Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Papersun - tammikuu 11, 2014, 15:56:48


Adalia Joo, Lahdesta olen. Oli siellä jotain muutakin alennuksessa, mut en enää muista mitä kun olin innoissani vaan omista ostoksistani. :)

Jee, toinen kaltaiseni ihan täällä kotikaupungissa!  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

Papersun

Lainaus käyttäjältä: Adalia - tammikuu 11, 2014, 17:57:47
Lainaus käyttäjältä: Papersun - tammikuu 11, 2014, 15:56:48


Adalia Joo, Lahdesta olen. Oli siellä jotain muutakin alennuksessa, mut en enää muista mitä kun olin innoissani vaan omista ostoksistani. :)

Jee, toinen kaltaiseni ihan täällä kotikaupungissa!  ^^

No mulla tää Barbie-keräily on aika pientä. Jos voi edes keräilyksi sanoa. Mies valittaa kun leluja joka paikassa. Eikä edes ole.  :eieieiei: My Little Ponyja olen keräillyt monta vuotta ja viime aikoina lähinnä Monster High -nukkeja.

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Papersun - tammikuu 11, 2014, 19:46:09

No mulla tää Barbie-keräily on aika pientä. Jos voi edes keräilyksi sanoa. Mies valittaa kun leluja joka paikassa. Eikä edes ole.  :eieieiei: My Little Ponyja olen keräillyt monta vuotta ja viime aikoina lähinnä Monster High -nukkeja.

Hehee.. siitä se alkaa. Kohta nuket valtaavat asuntonne :D

Adalia

Joo, pienestä se lähtee  :rofl:
Life in plastic
It's fantastic!

Hilja

#169
Life in the Dreamhouse sarja on vetänyt puoleensa :smiley:

Videoita en jaksa katsella mutta nuket saavat hyvälle mielelle. Aika persoonallisia kasvoja ja jotenkin huvittavia.








Leikkiä ikä kaikki

Ninni-doll

Ihania! Oi, onko Midgen laukussa pöllö?  :hbeat:

Letizia

#171
Uimarantaneitejä.



Ruusu (Tropical Splash Kira) ja Geena (Surf City Kira).

Vivi

Voi miten kauniita rantabeibejä he ovat!  :hbeat: Alan olla vakuuttunut, että miunkin täytyy lisätä ainakin yksi Kira/Marina-kasvoinen neitokainen tuohon omaan kokoelmaani. Sopivan kroppasävyn löytäminen näille on vaan vissiin vähän hankalaa. Oisko Letizialla heittää vinkkiä mille saattais löytyä helpoiten muusakroppa tai minkä väristä kroppa ylipäätään kannattaa noille neitosille etsiä?
If it makes you happy...

Täti Monika

Oih  :hbeat: Olen aina tykännyt katsella talvella kesäisiä kuvia, lämmittävät ja kutkuttavat mieltä!
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Letizia

Kiitos. :)

Lainaus käyttäjältä: Vivi - tammikuu 20, 2014, 14:23:06
Sopivan kroppasävyn löytäminen näille on vaan vissiin vähän hankalaa. Oisko Letizialla heittää vinkkiä mille saattais löytyä helpoiten muusakroppa tai minkä väristä kroppa ylipäätään kannattaa noille neitosille etsiä?

Joo, nuo kuvan nuket ovat Angelican ja Paso Doblen vartaloissa, mutta kummankin pää on vähän punaisempi kuin vartalo. Ovat ottaneet aurinkoa...

Ainakin Picture Pockets ja Sit in Style Kiiroille käy toiseksi vaalein pivotaali (Pop Life Barbie, Paso Doble, ja sitten se valssinukke), olettaisin että samanvärisiä muusiakin on olemassa. Poolopaita ei siis tällä kertaa ole peittelemässä saumaa. :)




Vanhemmista nukeista Benetton Kira on yllättävän vaalea ts. ei punainen, samoin DotW Malaysian. Ne ovat mulla tyypillisenvärisissä fashionista-vartaloissa. Kaikkein tummaihoisin taas taitaa olla Peruvian Barbie, joka melkein täsmää Fashionista Nikkiin mutta on vähän punaisempi. Olen miettinyt, että pitäisi hankkia perulaisia toinenkin ja laittaa sille uusi modernimpi (musta) tukka. Pidän leteistä, mutta kasvoissa olisi potentiaalia myös erilaiseen lookkiin. :>


Hei, miksi muuten Barbie Basics -sarjasta puuttuu Kira?

Milia C

 :Look_Up: Mie epäilen että Miko/Kira/Marina-muotti on ns. "vanhentunut" ja Mattel haluaa pysyä yhdessä itämaisessa muotissa joka on tuo Lea/Kayla.  :whaddado:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Milia C - tammikuu 21, 2014, 09:38:43
Mie epäilen että Miko/Kira/Marina-muotti on ns. "vanhentunut" ja Mattel haluaa pysyä yhdessä itämaisessa muotissa joka on tuo Lea/Kayla.

Todennäköisesti tää juurikin on syy, mutta se on minusta huono syy. :)

Basic-sarjassa on useita eri muoteilla tehtyjä eurooppalaisia ja afrikkalaisia nukkeja, joten en mä tajua, että miksi kaikki aasialaiset nuket olisi tehtävä samalla muotilla. Mattelhan on sitä paitsi vastikään tuonut keräilysarjaan monia "vanhoja" muotteja, kuten Basics-sarjan Diva ja Teresa, University-sarjan Christie, Asha, Nichelle ja Chelsea/Tori. Ehkä Kirakin on vielä tulossa...

Hilja

#177
DH Barbien pupu-glamouria  :cuteyes:



...ja Nikin iloisuutta  :smiley::



...Teresaakin hymyilyttää uudessa mekossa:


Leikkiä ikä kaikki

Ivla

Voi, kun herttaisia kuvia Hiljalla neitosista :Look_Up: Suloiset pastellivärit  :cuteyes:

whitney

#179
Suloinen Glam Hair Barbie 2011 tai 2012