Pari Grooven nukkea myynnissä

Aloittaja Hajamieli, tammikuu 01, 2018, 20:10:37

« edellinen - seuraava »

Hajamieli

Hei!

Olen pian 19 vuotta täyttävä pienen mittakaavan nukkeharrastaja. Harvalukuinen kokoelmani on jo jonkin aikaa ollut inventaarion alla, ja seuraavana olisi uuteen kotiin lähdössä pari Pullip-perheen nukkea. Ajattelin, että täällä olisi asiallista ja luotettavaa porukkaa, jonka kanssa olisi mukava tehdä kauppoja, mutta eihän sitä tiedä, jos vaikka innostunkin jakamaan täällä muitakin nukkejuttujani :3 Toivottavasti tänne on ok tulla myyntiaikeissa...

- Hajamieli

avotuli

Tervetuloa! Kyllähän tänne väkeä tulee myyntiaikeissakin, mutta voipa käydä niin, että jää tänne, koska onhan meillä kivaa, koteja löytyy varsin vaivatta nukeille.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Hajamieli

Minua jännitti hirveästi aloittaa tänne kirjoittelu heti suoraan myynti-ilmoituksen merkeissä, kun tämä ei kuitenkaan ole ensisijaisesti kauppapalsta... Ajatus tänne liittymisen takana oli nimenomaan luotettavat kaupat verrattuna esim. tori.fi:hin ja vastaaviin, mutta saatan kyllä jäädä muutenkin notkumaan, kun tosielämän nukkeilukavereita ei satu vielä olemaan. Olen seurannut foorumia pari vuotta ilman tunnuksia, ja täällä vaikuttaa olevan kotoisa ilmapiiri (myös yksi syy liittymiselle) :) Kunhan nyt saisi itsensä luonnonvaloon kuvaamaan, niin voisin alkaa kunnolla postaamaan ihan kuvien kanssa :D

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

Mukavaa saada tänne lisää porukkaa jakamaan kuvia ja ajatuksia. :peukku: Myynti- ja ostopalsta aukeaa viiden foorumille kirjoitetun viestin jälkeen.

Adalmina