Efichu esittäytyy

Aloittaja efichu, syyskuu 29, 2018, 19:10:05

« edellinen - seuraava »

efichu

Hei! Olen 19-vuotias lelukeräilijä Kuopiosta. Muutamat viikot tätä keskustelupalstaa urkittuani uskaltauduin vihdoin rekisteröitymään itsekin, kun täällä näyttää peräti olevan eloa!? Harvinaista foorumeille nykyään (valitettavasti).

Lelukeräilyn aloitin heti leluilla leikkimisen jälkeen, ensimmäinen keräilykohde oli G2 Littlest Pet Shopit vuonna 2010. Sitä seuraavana vuonna Pullipit veivät minut täysin mennessään, ja ne ovatkin olleet ihan ykköskohde siitä asti. Nykyään keräilyyni lukeutuu myös G1 My Little Ponyt, Star Wars figuurit, Funko POP!it ja viimeisimpänä luonnollisestikin Barbiet. Olin pienenä kova leikkimään Barbieilla ja muilla vastaavilla muotinukeilla, mutta keräily alkoi vasta heinäkuussa. Koko kesän oli Barbieuteliaisuus kasvanut, ja sitten vihdoin Barbie - The Icon -näyttelyssä vierailun jälkeen tarttui kaupasta mukaan Fashionistas #86 ihkaekana Barbieostoksena näin "aikuiskeräilijänä"!

Keräilen näin toistaiseksi ainakin vielä Barbieita vähän laidasta laitaan, mikä nyt sattuu miellyttämään silmää. 00-luvun playline Barbieista en tosin välitä hirveästi, joka on hassua, sillä sen luulisi olevan juuri se nostalgisin ja rakkain vuosikymmen itselleni näin 00-luvun lapsena. ::) Senkin vuosikymmenen Midget ja Shellyt ovat tosin kivoja, Palm Beach Midge lieneekin oman kokoelmani suosikkinukke juuri nyt! Lempparivuosikymmenet ovat kuitenkin 70- ja 90-luvut.

Lelujen keräilyn (ja valokuvauksen) ohella harrastuksiini kuuluu myös leffojen ahkera katselu ja musiikin kuuntelu, joista viimeksimainittuun sisältyy myös keräilyharrastusta vinyylilevyjen muodossa. Yritän myös epätoivoisesti elvyttää yläasteella unohtunutta lukuharrastusta ja kiinnostusta löytyy aloittaa myös pöytäroolipelaus. Olen kaakaon suurkuluttaja, lempivärini on oranssi ja lempieläimeni on orava!

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Adalmina


Paukku

Ikuinen pikku tyttö

Xelha

Tervetuloa!

Kuvasi Palm Beach Midge on kaunis ja tyylikäs!  :aplause:

HelloDolly


Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille. :blush: Aivan ihana tuo profiilikuvasi, kiva kampaus Midgellä. :smiley:

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas