliskuu 29, 2016, 21:15:53
Nimien keksimisestä...

Onko muuten täällä foorumilla keskusteluketjua nukkien nimeämisestä tai nimien keksimisestä? Minusta niistä olisi hauska pulista muutenkin. :)

Täti Monika

Kiitos nimisivusto- vinkeistä, Aurora  :smiley:
Letizia- se on Disney Mary Poppins- barbie, aika vekkuli ilmeeltään. (Yksi omista ekoista keräilynukkeostoksistani.)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Milo

Täti teki sen taas!  :aplause: Aivan mielettömiä kuvia  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Silky

Mahtavia konserttikuvia!!!  :shock:  :faint:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tipitii

Upean draamattiset konserttikuvat Tätillä  :palvoo: :palvoo: :palvoo:
Ihanat värit, asettelut, tunnelma ja ihan kaikki  :peukku:

Pellavapäinen sormus Mösjöö o komia kuin nuori jumala  (vaikka pitkähiuksiset miehet ei ole kyllä allekirjoittaneen feivoretteja ...... )  ;)  ja niin eläväisen oloinen että jotta ....  :hbeat:
:D



Maritsa


Living Skipper




Fashion Queen




Täti Monika

Tunnelmatuokio, iltasadun merkeissä  :cuteyes:

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tipitii

Kaunis kuva Maritsalla Fashion Queenista
ja Täti Monikan kuva tunnelmallinen.
Nallet ja puput ja kumppanit näyttää kaikki kuuntelevan iltasatua, iso tipi on vaan vähän myrtsin oloinen  ;)

meridies93

Upeaa, vähänkö näistä kuvista saisi upean näyttelyn jonnekin. Kukahan haluaisi laittaa Ateneumiin pystyyn Barbi-näyttelyn?  :cuteyes:

Satumaa

On kyllä tunnelmallinen iltasatupaikka ja miljöö  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Tipitii


Jasmiina2

Tässä vähän lisää joulutunnelmaa.  :smiley: