Hei vaan!

Aloittaja tuna, heinäkuu 15, 2018, 21:16:34

« edellinen - seuraava »

tuna

Halojatahalloo se oon mie!  :kaakkaota:

tuna-nimimerkki pistää kivasti silmään kaikkien ihanien fantasiatyylisten nimien keskuudessa  :blush: Se on lyhenne tumblr tunnuksesta nucleartuna.tumblr.com. Käykää vapaasti tutustumassa jos kiinnostaa siellä on piirustuksia ja kaikkea muuta randomia.

Eli täällä ois tämmönen yksilö vuosimallia -89 joka on pitkään ollut nukkejen customoinnista kiinnostunut muttei ole saanut aikaiseksi aloittaa kunnon projektia. En aikaisemmin ollut tajunnut että saattaisi löytyä tämmöinen yhteisö josta saattaisi saada neuvoja ja vinkkejä projekteihin ja matskujen hankintaan! Ja voi pojat että on neuvot tarpeen erityisesti materiaalien hankinnassa :D Youtubesta löytyy tutoriaaleja vaikka kuinka erilaisiin tekniikoihin, mutta niitä käytettyjä välineitä ja materiaaleja ei sitten Suomesta niin helposti saakaan hankittua!

Nuket ja ponit ovat olleet pienenä lähellä sydäntä (jäivät valitettavasti toiseksi dinosauruksille  :blush:). Ponit oli jännimpiä koska niitä oli niin monissa ihanissa väreissä. Muistan että jo kovin pienenä ajattelin että en tykännyt siitä että nuket oli aina sama nukke samalla vaalealla tukalla eri mekossa, voi kun oisi kiva jos ois aivan omannäköinen nukke!

Nyt minulla odottaa pari Monsteri nukkea sitä että saisin itseni aktivoitua selvittelemään mistä saan heille uudet kutrit jne.  :cuteyes: Ajattelin ekaksi projektiksi muuntaa Draculauran erääksi One Piece-animesarjan hahmoksi. MH nukkeihin olen ihastunut sen vuoksi että minua miellyttää vartalon sirous ja se että niille saa monenlaisia lookkeja realistisesta sarjakuvamaiseen.


Alice


Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

HelloDolly


Adalmina


avotuli

 :kaffitanssi:  tervetuloa! Kuvia kovasti, paljon, kiitos, kun vauhtiin pääset. Kustomointi on kivaa, ja tekee hyvää ihmismielelle.


Aviksenpaja myy nukenhiusta. Siis mä. Mainos. Ei nettikauppaa koska puuhastelua, facebook kuvina ja email kontaktina  :shy: koska ei ole aikaa kaupan kanssa touhuta nyt.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush: Olisi kivaa nähdä kuvia kustomointiprojektistasi, kuulostaa kiinnostavalle. :peukku:

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;