Taide- ja tunnelmakuvia

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:03:00

« edellinen - seuraava »

Xara

Onpa ihana tuo Sindy-kuva, niin lämpimät värit.

kuuma92


Paukku

#197
Tässä on mini minä Anne ja lassieni Sissi  :hbeat:



Ja Anne antaa Pate ponille pusun turpaan :hbeat:

Ikuinen pikku tyttö

whitney

Voi miten ihana tunnelma Paukun hevoskuvassa!  :cuteyes: syysaurinko kimaltelee hiuksilla ja näiden kahden ystävyys on käsin koskelteltavissa tässä kuvassa  :hbeat: nukke on tosi kaunis.

Kuumalla upea salaperäinen kuva, hienosti onnistunut nuo kuplat ja mystinen vaikutelma!  :cuteyes:

myrva


Pikkunasuu

Ihana Midge! :aplause: Oon niin rakastunut Midgeen :hbeat: :D

kuuma92

Made to move Kira.   :smiley:
Tykkään  ottaa näitä  mustavalkokuvia  näissä on  tunnelmaa. 

Letizia

Todella kaunis kuva tästä uudesta Kirasta!

Adalmina

Hieno ja tunnelmallinen kuva Kirasta!  :aplause:

Puppeteer

Todella ihania kuvia kaikilla! Mustavalkokuva Kirasta on kyllä todella tunnelmallinen!


Minä harjoittelin vähän Barbien kanssa kuvailua. Ne ovat tällaiselle niveliin tottuneelle kovin 'jäykkiä' aseteltavia.

Täti Monika

Kaunis kuva MtM- Kirasta, kuuma92  :palvoo:
Oon samaa mieltä, Puppeteer, jäykät  :barbie: t on vaikeita kuvata mutta toisaalta niissä on sitä kiehtovaa haastetta  :cuteyes:

Postaan tänne pari lähikuvaa tästä pääsiäisen barokkikonsertista:







Mä olen umpisurkea keksimään nimiä nukeille mutta ekan kuvan viulisti , joka on samalla tämän ensemblen pomo, sai nimen Amias de Lamartine. Mösjöö de Lamartine on Auroran re-paintti  :hbeat: ja Sebbien re- roottaus  :hbeat:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Hilja

Melkein voisi kuulla konserton soivan :smiley:

Hienot soittimet ja asetelmat!
Mösjöö on hyvin taiteellinen partoineen, kampauksineen ja sormuksineen ::) Mutta keskimmäisen kuvan sellonsoittajat keskittyneisyydessään ja iloinen luutunsoittaja ovat ihanat :palvoo:
Leikkiä ikä kaikki

Puppeteer

Voi että on ihana konserttikuva! Siinä on saanut hetken asetella, että jokaisen on saanut noin erillaisiin, luonnollisiin asentoihin. Todella tyylikästä!  :cuteyes:

Louhi

Keitä nuo alakuvan miehet ovat?

Jasmiina2

Onpas tosiaan kauniita konserttikuvia.  :cuteyes: