Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

tokkopahka

Onko alkuperäiset vaatteet?
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Ivla


Tinttufia



SIS Baby Phat Marissa :hbeat: :hbeat:
Miksi Suomessa on aina vaan blondi playline nukkeja kun tällaisia on olemassa  ::)

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - huhtikuu 06, 2013, 21:43:46


SIS Baby Phat Marissa :hbeat: :hbeat:
Miksi Suomessa on aina vaan blondi playline nukkeja kun tällaisia on olemassa  ::)

Kiitos  :smiley:
Niimpä!!!  :head-to-the-wall:

Vivi

#49
Voi Ivla, sie et nyt auta ollenkaan! Oon just saanut myytyä suurimman osan playline-nukeistani pois, kun tänne ei mahu, ei sovi!  :naamakämmen: Toi SiS-sarja on kyllä kaikinpuolin houkutteleva... Marissa on ihana! Ja Trichelle. Ja olihan joku Gracekin aika vastustamattoman näköinen... Jos hommaisin muutaman, ni saisinkohan pidettyä ne omassa kropassaan?  :D No niin, nyt mie jo mietin, et minne ne laitan.  ^^
If it makes you happy...

Jasmiina2

Marissalla on tosi kivat housut/leggingsit  :cuteyes:

tokkopahka

Vivi, ne on todella hyvät muusakropissa  :wink:  :devil:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Vivi

älä nyt Tokkis siekin aloita....  :cuteno:  :rofl:
If it makes you happy...

Ivla

Vivin mieliksi vielä Baby Phat Grace  :D


Jasmiina2

Ihana vaaleanpunainen pusero  :peukku:

Tässä kauan etsitty lapsuuden Fashion Play Barbie vuodelta 1991.




Aliisa

 :Look_Up: Voi miten ihana Fashion Play. :hbeat:

Ivla

Söpö Fashion Play!

Vielä kerran uusia SIS-nukkejani värivertailun vuoksi (jos vaikka joku etsii kropanluovuttajaa):

Letizia

Ohoo, katselin tässä teidän kuvianne noista So in Style -nukeista, joista en ollut koskaan kuullutkaan. Menin sitten Ebaystä "katsomaan lisää kuvia", ja no niin. Lähti pakettitarjouksesta mukaan mullekin Baby Phat Chandra & Kara, koska oikeasti "tarvitsen" nivellettyjä tummaihoisia kroppia. :) Itse nuketkin ovat kyllä tosi nättejä, en ole vuosiinvuosiin nähnyt noin hyvännäköisiä playlineja. Sarjan aiemmista nukeista tykkään ehkä eniten Trichelle-hahmosta, harmi että sitä ei ollut tässä uusimmassa julkaisussa mukana.

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - huhtikuu 06, 2013, 21:43:46
Miksi Suomessa on aina vaan blondi playline nukkeja kun tällaisia on olemassa

No niinpä! Tätä minä olen marissut jo yli 20 vuotta. :)

Ivla

Onneksi olkoon Baby Phat Chandrasta ja Karasta! Hyviä niin vaihtokroppina kuin sellaisinaan, tosiaan! :cuteyes: Trichelle on kyllä ihana, harmittelin myös, ettei ollut tässä sarjassa.

Jasmiina2

Vähän vanhempia Playline nukkeja. Fashion Play Barbie 1989 & Pretty Surprise Barbie.